Fawkes terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti: ööö.. Joo.

Paitsi jos pidän jotakuta oikeasti kehitysvammaisena niin jätän väliin.
No kai sä sitten vittuilet. Pakkohan se on uskoa.
Kuinka sun vittuilu on yhtään sen hyväksyttävämpää kuin HB:n? Miksei HB saa vittuilla gattacalle omalla tyylillään, jos sillä on kerran jotain hampaankolossa sitä vastaan?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Mylwin kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: ööö.. Joo.

Paitsi jos pidän jotakuta oikeasti kehitysvammaisena niin jätän väliin.
No kai sä sitten vittuilet. Pakkohan se on uskoa.
Kuinka sun vittuilu on yhtään sen hyväksyttävämpää kuin HB:n? Miksei HB saa vittuilla gattacalle omalla tyylillään, jos sillä on kerran jotain hampaankolossa sitä vastaan?
Näytä kohta jossa olen ottanut kertaakaan kantaa HB:n ja Gattacan sekoiluihin? Tämä on palsta. Voisit tarkistaa tuon. Tätä ihmettelen eniten että jengi keksii tarinoita täällä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti: Näytä kohta jossa olen ottanut kertaakaan kantaa HB:n ja Gattacan sekoiluihin?
Tän ketjun eka viesti? Eikö tuo ole kannanotto siihen, että HB sekoilee aivan turhasta ja saa psykoottisia kohtauksia ilman mitään näkyvää syytä?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Crowbar kirjoitti:How about that?
Nyt ei oikein Snabalta läppä irtoa. Älä kirjoittele krapuloissasi, et vaan osaa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Crowbar kirjoitti: Näytä kohta jossa olen ottanut kertaakaan kantaa HB:n ja Gattacan sekoiluihin? Tämä on palsta. Voisit tarkistaa tuon. Tätä ihmettelen eniten että jengi keksii tarinoita täällä.
Nääs kun se Gattaca-homma oli sen Geetzu-jutun lähtökohtana ja jollei sitä ottanut huomioon, ei tiettykään voi käsittää miten reagoida pulteitse Geetzuun.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Mylwin kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Näytä kohta jossa olen ottanut kertaakaan kantaa HB:n ja Gattacan sekoiluihin?
Tän ketjun eka viesti? Eikö tuo ole kannanotto siihen, että HB sekoilee aivan turhasta ja saa psykoottisia kohtauksia ilman mitään näkyvää syytä?
Välisiin sekoiluihin... Sana jäi välistä.

Voi muuten olla että sä vedätät vieläkin. Ja hyvin edelleenkin.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Älkää nyt vittu jaksako enää. Joku näki kolarin ja jäi haaskalle. Helppo provota tilanteessa jossa pikkukiviä nakkelemalla saa aikaan isoja molskahduksia. Sitähän tuo tekee. Ägäpögöbääbää, vittupilluhulluakka! Emmämitäänsanonu! Thihihihii, tää onkin vaan keskustelupalsta. Et saa kii!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti: Voi muuten olla että sä vedätät vieläkin. Ja hyvin edelleenkin.
Eli se ei ollut, niinkö? Mikä tän ketjun alkuperäinen pointti edes sitten oli?
Ihanan arvoituksellista. Sun juttus ovat selkeitä kuin aamurusko appelsiini kylpyamme droidi, pum!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Crowbar kirjoitti:Paitsi jos pidän jotakuta oikeasti kehitysvammaisena niin jätän väliin.
Kohta tulee Letku Kyyppo hanurissaan ja vetää kilarit.
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Viesti Kirjoittaja Harold »

BrianW kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: ööö.. Joo.
Miksi ?
Tota Persikkapoika, sua vedettiin jo 100-0, kantsisko siirtyä hissuksiin takavasemmalle ennen kuin tulet once again esittelemään ne iänikuiset "susta varmaan tuntuu toosi pahalta" -kyökkipsykologiat?
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Joo Crowbar, sä et ole noin tyhmä ollenkaan.

Nyt loppuu lässytys ja provous uusiin kommervenkkeihin, nyt alkaa pullien paisto!

Jos rusinoita ei löydy, en tee niitä.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Mylwin kirjoitti: Mikä tän ketjun alkuperäinen pointti edes sitten oli?
Siis luitko kumpaakaan ketjua? Lue ensin se G-miehen ja sitten tämä. Miten ne eroaa toisistaan?
Saatat siirtyä kehitysvammaosastolleni kolmantena jäsenenä. Niin käsittämätöntä hepreaa solkkaat.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Harold kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: ööö.. Joo.
Miksi ?
Tota Persikkapoika, sua vedettiin jo 100-0, kantsisko siirtyä hissuksiin takavasemmalle ennen kuin tulet once again esittelemään ne iänikuiset "susta varmaan tuntuu toosi pahalta" -kyökkipsykologiat?
Niin, varmaan olen aika yksinkertainen näissä jutuissa, enkä edes tajua kuin pienen osan vittuiluyrityksistäkään.

Minua vaan vilpittömästi kiinnostaa mistä typerä käytös sikiää.

Sinä varmaan osaat selittää ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti:Siis luitko kumpaakaan ketjua? Lue ensin se G-miehen ja sitten tämä. Miten ne eroaa toisistaan?
Siten, että sun vittuilu keskittyy ainoastaan yhden ihmisen kommentteihin koko ketjussa. Aika monta muutakin ihmistä on avautunut siinä, mutta yllättäen sä poimit sieltä hellbellin vittuiltavaksi. Miksi? Koska se vittuili Gattacalle? Sen avautumisessa oli jotain hauskaa? Mun sotkemista fawkesiin en tajunnut myös niinku alkuunkan. Missä vaiheessa mä olen psykoillut yhtään mitään?
Saatat siirtyä kehitysvammaosastolleni kolmantena jäsenenä. Niin käsittämätöntä hepreaa solkkaat.
Et voi, koska mulla on rillit ja kepit.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Crowbar kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Mikä tän ketjun alkuperäinen pointti edes sitten oli?
Siis luitko kumpaakaan ketjua? Lue ensin se G-miehen ja sitten tämä. Miten ne eroaa toisistaan?
Saatat siirtyä kehitysvammaosastolleni kolmantena jäsenenä. Niin käsittämätöntä hepreaa solkkaat.
Vanha kunnon käänteinen heprea-taktiikka sulla tuossa, hehe. Myltsin argumentaatio on ollut niin selvää ettei siihen oikein mitään voi sanoa.
A man's gotta do what a man's gotta do.
elco

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

Ann kirjoitti: No varmaan joo, kun lennät tuulen mukana pois kuvasta.
Ehkä se on ihan hyvä vaan. Onko sun mallikansiossa tuhat, miljoona vai tuhat miljoonaa kuvaa?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

elco kirjoitti: Onko sun mallikansiossa tuhat, miljoona vai tuhat miljoonaa kuvaa?
Puhutaan sadoista. Ja kun mennään kiloissa samaa sarjaa, niin jää ne kuvat jatkossakin ihan omaan käyttöön mallikansion sijaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

Ann kirjoitti: jää ne kuvat jatkossakin ihan omaan käyttöön mallikansion sijaan.
Eiköhän niistä aika moni löydy Gatsterin kovalevyiltä.
CandyMan

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ann kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Lastentappaja ja Peppi
Kiusaisit itsesi kokoisia.
Itsensä kokoiset ignorataan.

Muistakaa hyvät ihmiset että koulu-/palstakiusaajat etsivät juuri kohteita jotka reagoivat herkästi ja voimakkaasti, mielellään myös arvattavalla tavalla. Johan Crowbar tuossa toista kuukautta sitten mainitsi tykänneensä Fawkesin ärsyttämisestä koska sai hänet hermostumaan helposti, ja se oli hänestä niin kovin hauskaa joka kerta.

Noinhan se homma koulukiusaajillakin toimii. Jostain sitä on ihmisen yritettävä hupinsa hankkia. Jos kohde ei vastaakaan ärsyttämiseen tai katoaa, etsitään toinen kohde.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ja siihen johonkin aiemmassa ketjussa ilmenneeseen pointtiin, että minulla olisi ollut jk tilanne henk.koht.elämässäni, josta johtuen olisin suuuttunut joillekin, niin ei ihan niinkään. Olisin joka tapauksessa oikeutetusti pultannut siitä palstahommasta.

Kuolemassajuttu - joo, mutta selvisin siitä, koska olen selviytyjä vaikka kakat housuissa.

Se mikä ei tapa, vahvistaa.

Ja nyt rusinoita..
A man's gotta do what a man's gotta do.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

BrianW kirjoitti:Minua vaan vilpittömästi kiinnostaa mistä typerä käytös sikiää.

Sinä varmaan osaat selittää ?
Brian "dabljuu" yks juttu. Et sä tule "fiksuja" kysylemällä mitään irti saamaan. Pitää katsos mennä maton alle, tetsata kyrpä turpeessa ja vittuilla noheemmin. Jos tämä sujuu vastustajia paremmin, voit saada poimittua kansioosi vastustajan vuotokohtia ja sensellasta. Laita ittees geimiin, ole hauras ja alaston, mutta viekas ja viiltävä!
elco

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

CandyMan kirjoitti: Itsensä kokoiset ignorataan.
Väitätsä, että mä oon (virtuaalisesti) pienempi kuin Gaybar?
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Viesti Kirjoittaja Harold »

BrianW kirjoitti: Minua vaan vilpittömästi kiinnostaa mistä typerä käytös sikiää.

Sinä varmaan osaat selittää ?
Pitäisi ensin varmaan määritellä, kenen typerästä käytöksestä nyt puhutaan? Onko kyseessä tohtori Dave, joka taannoin avasi G:n terapiaketjun (jonka pointti oli suunnilleen ”HAISTA VITTU, GATTACA, HAISTA VITTU!”), vaiko ehkä G:n-HB:n harrastama täysin perverssin e-”suhteensa” loppumaton puiminen?

Tämä Captain Dogin ketjuhan vain ihmetteli ääneen, että ziisus matö fakö, jengillä viiraa! Asiasisältö Captainilla on kunnossa, vaikka herrasmiestyylistä joskus vähän lipsuisikin.
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Harold kirjoitti:herrasmiestyylistä joskus vähän lipsuisikin.
Harold = Snapa.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

elco kirjoitti:
Harold kirjoitti:herrasmiestyylistä joskus vähän lipsuisikin.
Harold = Snapa.
aika homoo, ja miks slam jätettiin rauhaan...IIIIIK!! ei kai vaan slam=snapa=harold :shock:
Vastaa Viestiin