Minä sitten muuten tiedän, kuka olet. Modeoikat, sano. Kun painaa tuota IP-laatikkoa, se selviää. Jos maksat 100 euroa, en kerro muille ja säilytät maineesi.
Aito_Johanna kirjoitti:Minä sitten muuten tiedän, kuka olet. Modeoikat, sano. Kun painaa tuota IP-laatikkoa, se selviää. Jos maksat 100 euroa, en kerro muille ja säilytät maineesi.
Aito_Johanna kirjoitti:Minä sitten muuten tiedän, kuka olet. Modeoikat, sano. Kun painaa tuota IP-laatikkoa, se selviää. Jos maksat 100 euroa, en kerro muille ja säilytät maineesi.
Mitä IP-laatikkoa?
Olenko tyhmä?
Et, ilmeisesti sinulta vaan puuttuvat mode-oikkien mukana tulevat etuudet.
Mitä IP-laatikkoa?
Olenko tyhmä?
Et, ilmeisesti sinulta vaan puuttuvat mode-oikkien mukana tulevat etuudet.
Mitä! AJ on mode?!
Sovitaanko AJ, että minä en kerro mitä sinä teit viime kesänä.
PerttiMakimaa kirjoitti:
Viihdyttävää. On jo selvinnyt, että et ainakaan vedä päiväkännejä koska et ole vahingossa loggautunut vielä omilla tunnuksillasi.
Onko parempi jutella itsensä kanssa netissä vai IRL?
PerttiMakimaa kirjoitti:Viihdyttävää. On jo selvinnyt, että et ainakaan vedä päiväkännejä koska et ole vahingossa loggautunut vielä omilla tunnuksillasi.
Jaa, kerropa se minulle.
(Alkoi herätä epäily, että Taavetti epäilee minun pelaavan molemmilla puolilla tässä. Varmasti kansankynttilämme korjaa tämän(kin) väärinkäsityksen)
PerttiMakimaa kirjoitti:Viihdyttävää. On jo selvinnyt, että et ainakaan vedä päiväkännejä koska et ole vahingossa loggautunut vielä omilla tunnuksillasi.
Jaa, kerropa se minulle.
(Alkoi herätä epäily, että Taavetti epäilee minun pelaavan molemmilla puolilla tässä. Varmasti kansankynttilämme korjaa tämän(kin) väärinkäsityksen)
MarthaFocker kirjoitti:Eihän tähän mustanikkia tarvita. Mun mielestä aitojohanna on tyhmä Kantelupukkiiikaakattaaeisaarauhassaapannakkaaaaa!! Ainakin musta.
Olenko muka paljastanut mustanikin henkilöyden? En. Odotan edelleen lunnaita.
MarthaFocker kirjoitti:Eihän tähän mustanikkia tarvita. Mun mielestä aitojohanna on tyhmä Kantelupukkiiikaakattaaeisaarauhassaapannakkaaaaa!! Ainakin musta.
Martalla on avassaan sama ilme kuin eräässä poikasena näkemässäni "moraalittomassa" sarjakuvassa. Siinä naista krhmmm.. silleen takaapäin, naisella oli just tuo ilme ja puhekuplassa: "Oi, kuinka Iso Teillä on!"
(Tarina tapahtui 1800-luvulla, jolloin naiset kohteliaasti teitittelivät)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Gattaca kirjoitti:
Martalla on avassaan sama ilme kuin eräässä poikasena näkemässäni "moraalittomassa" sarjakuvassa. Siinä naista krhmmm.. silleen takaapäin, naisella oli just tuo ilme ja puhekuplassa: "Oi, kuinka Iso Teillä on!"
(Tarina tapahtui 1800-luvulla, jolloin naiset kohteliaasti teitittelivät)
Saan muuten loistavaa seksiä nykyään, miten sulla menee?