Uskoakseni en. On kuitenkin hyvin paljon mahdollista, että joku kyseisellä nimellä varustettu ex-partneri olisi ymmärrettävistä syistä valehdellut nimensä - varsinkin kun kyse on naisesta.
Aito_Johanna kirjoitti:Kity ei olisi Kity, ellei joku avaisi tätä äänestystä.
Yhden kaverini nimi on Yrjö ja hänen isosiskonsa on Pirjo; joten tunnen jonkun joka on... paitsi, etten tunne Pirjon miestä - vastauksena siis molempiin ketjuihin.
bedlam kirjoitti:Joskus olen ottanut yrjön suuhuni ja sen jälkeen pannut sitä posliiniin.
Pyörittelin eilen Yrjö- ja Pirjo-sanoja, enkä keksinyt mielestäni mitään painokelpoista hauskaa. Toi yrjö laattana on aika ilmiselvä valinta, mut jämähdin tuohon Pirjoon. Pirjo olis niinku purjo, mut en kyennyt yhdistämään yrjöä, Pirjoa ja purjoa samaan lauseeseen loogiseksi ja rimmaavaksi kokonaisuudeksi.
Dr.Diarrhea kirjoitti: Pirjo olis niinku purjo, mut en kyennyt yhdistämään yrjöä, Pirjoa ja purjoa samaan lauseeseen loogiseksi ja rimmaavaksi kokonaisuudeksi.
Yrjö
Pirjo
purjo
karjua
karju
Terjo
harju
varjo
Erja
Mirja
Merja
Arja
Irja
Tarja
parjata
harja, harjata
herja, herjata
sorja
nyrjähtää, nyrjähtänyt
värjätä
Dr.Diarrhea kirjoitti:Pirjo olis niinku purjo, mut en kyennyt yhdistämään yrjöä, Pirjoa ja purjoa samaan lauseeseen loogiseksi ja rimmaavaksi kokonaisuudeksi.
Olin eilen Yrjön narttu kun se otti mut takaapäin samalla kun olin kontillani vessanpönttöä vasten. Yrjö oli viininpunaista koko 2 litran pahvitötsän edestä. Tais olla Tapiokin vähän geimeissä mukana.