♥ Kuka arvaa miten sain aikaiseksi tuon mustan pikkusydämen tältä koneelta, josta puuttuvat sen tekoon vaadittavat taikanumerot masiinan oikealta laidalta?
HellBell kirjoitti:♥ Kuka arvaa miten sain aikaiseksi tuon mustan pikkusydämen tältä koneelta, josta puuttuvat sen tekoon vaadittavat taikanumerot masiinan oikealta laidalta?
Ööh, kopioit sen toisesta viestistä?
Kai se on sitten jotain vastattava aiheeseenkin. Ööh, saan seuraa.
EDIT: No laitetaans nyt vielä muutama kerta kiellon päälle - ööh, ööh, ööh.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
HellBell kirjoitti:♥ Kuka arvaa miten sain aikaiseksi tuon mustan pikkusydämen
Ai siis ton väkkyrän pitäis näyttää sydämeltä? Olen jo pitkään ihmetellyt, että miksi kaikki nykyään käyttää tollasta hymiötä, joka näyttää irvistävältä mikroaaltouunilta. Tältä näyttää tällä koneella:
HellBell kirjoitti:♥ Kuka arvaa miten sain aikaiseksi tuon mustan pikkusydämen
Ai siis ton väkkyrän pitäis näyttää sydämeltä? Olen jo pitkään ihmetellyt, että miksi kaikki nykyään käyttää tollasta hymiötä, joka näyttää irvistävältä mikroaaltouunilta. Tältä näyttää tällä koneella:
Saanko arvata?! Bedlam tietokoneilee omenalla! Käsittelee merkkikoodauksen jonnii verran eri tavalla kuin Gatesin ikkunointijärjestelmä.
Mä omenailen, eikä mulla noi näy irvistävänä mikroaaltouuneina. Paitsi beddiksen hymppä. Mulla näkyy pystysuoria viivoja siinä missä oletettavasti pitäs olla syrämmiä?
Saanko arvata?! Bedlam tietokoneilee omenalla! Käsittelee merkkikoodauksen jonnii verran eri tavalla kuin Gatesin ikkunointijärjestelmä.
Mä omenailen, eikä mulla noi näy irvistävänä mikroaaltouuneina. Paitsi beddiksen hymppä. Mulla näkyy pystysuoria viivoja siinä missä oletettavasti pitäs olla syrämmiä?
Te taiteilijat olette vain vetäneet liian monta lsd-trippiä. Sydämiä ne, ei mitään irvisteleviä mikroaaltouuneja tai pystysuoria viivoja.
Bliss kirjoitti:Mä omenailen, eikä mulla noi näy irvistävänä mikroaaltouuneina. Paitsi beddiksen hymppä. Mulla näkyy pystysuoria viivoja siinä missä oletettavasti pitäs olla syrämmiä?
Saanko taas arvata?! Omenoitte eri kielillä ja sitä kautta eri character seteillä?
Bliss kirjoitti:Mä omenailen, eikä mulla noi näy irvistävänä mikroaaltouuneina. Paitsi beddiksen hymppä. Mulla näkyy pystysuoria viivoja siinä missä oletettavasti pitäs olla syrämmiä?
Saanko taas arvata?! Omenoitte eri kielillä ja sitä kautta eri character seteillä?
Ilmeisesti joo. Mä en nimittäin saa tältä näppikseltä minkäänlaisia "valmishymiöitä"
Oot sä sit näppärä arvaamaan
...Myös onanointi-termiä käytetään usein. Se viittaa Raamatun tarinaan, jossa mies nimeltä Onan ”läikytti siemenensä maahan”, jottei hänen kuolleen veljensä vaimo tulisi raskaaksi. Koska toiminta ei miellyttänyt Jumalaa, hän löi Onanin kuolleena maahan (1.Moos.38:4-10). Yleisin tulkinta tarinasta nykyisin kuitenkin on, että se viittaa keskeytettyyn yhdyntään eikä masturbointiin, mutta onania-termiä käytetään kuitenkin vielä jonkin verran...
Eiku mulla on töissä niin vanhat selaimet, ettei mikään meinaa toimia. Nääs kun käyttiksenä meillä on edelleen 9.1 ja Netscapen viimeinen OS9-selainpäivitys on ainoa joka jotenkin pelittää.
Explorerilla näyttää toimivan tuo pikkusydän ihan oikein, mutta se taas tilttailee heti kun vähänkin alkaa flasheja vilkkua.