Keskiviikko
Mulla ei ainakaan ole mitään toistaiseksi. Saa kysyä avuksi, kaupan päälle kahdet pienemmät kätöset!Elppis kirjoitti:Yritä nyt tässä etsiä ihmisiä muuttamaan vappuaattona

Pitää olla kihlasormus.NuoriDaavid kirjoitti:Käykääpäs nyt asiantuntijat tuolla vitutus-ketjussa kertomassa, miten naiset skorettavat kapakassa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vittu jee,kauan eläköön posti,posti ei enää palvele,joku harjoittelijatyttö oli eilen päivällä unohtanut ottaa mun kotiinkuljetuspaketin tilauksen yhteydessä
uuden kännynron ylös,asia korjautui tänään mutta saapuminen siirtyi ...
perjantai-illaksi ... nyt jo jaksaa naurattaa vaikka eilen illalla Malmilla kökin turhaan sen neljä tuntia odottamassa sitä kuljettajan soittoa ...
ONNEA Elppis&Hunis uudesta asunnosta,laita mulle kans yv:nä tarkempaa sijaintia,voisin jopa tulla auttamaan muutossa vappuaattona
Edit:
Elpan vastaukselle
uuden kännynron ylös,asia korjautui tänään mutta saapuminen siirtyi ...
perjantai-illaksi ... nyt jo jaksaa naurattaa vaikka eilen illalla Malmilla kökin turhaan sen neljä tuntia odottamassa sitä kuljettajan soittoa ...
ONNEA Elppis&Hunis uudesta asunnosta,laita mulle kans yv:nä tarkempaa sijaintia,voisin jopa tulla auttamaan muutossa vappuaattona

Edit:

Viimeksi muokannut Enttu, 18.04.2007 16:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oujee! Me itse asiassa muutetaan n. 500m päähän teikäläisen asunnostaEnttu kirjoitti:ONNEA Elppis&Hunis uudesta asunnosta,laita mulle kans yv:nä tarkempaa sijaintia,voisin jopa tulla auttamaan muutossa vappuaattona

Watch out Malmi/Tapanila, here we come!
The great club outshines the individual, always and forever.
Bongasin jo pari aika aurinkoisen näköistä puistokaistaletta naapurista. Pitää suunnitella jo olutpiknikkejä.Yönmustaritari kirjoitti:Aijaijai. Nyt olet lähtemässä kovaan kouluun sano.Elppis kirjoitti: Watch out Malmi/Tapanila, here we come!
The great club outshines the individual, always and forever.
Järkyttävä olo, väsyttää ja päätä särkee. Ratsitunnilta palatessani tuli tunne, että pyörryn ratin taakse. Oli pakko veivata ikkuna auki, kun ajattelin että raitis ilma ja kylmä pitävät mut tajuissani kotiin asti. Kammottavaa ja pelottavaa. Saa nähdä onko kuume nousemassa, on vähän paha olokin. Eikun pötkölleen.
...