Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ei mitään? Miten olisi se lastesi isä?

Okei, kyllä minä ymmärrän, että tikanpojan pitää itse löytää se puu, mutta metsässä on enemmän puita kuin netissä.

Sitä paitsi, kuten jo sanoin, viina on hoitanut näitä asioita ennenkin.

Lisää sidukkaa, siitä se lähtee!
Silloin, kun kävin kaarlessa ja muissa, en vakuuttunut niiden miestarjonnasta. Juuri kukaan ei koskaan tullut juttelemaan minulle. Ne harvat, jotka tulivat, olivat urpoja. (Siis ihan todella urpoja, nyt ei ole kyse nirsoilusta eikä siitä, että odottaisin ensikontaktilta liikaa. Sinäkin olisit pitänyt niitä urpoina.)
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:

Okei, kyllä minä ymmärrän, että tikanpojan pitää itse löytää se puu, mutta metsässä on enemmän puita kuin netissä.

Silloin, kun kävin kaarlessa ja muissa, en vakuuttunut niiden miestarjonnasta. Juuri kukaan ei koskaan tullut juttelemaan minulle. Ne harvat, jotka tulivat, olivat urpoja. (Siis ihan todella urpoja, nyt ei ole kyse nirsoilusta eikä siitä, että odottaisin ensikontaktilta liikaa. Sinäkin olisit pitänyt niitä urpoina.)
Urpo is my middle name!

No miten ne naiset yleensä skorettaa? Mä en tiedä, kun olen mies.

Ehkä olet liian tiukan oloinen? Taas sama ohje:

"Lisää sidukkaa"

Olisko tuosta mantraksi? Auttakaa nyt naiset!

Ps. millä tavalla urpoja?
Aito_Johanna

NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:

Urpo is my middle name!

No miten ne naiset yleensä skorettaa? Mä en tiedä, kun olen mies.

Ehkä olet liian tiukan oloinen? Taas sama ohje:

"Lisää sidukkaa"

Olisko tuosta mantraksi? Auttakaa nyt naiset!

Ps. millä tavalla urpoja?
Anna olla. Koeta tajuta, että tää maailma on kuitenkin melko monimuotoinen. On naisia ja miehiä, joille toi baarimeininki vain ei sovi.

Netistä on kuitenkin parempia kokemuksia, netin kautta olen sentään tavannut ihan asiallisia, tasokkaita tyyppejä, sitä kohderyhmää, joka minua kiinnostaa. Kyllä niiden joukosta vielä tärppää, tai sitten elämästä muualta. Uskon tähän taas, kunhan vitutuskohtaus on mennyt ohi.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti: Ps. millä tavalla urpoja?
Tässäkin varmaan auttaisi kun AJ koeajaisi ne tyypit eikä tolleen äkkipikaisesti ja perusteettomasti kategorisoi niitä urpoiksi. Mitä siinä häviää? Ei mitään.
Aito_Johanna

Chap kirjoitti:
Tässäkin varmaan auttaisi kun AJ koeajaisi ne tyypit eikä tolleen äkkipikaisesti ja perusteettomasti kategorisoi niitä urpoiksi. Mitä siinä häviää? Ei mitään.
:)
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Aito_Johanna kirjoitti:kohderyhmää
Kaikki muu on turhaa, jos ei tiedä kohderyhmää. ND, turhaan sinä tuhlaat ruutia, jos et tiedä kohderyhmää. Voin hyvin kuvitella, että AJ:n kohderyhmä ei käy kaivolla tai kaarlessa.
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Chap kirjoitti:
Niin... Ei se järvi soutamalla kulu...
NuoriDaavid

Chap kirjoitti:
Tässä nähdään, että insinöörit oppivat nopeasti, ja haluavat selkeitä ohjeita. Juuri näin!
NuoriDaavid

Aito_Johanna kirjoitti: kohderyhmää, joka minua kiinnostaa.
No mikä se on?

*kaikki lähtee asiakkaan tarpeiden selvittämisestä ja ymmärtämisestä*
Aito_Johanna

NuoriDaavid kirjoitti:
No mikä se on?

Fiksut, sivistyneet ja itsensä elättävät, urheilulliset, terveitä elämäntapoja noudattavat miehet. Aidot, rehelliset ja maanläheiset.
NuoriDaavid

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
No mikä se on?

Fiksut, sivistyneet ja itsensä elättävät, urheilulliset, terveitä elämäntapoja noudattavat miehet. Aidot, rehelliset ja maanläheiset.
Hmm. Kaikki haluavat juuri tuollaisen. Nuo viedään heti käsistä.

Pitää tietysti olla vielä pitkä ja komeakin?
Aito_Johanna

NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: No mikä se on?

No mielellään joo.
NuoriDaavid

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Fiksut, sivistyneet ja itsensä elättävät, urheilulliset, terveitä elämäntapoja noudattavat miehet. Aidot, rehelliset ja maanläheiset.

No mielellään joo.
Hankala juttu. Haluat miehen, joka on fiksu, sivistynyt ja itsensä elättävä, urheilullinen, terveitä elämäntapoja noudattava, aito, rehellinen ja maanläheinen ja miellään vielä pitkä ja komeakin.

Olen antanut itselleni kertoa, että nuo ominaisuuden ovat lähes kaikkien naisten unelmamiehen ominaisuudet.

Tavoittelet siis markkina-arvoltaan ehdotonta eliittiä edustavaa miestä.

Onko sinulla kaikki ne ominaisuudet, joita miesten ylivoimainen enemmistö arvostaa kaikkein korkeimmalla? Muuten oma markkina-arvosi ei riitä.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko sinulla kaikki ne ominaisuudet, joita miesten ylivoimainen enemmistö arvostaa kaikkein korkeimmalla? Muuten oma markkina-arvosi ei riitä.
Kaikki ne kaks tissiä?

(muoks: Sensuelli, eroottinen suu meneekin toki tissien edelle)
NuoriDaavid

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko sinulla kaikki ne ominaisuudet, joita miesten ylivoimainen enemmistö arvostaa kaikkein korkeimmalla? Muuten oma markkina-arvosi ei riitä.
Kaikki ne kaks tissiä?
Luulen, että AJ:n tavoittelemalle AAAA-miehelle se ei riitä.
Aito_Johanna

NuoriDaavid kirjoitti:Tavoittelet siis markkina-arvoltaan ehdotonta eliittiä edustavaa miestä.

Onko sinulla kaikki ne ominaisuudet, joita miesten ylivoimainen enemmistö arvostaa kaikkein korkeimmalla? Muuten oma markkina-arvosi ei riitä.
On. (Siihen "pitkään ja komeaan" saa laittaa pienet varausmerkit ympärille, mun "pitkä ja komea" ei ole sama kuin jonkun scarlettjohanssonin "pitkä ja komea".)
Tai mistä minä "ylivoimaisen enemmistön" maun tiedän eikä se minua kiinnostakaan, mutta ihan varmasti minulla on kaikki ne ominaisuudet, joita etsimäni kaltainen mies arvostaa.
NuoriDaavid

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tavoittelet siis markkina-arvoltaan ehdotonta eliittiä edustavaa miestä.

On. (Siihen "pitkään ja komeaan" saa laittaa pienet varausmerkit ympärille, mun "pitkä ja komea" ei ole sama kuin jonkun scarlettjohanssonin "pitkä ja komea".)
Tai mistä minä "ylivoimaisen enemmistön" maun tiedän eikä se minua kiinnostakaan, mutta ihan varmasti minulla on kaikki ne ominaisuudet, joita etsimäni kaltainen mies arvostaa.
No sittenhän mitään ongelmaa ei ole.

Ainoa, mikä voi olla onnistumisen esteenä, on epätäydellisesti toimivat markkinat.
Aito_Johanna

NuoriDaavid kirjoitti:
No sittenhän mitään ongelmaa ei ole.

Ainoa, mikä voi olla onnistumisen esteenä, on epätäydellisesti toimivat markkinat.
Hallelujaa, olemme löytäneet yksimielisyyden.
NuoriDaavid

Eli tässä uusi deitti-ilmoituksesi:

Olen nainen, jolla on kaikki ne ominaisuudet, joita miesten ylivoimainen enemmistö arvostaa kaikkein korkeimmalle.

Oletko sinä fiksu, sivistynyt ja itsensä elättävä, urheilullinen, terveitä elämäntapoja noudattava, aito, rehellinen ja maanläheinen ja miellään vielä pitkä ja komeakin mies?

Jos olet, niin ota yhteyttä tunnus xyz.

Saanko kutsun häihin?
Aito_Johanna

NuoriDaavid kirjoitti:Eli tässä uusi deitti-ilmoituksesi:

Olen nainen, jolla on kaikki ne ominaisuudet, joita miesten ylivoimainen enemmistö arvostaa kaikkein korkeimmalle.

Oletko sinä fiksu, sivistynyt ja itsensä elättävä, urheilullinen, terveitä elämäntapoja noudattava, aito, rehellinen ja maanläheinen ja miellään vielä pitkä ja komeakin mies?

Saanko kutsun häihin?
Auttamishalusi on liikuttava, mutta hei, äikänmaikka osaa kyllä laatia ilmoituksen. Se nyt ainakaan ei ole ongelma :)
NuoriDaavid

Aito_Johanna kirjoitti:

Saanko kutsun häihin?
Auttamishalusi on liikuttava, mutta hei, äikänmaikka osaa kyllä laatia ilmoituksen. Se nyt ainakaan ei ole ongelma :)
No mutta kun markkinat eivät toimi täydellisesti (muutenhan tätä tilannetta ei voi selittää). Oletko varmasti kertonut riittävän selkeästi kaikki speksit?
Aito_Johanna

NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:

Saanko kutsun häihin?
No mutta kun markkinat eivät toimi täydellisesti (muutenhan tätä tilannetta ei voi selittää). Oletko varmasti kertonut riittävän selkeästi kaikki speksit?
Joo.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Hankala juttu. Haluat miehen, joka on fiksu, sivistynyt ja itsensä elättävä, urheilullinen, terveitä elämäntapoja noudattava, aito, rehellinen ja maanläheinen ja miellään vielä pitkä ja komeakin.
Tämä kuullostaa SikaMikan ja NuoriDaven aviottomalta lapselta.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Hankala juttu. Haluat miehen, joka on fiksu, sivistynyt ja itsensä elättävä, urheilullinen, terveitä elämäntapoja noudattava, aito, rehellinen ja maanläheinen ja miellään vielä pitkä ja komeakin.
:rofl:
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

elco kirjoitti:
Scarlett Johansson on jo varannut hänet.
Vastaa Viestiin