HellBell kirjoitti:Korvatessani ne uusilla mutta samoilla kuvilla menivät kaikki ne hubat viestityksemme.. Ei ollut tarkoitukseni, mutta oli pakko vaihtaa ne kuvat.)
Laskin ne melkein flirtiksi ja anteeksipyyntösi vahvistaa harhaluuloani.
Edit: ei joutunut scrollaamaan, sulla vaan taitaa olla antiikkisen pieni resoluutio näytössä?
Ei jumalejsson jos vaihdoin ihan turhaan ne.. En tiedä mikä resoluutio käytössä, joku on ja tästä mun koneelta niitä aiempia kuvia joutui klikattaessa skrollaamaan. Mun olisi kantsinut kysyä palstalla teiltä muilta, miten asianlaidat skrollausten kanssa ennen kuin menin poistamaan ne "liian isoina". Olihan ne hauskemmat ehkä isompina.
Ojasta allikkoon..
Olen siis toisin sanoen tehnyt ns. "vikakämmin" eli siis kämmännyt kämmätessä! Kuka pystyy samaan, kysyn vaan.
Hetken kun on lomailemassa, niin täällä ollaan jo perseitä näyttelemässä. Melko asiallista! Minun perseeni sai lomamatkalla hieronnan ja on nyt hyvinkin vetreässä kunnossa. Kyllä nyt kelpaa taas istua työn ääressä.
Kuulostaa suunnitelmalta. Hyvältä. Puuttuu vain yhteisymmärrys työnantajan kanssa siitä miten paljon minulla tulee olla lomaa. Ja toinen hidastava tekijä on rahoitus. Kolehti pystyyn - kyllä mä maailmalla viihdyn. Tarpeeksi kun saa matkakassaan hilloa, niin ei sillä työnantajan suhtaumisellakaan ole enää isoa painoarvoa.