Älä oo noin herkkis. Kato se oli kuitenkin niin giimainen herutus sulta, että mulla meni kasetti sekaisin ja aloin kuvittelemaan, että noi isittelyt on herutuksia. Pus!Geetzu kirjoitti:!!!11 :all ice:
Koska sait viimeksi?
Muistelin sun vaan jossain vaiheessa todenneen, et teillä meni poikki. Mistä näitä koskaan tietää. Voinhan mäkin jo huomenna seukata jonkun palstahottiksen kanssa...not.Bliss kirjoitti:Kyllä tuo vielä tänä aamuna ainakin täällä asusteli...Dr.Diarrhea kirjoitti:(L)uusishan on Blissin exä. Sama sälli.
Mä ihailen teitä peilikuvapoikia. Mulla ei olis koskaan ikinä munaa laittaa omaa kuvaani näiden kiiman sokaisemien naarashyeenoiden alttarille raadeltavaksi. Sulla on kuitenkin, toisin kuin uskottelet, timanttinen itsetunto.MGandhi kirjoitti:Nyt kaikki joukolla nostamaan mun peilikuvapisteitä, koska mun itsetunto on suoraan verrannollinen mun peilikuvapointsien kanssa!
Mä olen haistavinani tässä piikittelevää ironiaa, mutta en aio antaa sen häiritä. Sanon vain, että: "Kiitos!".Dr.Diarrhea kirjoitti: Mä ihailen teitä peilikuvapoikia. Mulla ei olis koskaan ikinä munaa laittaa omaa kuvaani näiden kiiman sokaisemien naarashyeenoiden alttarille raadeltavaksi. Sulla on kuitenkin, toisin kuin uskottelet, timanttinen itsetunto.
Et uskokaan kuinka itsetuntoni kohoaisi, jos tulokseni yltäisi joskus ysiin! Ottaisin ruudusta kuvakaappauksen, printtaisin sen, kehystäisin kuvan ja laittaisin työpisteeni seinälle! Ja kahvioon!Geetzu kirjoitti:Uh, jätkä on ihan melkein 9!MGandhi kirjoitti:Nyt kaikki joukolla nostamaan mun peilikuvapisteitä, koska mun itsetunto on suoraan verrannollinen mun peilikuvapointsien kanssa!
Senkin lutka! Käyt pettämässä meitä Cityssä. En ois uskonut.MGandhi kirjoitti:Et uskokaan kuinka itsetuntoni kohoaisi, jos tulokseni yltäisi joskus ysiin! Ottaisin ruudusta kuvakaappauksen, printtaisin sen, kehystäisin kuvan ja laittaisin työpisteeni seinälle! Ja kahvioon!Geetzu kirjoitti:Uh, jätkä on ihan melkein 9!MGandhi kirjoitti:Nyt kaikki joukolla nostamaan mun peilikuvapisteitä, koska mun itsetunto on suoraan verrannollinen mun peilikuvapointsien kanssa!
Jos sä saat siitä jotain irti, niin varmasti laskisin! Mä ite en saa riittävästi kiksejä itseni sotkemisesta, että muuten näin tekisin.Geetzu kirjoitti:Voin ottaa sulle kuvan jääkaapistani, jota kuvasi jo pääsi koristamaan. Laskisitko housuihis? Laskisithan?MGandhi kirjoitti:-- Ja kahvioon!
ja sitäpaitsi

SitäkinMGandhi kirjoitti: piikittelevää ironiaa

Mä luulin itsetuntoni joskus hyväksi mut city-kommentit sai musertumaan. Tulin alas! Paska city, en enää uskaltais!Dr.Diarrhea kirjoitti:Ja sitten vielä se negan sietäminen, kyyl sekin vaatii jonkinlaisen itsetunnon sokkelin tapaisen, ettei kokonaan rusennu.
Chubsia vähän kuolailin citys ny, khöh. Voisko hällä ollakaan muuta ku se 9,9 peilikuvas... Tod ei.

Eiks hää vaikuta nykyäänkin palstalla, eri nikillä kylläkin?NuoriDaavid kirjoitti:Tällä hemmolla on hiukset päässä, mutta muistaakseni herutus oli kovaa.Geetzu kirjoitti:Kaljuja nyt herutellaan aina ja missä vaan, en jotenkin hiffannu tota.Chap kirjoitti:On täällä ainakin kaikenkarvaisia kaljupalleja heruteltu.
Kateellisena sivusta seuranneet muistaa kyllä.
Aijaa. Ei mitään tietoa, kerro!bedlam kirjoitti:Eiks hää vaikuta nykyäänkin palstalla, eri nikillä kylläkin?NuoriDaavid kirjoitti:Tällä hemmolla on hiukset päässä, mutta muistaakseni herutus oli kovaa.Geetzu kirjoitti: Kaljuja nyt herutellaan aina ja missä vaan, en jotenkin hiffannu tota.
Kateellisena sivusta seuranneet muistaa kyllä.
On, ansaitut on Chubsin pisteet. Upea on.Geetzu kirjoitti: Chubsia vähän kuolailin citys ny, khöh. Voisko hällä ollakaan muuta ku se 9,9 peilikuvas... Tod ei.
Mutta mitä noista sunkin kuvista vähän voi päätellä niin aivan samaa tasoa. Peilikuvaan vaan niin äänestetään kunnon pisteet.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
Geetzu kirjoitti:Mä luulin itsetuntoni joskus hyväksi mut city-kommentit sai musertumaan. Tulin alas! Paska city, en enää uskaltais!Dr.Diarrhea kirjoitti:Ja sitten vielä se negan sietäminen, kyyl sekin vaatii jonkinlaisen itsetunnon sokkelin tapaisen, ettei kokonaan rusennu.
Chubsia vähän kuolailin citys ny, khöh. Voisko hällä ollakaan muuta ku se 9,9 peilikuvas... Tod ei.

Peilikuvalla ei ole huumorintajua, joten mm. sillä sun kommenttisi saaneella kuvalla saa sen kutosen tai vitosen, ja muutaman "ylimielinen horo"-kommentin. Voisinkin laittaa sen arvioitavaksi taas.
Eniten peilikuvassa leikkiminen vaatii itsetuntoa silloin, kun "kohtaa" niitä ihmisiä, joiden mielestä sulla ei voi olla minkäänlaista itsetuntoa puhumattakaan älystä, koska olet itsesi sinne lykännyt arvioitavaksi.
Mutta eipä siitäkään tarvii itseensä ottaa, sen enempää kuin kehuista tai haukuistakaan. Ei toi peilikuva kiva lelu oliskaan, jos itse itseään ulkoisesti arviois sen perusteella, että saako sieltä 9,9 vai 5,9. Varmuudeksi käyn kaikille aina hippeilemässä sinne pelkkiä kymppejä... En mä tunne yhtään naista, jolla itsetunto ulkoisen habituksen suhteen ainakaan liian korkealla olis. Jos hyvästä peilikuva-arvosanasta on siinä mielessä jotain iloa, ni hienoa!
Ja Geetzu-kulta, oot 11!