Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Sopiiko valkoiset kengät oranssinkukertavan mekon kanssa?
Miksei sopis?
Niin sitä mäkin ajattelin, mutta noin ihan oikeen oikeesti, kun olis ISOT häät kesäkuussa ja siellä pitäis olla aika tavalla tyylillä pukeutunut, ettei erotu joukosta kuin mansikka kakkakasasta :D
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Valkoset kengät minkä tahansa kanssa on kai muodin ylimpien nirppanokkien mielestä aika no-no, mutta toisaalta samat ihmiset tekee noista tommosista jutuista joskus taas omassa käytössään suuria trendejä ja rohkeita ja taidokkaita tieten tähden tehtyjä normien rikkomuksia. Ei niistä tiiä.

En sit ostanut viiniä. Vatsaa nipistellyt koko päivän jo muuteskin, enkä jaksanut Alkoon. Muualtakin kuulemani arviot yksiselitteisen kielteisiä. Mutta joskus kyllä kokeilen.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Sopiiko valkoiset kengät oranssinkukertavan mekon kanssa?
Miksei sopis?
Niin sitä mäkin ajattelin, mutta noin ihan oikeen oikeesti, kun olis ISOT häät kesäkuussa ja siellä pitäis olla aika tavalla tyylillä pukeutunut, ettei erotu joukosta kuin mansikka kakkakasasta :D
Kaiketi tärkein on se, että valkoisten kenkien kanssa "kuuluu" olla valkoinen käsilaukku.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vaola kirjoitti: Kaiketi tärkein on se, että valkoisten kenkien kanssa "kuuluu" olla valkoinen käsilaukku.
ja jos sulla on hattu se pitää myös sopia kenkien ja veskan väriin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
syttiK
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Clay kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Clay kirjoitti:Mitä ihmettä palomiehet tekee ambulanssissa ilman vakavia palovammoja?
Tiesitsäetsamasettyypitnaaraaporukkaatarpeentullenmerenpohjasta? ihQ.
Yritätsä uhkailla mua vai!?
:mrgreen:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

par-sky kirjoitti:ja jos sulla on hattu se pitää myös sopia kenkien ja veskan väriin.
Haha. Mä just tossa sovittelin hatut läpi, koska mut ollaan viemässä kesähäihin seuralaisen ominaisuudessa (älkää kysyko paljonko mulle maksettiin tästä). Noh, vähäsen tuli semmoista palautetta, että jos sen hatun voisi vaikka jättää kotiin... Tai mieluummin polttaa roviolla.

Mutta. Saako kesähäissä mennä kirkkoon paljain olkavarsin ja säärin? Paljain pyllyin? Sandaaleissa? Onko reiden puoliväliin ulottuva mekko sopivan mittainen, jos on kuitenkin vaan seuralainen? :P

Sukathan olis kyllä kätevät siinäkin mielessä, et sitten sitä partypulloa ei tartte vetää jeesusteipillä reiteen kiinni.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tarviis (t-)paidan painatuksella polttareita varten. Suositelkaas jotain putiikkia josta on käyttökokemusta, kiitos 8)
Bliss

Vihtahousu kirjoitti:Tarviis (t-)paidan painatuksella polttareita varten. Suositelkaas jotain putiikkia josta on käyttökokemusta, kiitos 8)
Powerpaino. Nummelassa.
Tekee ihan mitä tahansa painatuksia, eikä kysele :D
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Tarviis (t-)paidan painatuksella polttareita varten. Suositelkaas jotain putiikkia josta on käyttökokemusta, kiitos 8)
Powerpaino. Nummelassa.
Tekee ihan mitä tahansa painatuksia, eikä kysele :D
Samoin www.paitabaana.com
The great club outshines the individual, always and forever.
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Paljonkos maksaa autokoulu ja ajokortti? Ja kuinka nopeasti sen pystyisi suorittamaan?
more
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja more »

Chubs kirjoitti:Paljonkos maksaa autokoulu ja ajokortti? Ja kuinka nopeasti sen pystyisi suorittamaan?
B-kortti semmoset 1300 kaikkineen, ja ihan ruuhkasta riippuen kesto riippuu, parissa kuukaudessa hyvällä tuurilla.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Chubs

more kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Paljonkos maksaa autokoulu ja ajokortti? Ja kuinka nopeasti sen pystyisi suorittamaan?
B-kortti semmoset 1300 kaikkineen, ja ihan ruuhkasta riippuen kesto riippuu, parissa kuukaudessa hyvällä tuurilla.
No eipä oo halpaa. Mut ehkä kesällä voisi. Varokaa siis helsinkiläiskuskit!
Ja kiitos tiedosta morelle.
more
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja more »

Chubs kirjoitti:
No eipä oo halpaa. Mut ehkä kesällä voisi. Varokaa siis helsinkiläiskuskit!
Ja kiitos tiedosta morelle.
Yesbutnobutyesbutno, ne varoo jo mua että kyl ne pärjää:)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Edith

Tärkeetä! Onhan se muuten niin, että Suomen kansalainen voi matkustaa toiseen Pohjoismaahan ilman passia? Käykö kuvallinen Kela-kortti jonkinlaiseksi sellaiseksi vaadittavaksi henkilöllisyystodistukseksi? Jos, niin käykö siinäkin tapauksessa, että matkustaja on 29-vuotias ja kortissa kuva matkustajasta 16-vuotiaana.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti: Tärkeetä! Onhan se muuten niin, että Suomen kansalainen voi matkustaa toiseen Pohjoismaahan ilman passia? Käykö kuvallinen Kela-kortti jonkinlaiseksi sellaiseksi vaadittavaksi henkilöllisyystodistukseksi? Jos, niin käykö siinäkin tapauksessa, että matkustaja on 29-vuotias ja kortissa kuva matkustajasta 16-vuotiaana.
Kyllä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti: Tärkeetä! Onhan se muuten niin, että Suomen kansalainen voi matkustaa toiseen Pohjoismaahan ilman passia? Käykö kuvallinen Kela-kortti jonkinlaiseksi sellaiseksi vaadittavaksi henkilöllisyystodistukseksi? Jos, niin käykö siinäkin tapauksessa, että matkustaja on 29-vuotias ja kortissa kuva matkustajasta 16-vuotiaana.
Kyllä.
IhQkiitos, mä tiesin, että sä tietäisit! Olin aika toiveissani tuon suhteen, mutta virallinen rauhoittuminen tekee hyvää.
Razormaid
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Jos olen nyt Helsingin yliopistossa, mutta pääsenkin Tampereen yliopistoon, voinko vain kirjautua HYssä poissaolevaksi vai menetänkö paikkani kokonaan?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Razormaid kirjoitti:Jos olen nyt Helsingin yliopistossa, mutta pääsenkin Tampereen yliopistoon, voinko vain kirjautua HYssä poissaolevaksi vai menetänkö paikkani kokonaan?
Voit ottaa välivuoden Helsingin Yliopistolta. En muista tarkalleen kuinka pitkän ajan sai olla poissa ilman suoritettuja kursseja ennenkuin opiskelupaikka menee.
The great club outshines the individual, always and forever.
Chubs

Elppis kirjoitti:
Razormaid kirjoitti:Jos olen nyt Helsingin yliopistossa, mutta pääsenkin Tampereen yliopistoon, voinko vain kirjautua HYssä poissaolevaksi vai menetänkö paikkani kokonaan?
Voit ottaa välivuoden Helsingin Yliopistolta. En muista tarkalleen kuinka pitkän ajan sai olla poissa ilman suoritettuja kursseja ennenkuin opiskelupaikka menee.
Kaks vuotta muistaakseni saa ilmottautua poissaolevaksi. Mutta sen jälkeen voi keskeyttää opinnot vaikka kuinka pitkäksi aikaa, ja palata voi heti keskeyttämisajan jälkeen vaan maksamalla HYY:n maksu. Ensimmäisen opintojenkeskeyttämisen pitää kestää ainakin vuosi, mutta sen jälkeen voi keskeytellä kuinka lyhyissä pätkissä haluaa. Keskeyttämisissä on vaan se, että sitä ei voi perua sinä aikana kun on sopinut opintojen olevan keskeytettynä. Ja voisin mä vielä monimutkaisemminkin tätä yrittää selittää. :D
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

Mulla on ollut sellainen käsitys, että opinto-oikeus voi olla yhdellä henkilöllä vain yhteen yliopistoon kerrallaan. :0
Edith

segma kirjoitti:Mulla on ollut sellainen käsitys, että opinto-oikeus voi olla yhdellä henkilöllä vain yhteen yliopistoon kerrallaan. :0
Ainakin joitakin vuosia sitten oli niin, että yhtenä vuonna sai ottaa vastaan vain yhden paikan, mutta eri vuosina yhteensä useita.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suositelkaa Tallinnalaisia sisustusliikkeitä, kiitos.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Onko salmiakkiaakkosten valmistus lopetettu?? :shock:
Missään kaupassa ei ole niitä :cry:
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Onko salmiakkiaakkosten valmistus lopetettu?? :shock:
Leaf ei enää valmista niitä.
Malaco valmistaa joitain vastaavanlaisia pienempiä papanoita.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Onko salmiakkiaakkosten valmistus lopetettu?? :shock:
Leaf ei enää valmista niitä.
Malaco valmistaa joitain vastaavanlaisia pienempiä papanoita.
Kaikki hyvät tuotteet poistuu markkinoilta!
'kele. :maanantai:
Vastaa Viestiin