Sunnuntai, söndag, sunday, domingo
Sunnuntai, söndag, sunday, domingo
Haluaako joku skipata sunnuntain ja mennä suoraan maanantaihin.
En ainakaan minä.
En ainakaan minä.
Hahaa, yks tehtävä jo lähetetty tälle aamulle. Olen tänään tehokas. Pakko. Seuraavat kolme sivua naputettuani ajattelin palkita itseni salilla. Jee. Ja aurinkokin paistaa. Vaimo: jos oot teemaan menossa, niin voisin kokeilla samoihin aikoihin sinne salille.. Tämä ei ollut 130% lupaus vaan ihan vaan ilmaan heitetty mahdollisuus, jonka saatan toteuttaa.

Eikä sunnuntaita herrajeesus sovi skipata, viikon tehokkain työpäivä kun maanantai puskee jo niskaan ja eilen on kuitenkin laiskoteltu ja herkuteltu vaan ja koktailii katottu ja mariaa täynnä armoa. nii kerta.
Praise the lord, yeeee-aah.

Eikä sunnuntaita herrajeesus sovi skipata, viikon tehokkain työpäivä kun maanantai puskee jo niskaan ja eilen on kuitenkin laiskoteltu ja herkuteltu vaan ja koktailii katottu ja mariaa täynnä armoa. nii kerta.
Praise the lord, yeeee-aah.
Prepare for the worstest.
Saatana.
Kuka käski lähteä baariin?
Nyt ääneni on hävinnyt, raakun kuin vuosia viskiä kitannut juoppoämmä, tai sitten ääni loppuu kesken lauseen.
Oli sitten aivan pakko ottaa vahinko takaisin ja polttaa koko viikon röökit yhden illan aikana.
No. Jos jotain positiivista, selibaattini on still intact mutta sain silti miekkosen nukkumaan viereeni
Kuka käski lähteä baariin?
Nyt ääneni on hävinnyt, raakun kuin vuosia viskiä kitannut juoppoämmä, tai sitten ääni loppuu kesken lauseen.

Oli sitten aivan pakko ottaa vahinko takaisin ja polttaa koko viikon röökit yhden illan aikana.
No. Jos jotain positiivista, selibaattini on still intact mutta sain silti miekkosen nukkumaan viereeni

I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Tässä huomaa taas kuinka vaikeaa minulle on pitää turpaani kiinni.Vihtahousu kirjoitti: ...laulaa bläk metallia jos ääntä kuuluis, toivottavasti kukaan ei soita mulle...
Vaikka tässä tilassa pitäisi pitää turpansa visusti tukossa, olen soitellut tähän mennessä kolmelle kaverille ja lauleskelen itsekseni. Kaupan tätikin vähän säikähti

Mutta kaikki hauskuus alkaa vasta huomenna kun pitäisi vastailla puhelimeen numeropalvelun perehdytyksessä

Saatan tarvita lääkäriajan...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Tuntuu, ettei tää päivä niinqu koskaan lopu!
Viikonloppu meni muuten aika nopeastikin, mutta nyt tuntuu että aika matelee. Periaatteessa hyvä, koska tekemistä on paljon, mutta... No joo, kovin tehokas en ole kyennyt olemaan.
Hassua. Koetin etsiä papereita valmistumiseen liittyviä juttuja varten. Törmäsinkin kaapin uumenissa lojuneeseen laatikkoon, jossa oli vaikka mitä! Ekaksi tyttösten viisi vuotta vanhat tarhakuvat. Siis miten pikkuisia he silloin olivat!!! Siitä sitten materiaali ikäänkuin meni vuosissa taaksepäin. Löysin tärkeille ihmisille kirjoittamiani kirjeitä, joita en ole koskaan toimittanut, tai uskaltanut toimittaa. Paljon juttuja muistui mieleen. Löytyi myös aivan kamalia kuvia teinivuosilta (16-vuotias Vaola reteenä bissepullo kädessä ja rööki huulessa) ja joitain kirjoittamiani stoorinpätkiä, joiden olemassaolo olisi ehkä kyllä saanut jäädäkin unhoitukseen, mutta toisaalta hyvä että huomasin. Lisää siirrettävää tulevaan kassakaappiin.
Sitten löysin vanhoja tanssikilpailujen tuomarikommentteja itsestäni. Niin 90-luvun alkupuolelta. Osa heistäkin nykyään arvostetuimpia tekijöitä alalla. Aivan erityisesti huvitutti kommentit 13-vuotiaan Vaolan "ilmaisun fyysisyydestä" ja kissamaisuudesta. Eräs tuomari huomautti sooloni olleen erittäin raikas ja miellyttävää katseltavaa, mutta kuitenkin aivan liian pitkä! *reps*
No, tässähän tää aika sit menikin.
Nyt kattomaan Tanssii Tähtien kanssa-finaali!!!
Viikonloppu meni muuten aika nopeastikin, mutta nyt tuntuu että aika matelee. Periaatteessa hyvä, koska tekemistä on paljon, mutta... No joo, kovin tehokas en ole kyennyt olemaan.
Hassua. Koetin etsiä papereita valmistumiseen liittyviä juttuja varten. Törmäsinkin kaapin uumenissa lojuneeseen laatikkoon, jossa oli vaikka mitä! Ekaksi tyttösten viisi vuotta vanhat tarhakuvat. Siis miten pikkuisia he silloin olivat!!! Siitä sitten materiaali ikäänkuin meni vuosissa taaksepäin. Löysin tärkeille ihmisille kirjoittamiani kirjeitä, joita en ole koskaan toimittanut, tai uskaltanut toimittaa. Paljon juttuja muistui mieleen. Löytyi myös aivan kamalia kuvia teinivuosilta (16-vuotias Vaola reteenä bissepullo kädessä ja rööki huulessa) ja joitain kirjoittamiani stoorinpätkiä, joiden olemassaolo olisi ehkä kyllä saanut jäädäkin unhoitukseen, mutta toisaalta hyvä että huomasin. Lisää siirrettävää tulevaan kassakaappiin.

Sitten löysin vanhoja tanssikilpailujen tuomarikommentteja itsestäni. Niin 90-luvun alkupuolelta. Osa heistäkin nykyään arvostetuimpia tekijöitä alalla. Aivan erityisesti huvitutti kommentit 13-vuotiaan Vaolan "ilmaisun fyysisyydestä" ja kissamaisuudesta. Eräs tuomari huomautti sooloni olleen erittäin raikas ja miellyttävää katseltavaa, mutta kuitenkin aivan liian pitkä! *reps*
No, tässähän tää aika sit menikin.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Toteutin lupaukseni ja vetäsin sitten kunnon tumut. Illan aikana otetut kuvat kertovat totuuden humalan astettaisesta noususta ja tuli kyllä sellaista materiaalia, jolla voitettaisiin mikä tahansa kisa täydellisen epäonnistuneista kuvista
. Kämpille en kuitenkaan kontannut, mutta halailin kuitenkin vessassa pönttöä ihan huolella ja tasaseen. Helvetin järkevää alkaa ryypätä tyhjään mahaan...yöks.

- irmelianneli
- Kitisijä
Mariko, ihQa! Mä en diggaile tosta Siikanderista. Mulla on näitä omia ennakkoluuloja, että näyttelijä näyttelee aina. Ja Siikander vetää vielä yli.irmelianneli kirjoitti:Sama!Suvinen kirjoitti:Taitaa olla joku ihme aika kuukaudesta kun herkistelen jotain tanssii tähtien kanssa- ohjelmaa katsoessa..! Jotenkin vaan niin herttaista kun tuo Siikander pillittää, tuomareista nyt puhumattakaanNiin tasainen finaali, että ihan sama kumpi voittaa. En uskalla edes veikata.
Mutta hassua miten idoleiden kohdalla oli aivan sama kuka voittaa, mutta tänään jopa äänestin.