Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Ihminen kirjoitti:Vituttaa kyllä. Hampaassa reikä
Hieno aasinsilta.

Aamupäivän hammaskirurgilla käynti päätyi siihen, että sain rauhassa istua posket pullollaan puudutusaineista kun valkotakkinen kaveri kiskoo vasemman puolen viisaudenhampaat ylä- ja alapuolelta. No siihen auttoi vahvat tropit ja muutama kilo jäätelöä sekä huominen päivä pois töistä. Kova jätkä jatkopuuduttaisi lärvinsä vodkalla.

Sitten iltadodeissa pieni matsi, jossa todellakin menetin hermoni, mikä taasen tietää reissua taas näppäimistö-kaupaan ja työpaikan ylijäämä varastolle. Raijaan sen pelin kyllä kirpputorille tai roskalavalle heti ensi tilassa.

Nii eikä vitutusta ole voinut parantaa nortilla, malporolla tai edes purukumilla. Pahimpaan hätään vedin laastaria, joka suureksi yllätykseksi olikin ihan toimivan juttu.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:Nyt Candy kuule menet hakemaan pimppiä itsellesi.
Nyt kyllä vituttaa. Enhän minä ollut aikaisemmin huomannut yhtään tätä Geetzun pimppatarjousta. Onko jo liian myöhäistä?
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Nyt Candy kuule menet hakemaan pimppiä itsellesi.
Nyt kyllä vituttaa. Enhän minä ollut aikaisemmin huomannut yhtään tätä Geetzun pimppatarjousta. Onko jo liian myöhäistä?
Tarjousta... :släp: 8)
Mutta joo, hippasen kummastelin kun et tuohon tarttunut.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

^Broidi on joskus vähän hidas.
...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vituttaa, kun Gattaca terapiaan -ketju on lukittu. Sain sen vasta nyt luettua loppuun (kolmannella istunnolla) ja mulla olisi ollut paljon sanottavaa sinne. Sanon siis tässä: Gattaca lopeta! Sinulle on sanottu ei kiitos, joten paina HB:n kohdalla ignore-nappia ja jätä kyseinen henkilö täysin mainitsematta viesteissäsi. Tiiä sitten teetkö sen tahallaan (todennäköisesti, et ole tyhmä), mutta pystyt ujuttamaan viesteihisi aina liikaa tietoa rivien väliin ja sivulauseessa toistamaan ne asiat, joita et aio enää ottaa esille. Loppu. Finish. Kaput.

Sit mulla olis ollut sanottavaa niille taisteleville naarasmetsoillekin, mutta ei jaksa enää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lento myöhässä 2,5 tuntia. Eipä kuitenkaan harmita koska sain korvaukseksi 3:n (kolmen!) euron aterialipun. Sillä saa täällä melkein yhden tuopin tai pizzaslicen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Teki ihan himputisti mieli kuunnella Baddingiä, joten kipaisin hakemassa levyn kokoilmista. Pistäessäni levyä soittimeen se lipesi sormistani, tippui lattialle ja räjähti palasiksi.

Että tämmöinen päivä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

200 kiloinen paskalta haiseva "työkaveri" vituttaa ja oksettaa ihan saatanasti. Kuinka vitussa 38 vuotias kaveri hakee tosissaan kansaedustajaksi, kun ei saatana osaa käydä edes suihkussa tai pestä pyykkiä.

XXXX, sä haiset ihan vitun kuvottavalta kusiselta puliukolta. :twisted:
Viimeksi muokannut masa, 06.09.2007 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Teki ihan himputisti mieli kuunnella Baddingiä, joten kipaisin hakemassa levyn kokoilmista. Pistäessäni levyä soittimeen se lipesi sormistani, tippui lattialle ja räjähti palasiksi.

Että tämmöinen päivä.
Häh?! Eihän LP tai CD mene rikki lattialle pudotessaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Häh?! Eihän LP tai CD mene rikki lattialle pudotessaan.
No kerroppa tuo ceedeen kappaleille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Häh?! Eihän LP tai CD mene rikki lattialle pudotessaan.
Badding on jo niin vanha raato, et levykin oli taatusti savikiekko.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kettu juoksi yli järven.
Viimeksi muokannut Bhven, 06.09.2007 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vituttaa kun Franz Kruger sai Suomen kansalaisuuden täyttämättä muita ehtoja kuin riittävän ruotsin kielen taidon. Ile sai taas paskaa aikaan, nopeasti oppi Etelä-Afrikan poika suomalaisen urheilijan tavat. Surkea tulos ja naurettavat selitykset, tyyliin Suomi-paita kiristi.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Häh?! Eihän LP tai CD mene rikki lattialle pudotessaan.
No kerroppa tuo ceedeen kappaleille.
Reklamaatio kehiin, ei normaali cd mene rikki lattialle pudotessaan!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

del*
Viimeksi muokannut masa, 06.09.2007 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

masa kirjoitti:XXXX, sä haiset ihan vitun kuvottavalta kusiselta puliukolta. :twisted:
I feel your pain. Mä olen ns. hajuvammainen, eli tarkka hajuaisti --> voimakkaat "aromit" saavat alta kymmenessä minuutissa aikaan tykyttävän päänsäryn. Kamalimpia tilanteita ovat ne, joissa ei pääse hajua pakoon. Bussissakin voi siirtyä jos semmoinen tulee viereen, mutta annas olla sitten jos tyyppi käy samoilla tunneilla koulussa, eikä auta mitään vaikka istuu toiselle puolen luokkaa (okei, luokka ei ollut kovin iso). Kävin tuolloin mainitsemassa opettajalle asiasta, mutta opettajakaan ei kehdannut sanoa kyseiselle henkilölle että "mee suihkuun siitä!"
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vaola kirjoitti: I feel your pain.
Jep. Ei voi lähteä edes muiden kanssa syömään samaan aikaan, kun ei vaan yksinkertaiseti pysty syömään, saatikaan sitten nauttimaan ruoastaan. Haju on pahimmillaan niin kuvottava, että meinaa oksennus lentää.

Kaverille on asiasta sanottu monesti, mutta se ei kuulemma voi hajulleen mitään. Mä veikkaan että se on vaan liian vetelä käymään joka aamu suihkussa tai pesemään pyykkiä riittävän usein.

Snif.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Oli intissä Turussa yks paikallinen jamppa, joka haisi täysin rotalle. Oli tupakaverina kuukaudenpäivät. Ei käynyt kertaakaan suihkussa koko aikana. Ehkä lomilla kotonaan, ehkä.

Kypsyttiin siihen täysin ja savustettiin se ulos lopulta koko kasarmilta. Kaadettiin vettä vuoteeseen, käännettiin sen vaatekaappi, laitettiin kaapin lukkoon puusälää, silloin kun ymmärsi käydä iltavapailla löyhkäämässä muualla. Koko kymmenen hengen tupa oli "häädön" kannalla.

Kuulostaa varmasti karulta, mutta ei mulla riitä mitenkään ymmärrystä näille hajuterroristeille. Kun eivät kerran puhettakaan tottele.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Pyry-Matias kirjoitti: Kun eivät kerran puhettakaan tottele.
Mitä tuollainen henkilö vastaa, kun sille sanotaan: Menisitkös suihkuun siitä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Deeveedee-soitin kettuilee, ei suostu vaihtamaan ulostulevaa ääntä enää oikeaan formaattiin. Taitaa lähteä Oppo ostoskoriin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:Deeveedee-soitin kettuilee, ei suostu vaihtamaan ulostulevaa ääntä enää oikeaan formaattiin. Taitaa lähteä Oppo ostoskoriin.
Tilaa Opon ohella sitten laatikko rauhoittavia. Oppo on meinaan hyvä kuvaltaan, mutta käytettävyydeltään tasoa venäläinen perseensuristin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Deeveedee-soitin kettuilee, ei suostu vaihtamaan ulostulevaa ääntä enää oikeaan formaattiin. Taitaa lähteä Oppo ostoskoriin.
Tilaa Opon ohella sitten laatikko rauhoittavia. Oppo on meinaan hyvä kuvaltaan, mutta käytettävyydeltään tasoa venäläinen perseensuristin.
Verrattuna ProCaster004? Ei stanby tilaa, käynnistyminen hitaampaa kuin etana tervassa, jotkut levyt jopa toistuvat puhtaasti, jne..
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti: Verrattuna ProCaster004? Ei stanby tilaa, käynnistyminen hitaampaa kuin etana tervassa, jotkut levyt jopa toistuvat puhtaasti, jne..
En tiedä procastereista, mutta viidestä omistamistani dvd-soittimista oppo on ehdottomasti ollut käytettävyydeltään heikoin. Hidas käynnistys, levykelkan avaus kestää ikuisuuden, levykelkka sulkeutuu heti, kun vähäkin huolimattomasti koskee kelkkaan, sekä kaukosäädin on todella sekava ja pimeässä lähes mahdoton käyttää.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mangoja on saatanan hankala syödä. Prkl. Jalostakaa mulle kivetön mango ja vähän äkkiä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Mangoja on saatanan hankala syödä. Prkl. Jalostakaa mulle kivetön mango ja vähän äkkiä.
Anna sen kypsyä tarpeeksi?
Sillä vetelän hedelmät kuljetetaan konteissa joissa on hiilidioksidia joka ehkäisee hedelmien kypsymistä aikaansaapia yhdisteitä niiden vaikutusta..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin