Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

HellBell kirjoitti: Pieni kepposmieli ei tee pahaa kelleen..
T: Hellä Belsebuubi :piru:
Aivan. Minusta tuntuu, että kunnon kepposia ei enää tunnu kukaan tekevän. Kun olen lukenut Marx-veljesten, Errol Flynnin, David Nivenin ym vanhojen legendaaristen elokuvatähtien elämäkertoja niin kepposia tehtiin vaikka minkälaisia.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

BrianW kirjoitti:Kun olen lukenut Marx-veljesten, Errol Flynnin, David Nivenin ym vanhojen legendaaristen elokuvatähtien elämäkertoja niin kepposia tehtiin vaikka minkälaisia.
Aikamoinen jekkumies tuo Flynnin Erroli. Harmi vaan, että sattu se alaikäseen sekaantumis errori.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 19:57

Viesti Kirjoittaja HellBell »

BrianW kirjoitti:.. Kun olen lukenut Marx-veljesten, Errol Flynnin, David Nivenin ym vanhojen legendaaristen elokuvatähtien elämäkertoja niin kepposia tehtiin vaikka minkälaisia.
Hei tuossahan on hyvät kirjavinkit..! Pistetään korvan taakse, kiitti. :)
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Viesti Kirjoittaja brona »

BettyB. kirjoitti:Kannattaa opetella se lasten palikkakuutio ulkoa, siis että pyöreät palikat menee pyöreistä koloista ja kolmiot kolmioista. Siellä kun pitää sada ne kaikki palikat sinne sisään. Mut jos et millään opi niin ei se haittaa, pääasia että saat ne palikat sinne sisään. Poliisissa tarvitaan vahvojakin miehiä/naisia.
:mrgreen:
Eiköhän herra näillä neuvoilla suoriudu, vaikka onkin suåmenruåtsalainen.
...
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Kiitoksia hauskoista sekä hyödyllisistä vinkeistä. Mä kokeilen tuota "häh, en mä tajua" -linjaa. Mä olen yleensä aika luonnonlahjakkuus siinä. Aion myös yrittää tallentaa noita juttuja, kuhan vain ensiksi saan pelit ja vehkeet toimimaan.

Hih.. valtikkani ihanuus :D
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

didi kirjoitti:Kiitoksia hauskoista sekä hyödyllisistä vinkeistä. Mä kokeilen tuota "häh, en mä tajua" -linjaa.
Tuskin siitä on hyötyä, jos pomo kerran on jatkanut tuota ehdottelua vaikka olet kieltäytynyt. Jos leikit tyhmää, niin sithän se vaan yrittäis saada sut tajuamaan ja sama jatkuu taas.
didi

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti: Tuskin siitä on hyötyä, jos pomo kerran on jatkanut tuota ehdottelua vaikka olet kieltäytynyt. Jos leikit tyhmää, niin sithän se vaan yrittäis saada sut tajuamaan ja sama jatkuu taas.
Niin... mä yrittäisin kuitenkin saada tämän loppumaan ilman sen suurempaa draamaa.

Se esimies kävi äsken mun huoneessa moikkaamassa. Sitten kahvihuoneessa se kuittaili mulle, "et varmaan uskalla pitää ovea auki, kun se henkilö X (kenen naisystävä halusi tavata minut, se pieni farssi viikko pari sitten) on täällä"... totesin, että ei sen henkilön läsnäololla ole mitään tekemistä asian kanssa.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mikä hemmetti on lentokoneen ruuma englanniksi? En löydä en muista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kid kirjoitti:Mikä hemmetti on lentokoneen ruuma englanniksi? En löydä en muista.
ruuma s, 1. mer, ilm, hold lasti~ cargo hold, 2. bay
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bluntly kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mikä hemmetti on lentokoneen ruuma englanniksi? En löydä en muista.
ruuma s, 1. mer, ilm, hold lasti~ cargo hold, 2. bay
Tänks, cargo kelpaa tarkoitukseeni mainiosti.
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Minkä maan maatunnus on WE? Netissä NiinQ.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 565
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Viesti Kirjoittaja more »

Chubs kirjoitti:Minkä maan maatunnus on WE? Netissä NiinQ.
Ei niinq minkään.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chubs kirjoitti:Minkä maan maatunnus on WE? Netissä NiinQ.
Ei sellaista olekaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1
http://en.wikipedia.org/wiki/Country_co ... vel_domain
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Kiitti teille, tajusin juuri oman nolon mokani :D
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Chubs kirjoitti:Kiitti teille, tajusin juuri oman nolon mokani :D
No kerro nyt meillekin!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Lilo kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Kiitti teille, tajusin juuri oman nolon mokani :D
No kerro nyt meillekin!
En kehtaa. Mutta julistan itseni tyhmäksi, sokeaksi ja lukihäiriöiseksi... niin tekin tekisitte jos kuulisitte.
Perjantai. :h:
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chubs kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Kiitti teille, tajusin juuri oman nolon mokani :D
No kerro nyt meillekin!
En kehtaa. Mutta julistan itseni tyhmäksi, sokeaksi ja lukihäiriöiseksi
Onneksi olet kuitenkin kaunis nuori nainen!
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

NuoriDaavid kirjoitti:
Chubs kirjoitti:
Lilo kirjoitti: No kerro nyt meillekin!
En kehtaa. Mutta julistan itseni tyhmäksi, sokeaksi ja lukihäiriöiseksi
Onneksi olet kuitenkin kaunis nuori nainen!
Joo, turha teeskennellä enempiä kuin on. Pitäis ehkä blondata.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Onko kukaan koskaan ostanut Alkosta alkoholittomia viinejä? Onks ne mistään kotosin? Kannaattaako? Suosituksia?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Edith kirjoitti:Onko kukaan koskaan ostanut Alkosta alkoholittomia viinejä? Onks ne mistään kotosin? Kannaattaako? Suosituksia?
Alkoholiton viini on suurin piirtein yhtä hyvää kuin ruodot ilman kalaa. Jotkut alkoholittomat kuoharit on ok, mutta punaset ja valkkarit .. unohda koko juttu. Vissyä ennemmin.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Eli mun ei kannattane odottaa suuria. Aattelin kuitenkin huomenna näin niin kuin kerran elämässäni sittenkin kokeilla alkoholittoman viinin ostoa, kun tuskinhan ne hirveesti maksaa kumminkaan. Raportoin makuelämyksestä sitten tännekin, mutta varaan lisäksi myös ihan perinteistä jaffaa Euroviisuillanviettoon.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tix kirjoitti:
Edith kirjoitti:Onko kukaan koskaan ostanut Alkosta alkoholittomia viinejä? Onks ne mistään kotosin? Kannaattaako? Suosituksia?
Alkoholiton viini on suurin piirtein yhtä hyvää kuin ruodot ilman kalaa. Jotkut alkoholittomat kuoharit on ok, mutta punaset ja valkkarit .. unohda koko juttu. Vissyä ennemmin.
Komppaan, valkkaria ei juonut kuin kissa, ja kuoharikin oli epäillytävää. Suosittelen pysymään Niksussa ja Kopparbergin alkoholittomassa karpalosiiderissä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Edith kirjoitti:Onko kukaan koskaan ostanut Alkosta alkoholittomia viinejä? Onks ne mistään kotosin? Kannaattaako? Suosituksia?
Kerran. Alkoholitonta punaviiniä. Pahaa. En suosittele kenellekään. Mielummin vaikka mehukattia.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sopiiko valkoiset kengät oranssinkukertavan mekon kanssa?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Sopiiko valkoiset kengät oranssinkukertavan mekon kanssa?
Miksei sopis?

Ja tosiaan: alkoholiton punaviini on järkyttävän makuista. Hapanta marjamehua vaan. Valkkarii en oo kokeillu.
Vastaa Viestiin