Hyvä idea, päätimme tehdä tänään pizzaa. Jotenkin sitä taikinaa ja tomaattimössöä tuli niin paljon, että teimme yhden pizzan sijasta neljä. Kohtuus kunniaan ja silleen.
Touhukas kymppituntinen töissä. Paljon tein, paljon jätin tekemettä. Omatunto lienee paras mittari. Kämpälle tsillaileen ja sit fudisreeneihin. Toivottavasti toi äippä da sky ei nyt enempi itkis.
Sitruunamuffinssit uunissa ja sauna päällä. Uni tulee taas ihan niinko justiinsa, ihan liian vähän tuli yllättäen nukuttua viime yönä. Puuh.
Sen Ugly Bettyn ku yrittäis katsoa, vaikka olikin joissain lehdissä vähän haukuttu moista uutuussarjaa.
ninnithequeen kirjoitti:Sen Ugly Bettyn ku yrittäis katsoa, vaikka olikin joissain lehdissä vähän haukuttu moista uutuussarjaa.
Meidän tytöt ovat odottaneet tuota sarjaa kuin kuuta nousevaa... Nytkin käyvät puolen tunnin välein kysymässä: "Koska se alkaa?" Voisivat lukutaidon lisäksi opetella kunnolla käyttämään kelloa, niin ei tarttis kokoajan vastailla tuohonkin kysymykseen.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
ninnithequeen kirjoitti:Sen Ugly Bettyn ku yrittäis katsoa, vaikka olikin joissain lehdissä vähän haukuttu moista uutuussarjaa.
Meidän tytöt ovat odottaneet tuota sarjaa kuin kuuta nousevaa... Nytkin käyvät puolen tunnin välein kysymässä: "Koska se alkaa?" Voisivat lukutaidon lisäksi opetella kunnolla käyttämään kelloa, niin ei tarttis kokoajan vastailla tuohonkin kysymykseen.
Eivät _kai_ vaan ole mainostuksen uhrja..? On nimittäin "hieman" mainostettu tota sarjaa ennakkoon. Ei se voi olla niin hyvä.
Mä oon katsonut sen. Betty on tosi symppis hahmo, mutta on se sarjana vähän ylihypetetty. Monelle ihan hauskalla jutulle käy niin, se hypetys nostaa omat odotukset liian korkealle. Mutta Betty on kyllä ihana tyttö.
Olin tasan kaksitoista tuntia reissussa. Nukuttuja tunteja takana yksi. Neljä palaa hapanleipää, ateriankorvikepatukkainen(ei sitä lihaisaa) ja lasi vettä. Ei paskemmin vedetty. Nyt olo on aika höperö.. tai siis normaaliakin höperömpi.
Vittu, ihan pingviini-luokan suoritus reeneissä. Eilinen painoi. Kohtuu nöyrää vetää tunti isookovaa, kun vitskan jälkeen huomaan, että jalat jäi himaan. Joo, Esson kassakin tais nauraa partaansa, kun muovi jäi, sekin, himaan. Äh, ei jaksais avautua, mutta paska löytää välillä paskan.
Vaola kirjoitti:Meidän tytöt ovat odottaneet tuota sarjaa kuin kuuta nousevaa... Nytkin käyvät puolen tunnin välein kysymässä: "Koska se alkaa?" Voisivat lukutaidon lisäksi opetella kunnolla käyttämään kelloa, niin ei tarttis kokoajan vastailla tuohonkin kysymykseen.
Eivät _kai_ vaan ole mainostuksen uhrja..? On nimittäin "hieman" mainostettu tota sarjaa ennakkoon. Ei se voi olla niin hyvä.
No, olivat kuulemma tarhassa kavereiden kanssa puhuneet. Ei kyllä mun mielestä mikään lasten sarja. Ei tosin silleen haitallinenkaan. Ehkä voivat äitin kanssa katsella sitten.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw