[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1091: Undefined array key 0 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1091: Trying to access array offset on null [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Undefined array key 0 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Trying to access array offset on null [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Undefined array key 0 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Trying to access array offset on null Montako kertaa olet ollut rakastunut? - Sivu 3 - Kitinä
Kitinä
Kitinää elämästä, ihmisistä ja kaikesta muusta tärkeästä
Pitäisin jotenkin mahdottomana ajatuksena ettei treelta saisi kontaktia aikaiseksi vain paikalla olemalla tulevana iltana, joten taistelutamineet ylle...
PAH, ei täältä mitään saa.
Ja itse topicciin: kerran, ehkä, en tiedä, jos joskus rakastuisin vielä uudestaan, niin ehkä pystyisin varmuudella arvioimaan ensirakkauteni tason.
Aito_Johanna kirjoitti:Väittäisin vastaan ainakin tuohon "aivotkin happanevat ja ajatukset pyörivät samoja ratoja" -väitteeseen vastaan. Minulla on sellainen optimistinen käsitys, että vanhetessaan ihminen viisastuu
jepjep, ja se viisastuminen alkaa siitä kun ymmärtää luopua typerästä naiivista optimismista
PerttiMakimaa kirjoitti:
Eiköhän se "lowered expectations dating service" taida olla suurimman osan sinkuista kotiosasto ajan mittaan...
Puhutko omasta kokemuksestasi? En vittuile, kiinnostaa muuten vaan tietää.
Mielenkiintoinen kysymys. Tämäntyylistä ihmissuhdetta olen hakenut ja taitavat loputkin haluamani "ekstrat" vielä tulla, joten en valita. Ehkä vastaus on ehkä?
bedlam kirjoitti:Tää kuivahtaminen nyt siis pätee ylipäänsä kaikkeen elämiseen.
No siis, joo. Normaalin kaksikymppisen miehen kehosta jopa 30% on spermaa. Viisikymppisen miehen kehossa vastaava luku on enää vaivaiset 2%, joka sekin korvautuu ajan myötä kiteytyneellä urealla, jota kerääntyy erityisesti miehen otsalohkoon. Tämä vinksauttaa aika lailla miehen kehon happotasapainoa (sperma on voimakkaasti emäksistä, urea puolestaan hapanta), joten ei liene ihmekään jos kaikki alkaa vaikuttaa ja maistua ajan myötä jotenkin happamalta.
bedlam kirjoitti:Luulin, että lainasitte mua, mutta näkömme on kai lähtenyt runkkaamalla.
Yleensä kun tuppaa menemään sillee, et just kaikki vitun rollotomasit keksii aivan mahdottoman ykstityiskohtaiset vaatimuslistat tulevalle prinsessalleen. Sit kato jos joku ihmettelee, et miks noin mukava kaksilmänen jässikkä on yksin, niin voi vastata ettei kukaan kelpaa, ku niillä ei oo toinen silmä ruskee ja toinen vihree.
Eli vitut mä susta ja sun seurusteluista, en oo tulemassa sua nussimaan.
Off-topic, mutta mistä olet avattareesi nerokkaan Juntusen piirroksia löytänyt? Sitten Kourallinen Donitseja-kirjan en ole törmännyt hänen uustuotantoonsa.
Off-topic, mutta mistä olet avattareesi nerokkaan Juntusen piirroksia löytänyt? Sitten Kourallinen Donitseja-kirjan en ole törmännyt hänen uustuotantoonsa.
Onhan se jokaiseen Soundiin muutaman pilapiirroksen tehnyt jo vuosikymmenkaupalla.
Viimeksi muokannut bedlam, 30.04.2007 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ainahan sitä luulee, että on rakastunut. Ja jos lähtee kestämään toisen kummallisuuksia ajattelee herkästi, että tämän täytyy olla rakkautta.
Minä en laske niitä vuosirenkaita.
Tulee kovin hapara puu, jos vuosirenkaat ovat kovin kertakäyttöisiä.
Kaatuu omaan kertakäyttöisyyteensä.
Hii, mulla on oltava joku tosi fiksu sukulainen täällä, kun jo itse aloin näin nopeasti viisaaksi. Tai sitten se on tämä punaviini, jonka vaikutus hävettää huomenna.
Onhan se jokaiseen Soundiin muutaman pilapiirroksen tehnyt jo vuosikymmenkaupalla.
Totta. En vaan ole tällä vuosituhannella Soundia lukenut. Toivottavasti noista uudemmistakin tehdään kokoelmakirja.
Voimakkaimmat ihastuksentunteeni koin vuonna 1998, 14-vuotiaana, kun rakastuin näyttelijä Jerry Lewikseen. Tuntui siltä kuin olisi ollut muurahaisia housuissa.
-Superior- kirjoitti:Voimakkaimmat ihastuksentunteeni koin vuonna 1998, 14-vuotiaana, kun rakastuin näyttelijä Jerry Lewikseen. Tuntui siltä kuin olisi ollut muurahaisia housuissa.
Ihastun vähän väliä, mutta nyt epäilen sekaantuneeni vahvempaan asteeseen, sillä ei tommonen normi-ihastuminen johda totaaliseen itsensä nolaamiseen kerta toisensa jälkeen. Mutta nyt riitti. Rupean rakkaus-absolutistiksi.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?