Menen raamattuja kuormaamaan tätä päivää ja vastauskonpuhdistusta tekemään venäjälle!
Petri me olimme siellä ensin..kuitenkin välillä keski-euroopassa..
RAM13 kirjoitti:Tuli mieleen tosta helykän avattaresta, että eikö saparot olekin seksikkäät vanhemmilla daameilla? Vai onko tää vaan mun likainenFetissi
Jahas, työkoneella on tehty jotain säätöjä. Päätin etten tajua niistä mitään ja tulin tänne kahvihuoneeseen surffaamaan. Olisivat hoitaneet asian valmiiksi eilen. MUR!
Töissä 6:50 lähtien. Enää 6,5h.. Polkaisin 'virkistävässä' -2,4 asteen pakkaisessa semmosen pikkusen varttitunnin aamulenkin tänne. Vaihteet jääty taas puolessa matkassa. Aurinkolasit alkaa olla kyllä välttämättömyys ihan jo näin aamustakin.
Väsyttää homona. Olisin tarvinnut enemmän kahvia ku vaan ton yhden säälittävän mukillisen. Ihanaa, huomenna saa nukkua pitkään.
Tänne roudattiin uusi kone hajonneen tilalle. Kävi kuiten ilmi, että eivät asentaneet siihen ajureita printterille ja toinen muistikampa paskana. Ei voi kuin repsahdella, kun värkkiä muutenkin odotettiin jo 2 viikkoa. Naurakaamme yhdessä.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan
«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Kävin eilen työkamujen kanssa kuoharilla Bakersissa. Olin villi ja join jopa kaksi. Muut työkamut kisko kaksin käsin joten arvata saattaa että suurin osa porukasta on heikossa hapessa nyt. Yksi jopa "sairaana". Eheheeee!
Tänään Iltapäivällä kaverien kanssa ulos syömään ja Sinebrychoffin taidemuseoon pällistelemään Naisten Salonki näyttelyä. Huomenna käyn tennarissa katsomassa sen Ranskalaisen valokuvaajan näyttelyn ennen
kun se menee kiinni sunnuntaina ... Porukat palaa Italiasta huomenna illalla,
noh huomisaamuna voinkin sitten laskea kissan ulos hyvällä omallatunnolla ja joskus iltapäivällä häivyn täältä porukoilta,lappu valmiiksi kirjoitettuna
"tekstatkaa tai soittakaa jos tärkeätä asiaa"
Vittu.
Vituttaa.
Vitun kusipäiset valehtelevat ihmiset. Miehet. Käsittämätön rakkaus käärmeeseen. Ammattilaiseen.
No, jos nyt jotain tästä opimme, niin emme juuri yhtään mitään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ei tartte mennä parvekkeelle, ku alakerrassa rillaavat pallorillillä. Stana.
No ei mua oikeesti haittaa, mutta kuitenkin. Tää on sitä työpaikkakiusaamista.
sipsi kirjoitti:Vittu.
Vituttaa.
Vitun kusipäiset valehtelevat ihmiset. Miehet. Käsittämätön rakkaus käärmeeseen. Ammattilaiseen.
No, jos nyt jotain tästä opimme, niin emme juuri yhtään mitään.
Viime vuoden verotuspäätös tuli nyt jo, kummaa. Ei siinä mitään, hyvä päätös, erittäin hyvä.
Tänään meen myös kasvohoitoon, en tosin tiedä mitä hyvää oon tehnyt ansaitakseni sen. Eilen olin ainakin vähän ämmä ja nyt hävettää ja vituttaa.
Kuulin myös saavani töissä ylennyksen. Koiranhommaa sano.