Päivän uutiskatsaus
Katsos nyt vielä uudelleen tuota lenkkarisponssikuvaa! Kuinka onneton Skarletti on, kun ei ole voinut maistella kaikkia haluamiaan tikkareita. Elämämähän on yhtä tikkarien valintaaGeetzu kirjoitti:Onhan yksiavioisuus luonnotonta. Kummia ne, jotka kieltävät.

Itseasiassa en ole onnistunut muodostamaan kantaa asiasta. Ulkopolitiikan ilmiöistä puhutaan niin vähän ja rajoittuneesti ettei minulla ehkä ole tarpeeksi tietoakaan olla asiasta mitään mieltä.NuoriDaavid kirjoitti:
Minäkin. Sinäkin?
Näkemyksiäni ovat, että itänaapurin toimet ovat täysin mielivaltaiset. Sitä varten pitää olla turvaa. Toinen juttu on, että mikä turva on sellainen ettei sillä ole käänteiset vaikutukset turvallisuuteen. Ja mitä eu:n turvatakuut tarkoittavat? Sitä, että muut eu-maat heristävät sormea jos veli venäläinen tulee rajan yli ja teurastaa meidät viimeiseen mieheen?
Jotain tarttis tehdä, se on varma.
Monikulttuurisuuden iloja
Ruotsalaisten ajatuksenjuoksua on kyllä vaikea ymmärtää.
Aftonbladetin jutussa lähinnä moititaan viranomaisia, kun "sillanrakentaja"-projektiin ei ole enää löytynyt rahaa.
On se kumma, että pitää olla 24/7/365 sillanrakentaja kertomassa, että palokunnan pitää antaa sammuttaa tulipaloja ja että palokunnan kivittäminen ei ole suotavaa.
Ehkä oikeampi nimi "sillanrakentaja-projektille" olisi suojelurahan maksaminen?
Ruotsalaisten ajatuksenjuoksua on kyllä vaikea ymmärtää.
Aftonbladetin jutussa lähinnä moititaan viranomaisia, kun "sillanrakentaja"-projektiin ei ole enää löytynyt rahaa.
On se kumma, että pitää olla 24/7/365 sillanrakentaja kertomassa, että palokunnan pitää antaa sammuttaa tulipaloja ja että palokunnan kivittäminen ei ole suotavaa.
Ehkä oikeampi nimi "sillanrakentaja-projektille" olisi suojelurahan maksaminen?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1352656
Joku airhead taas riehunut jenkeissä. 32 nahkaa tähän mennessä.
Tää on nyt kolmas linkki samasta aiheesta. Lukekaa v*ttu muutakin kun omaa viestihistoriaanne! NII!Dr.Diarrhea kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1352656
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1352656
Hih. Nyt niitä on neljä. Aika kaneja ovat. Taidat olla, patz, nyt tosi pikseleinä?
Hih. Nyt niitä on neljä. Aika kaneja ovat. Taidat olla, patz, nyt tosi pikseleinä?
Tuosta uutisesta käyty keskustelu ylittää maximaalisen naurettavuudenkin. Kukkahatut on pelottavan idiootteja, tosin se ei ole mikään uutinen. Vanhaa tietoa.NuoriDaavid kirjoitti:Monikulttuurisuuden iloja
- RolloTomasi
- Kitisijä
Mun mielestä vaan vitun tyhmät kersat, pelottavat, mistä sitä tietää millä uhkailivat ja mitä meinasivat taskusta kaivaa...Rouva Pupu kirjoitti:Tymä polliisi, tollatti nyt provota
Olisi ampunut nuo kaikki ja syöttänyt kuvausvälineen tuolle hinaajalle..Geetzu kirjoitti:Mun mielestä vaan vitun tyhmät kersat, pelottavat, mistä sitä tietää millä uhkailivat ja mitä meinasivat taskusta kaivaa...Rouva Pupu kirjoitti:Tymä polliisi, tollatti nyt provota

Mun otsikointi oli hieman niinQ sarkasmia. Toimitus huomauttaa.Geetzu kirjoitti:
Mun mielestä vaan vitun tyhmät kersat, pelottavat, mistä sitä tietää millä uhkailivat ja mitä meinasivat taskusta kaivaa...
Varissuolla on näitä 12-13v jengejä, jotka saavat porukkaa sairaalaan, joten mä en noissa näe vaan viattomia pikku lapsia. Mutta media toki, vastuu menee aina pahalla valtaväestölle, mitäs provositte typerät.
Kaksi miestä ja baby.Son House kirjoitti:Comin' up: Reality TV kid!
Mistä tulikin mieleeni sanonta "money talks and bullshit walks"?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007041 ... 6_uu.shtml
Kyllä tuo opettaja olikin aika monsteri...
Miksei lasten erityistarpeita oteta huomioon vaan lisähuomioiset lapset laitetaan normaaliluokkaan? Idiootit.
Kyllä tuo opettaja olikin aika monsteri...

Miksei lasten erityistarpeita oteta huomioon vaan lisähuomioiset lapset laitetaan normaaliluokkaan? Idiootit.