Eläköityminen! Hehe!didi kirjoitti:ikeasta tarttui yllättävän vähän mitään turhaa, pääasiallisesti tuli hankittua juttuja joita oikeasti tarvitsen. Mitä mulle on tapahtunut??
..
Mitä Ostit?
WHAT!? Tuskin olen ehtinyt valmistua(oikeastaan sekin on vasta 27.4) .. ja nyt jo mummoudun..HellBell kirjoitti:Eläköityminen! Hehe!didi kirjoitti:ikeasta tarttui yllättävän vähän mitään turhaa, pääasiallisesti tuli hankittua juttuja joita oikeasti tarvitsen. Mitä mulle on tapahtunut??
..
*ylidramaattista hiusten repimistä*
Tutkimattomat ovat elon polut, neitinen. ;-)didi kirjoitti:WHAT!? Tuskin olen ehtinyt valmistua(oikeastaan sekin on vasta 27.4) .. ja nyt jo mummoudun..HellBell kirjoitti:Eläköityminen! Hehe!didi kirjoitti:ikeasta tarttui yllättävän vähän mitään turhaa, pääasiallisesti tuli hankittua juttuja joita oikeasti tarvitsen. Mitä mulle on tapahtunut??
..
*ylidramaattista hiusten repimistä*
A man's gotta do what a man's gotta do.
Uuden sohvan!
Posti toi uudet urheiluliivit ja sandaalit. Posti toi myös Krav Maga-aiheisen kirjan, joten tottakai oli sit ostettava vielä se karkkipussi... Loppuilta kuluukin sit uudella sohvalla, kirjan ja karkkien kanssa.
Ai niin. Ostinhan mä poikaystävällekin valitsemansa kirjan, kiitokseksi kuljetusavusta!
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Posti toi uudet urheiluliivit ja sandaalit. Posti toi myös Krav Maga-aiheisen kirjan, joten tottakai oli sit ostettava vielä se karkkipussi... Loppuilta kuluukin sit uudella sohvalla, kirjan ja karkkien kanssa.
Ai niin. Ostinhan mä poikaystävällekin valitsemansa kirjan, kiitokseksi kuljetusavusta!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Huomasin ostaneeni kaksi vanhaa entistä kansakoulurakennusta. Tai siis osuudet niihin. Joku talon ikivanha rasite. Kylätoimikunta yrittää nyt elvyttää niitä joksikin sosiaalisen toiminnan (yök) sosiaalisössöpaikoiksi.
Sain toimikunnalta viidensadan laskun ja lisää tulee kun rakennukset pitää tyystin remontoida.
Vittu. Minähän en ole hyväntekeväisyyttä juuri tehnyt. Ja ainakin haluaisin itse valita kohteen.
Pusikoita ja aittoja tonkiessani huomasin myös ostaneeni kirkkoreen, hevoskärryt, heinähäkin, kangaspuut ja gramofonin.
Sain toimikunnalta viidensadan laskun ja lisää tulee kun rakennukset pitää tyystin remontoida.
Vittu. Minähän en ole hyväntekeväisyyttä juuri tehnyt. Ja ainakin haluaisin itse valita kohteen.
Pusikoita ja aittoja tonkiessani huomasin myös ostaneeni kirkkoreen, hevoskärryt, heinähäkin, kangaspuut ja gramofonin.

Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
Yksiön Helsingistä.
Elämä on ihanaa.
Nyt voin jättää toisen neidin Meilahteen nukkumaan ja tuoda toisen Espooseen.
Samalla piti tosin myydä vanhat kämpät Turusta ja Kotkasta, kun ei vanha mies jaksa enää reissata niin pahasti kuin ennen.
Elämä on ihanaa.
Nyt voin jättää toisen neidin Meilahteen nukkumaan ja tuoda toisen Espooseen.
Samalla piti tosin myydä vanhat kämpät Turusta ja Kotkasta, kun ei vanha mies jaksa enää reissata niin pahasti kuin ennen.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Plantagenista:
- 1 piskuinen katajantapainen
- 3 violettia orvokkia
- 3 violettivalkoista orvokkia
- 1 keltainen orvokki (Nitskun oli pakko saada se)
- multaa
Orvokkeja ois lähteny mukaan enemmänkin mutta oikeanväriset loppu kesken.
Alepasta:
- salaattia
- metsämansikkajugurttia
- kaninruokaa
- kissanruokaa
- mansikkatuutti
- minttupuffetti
- tupakkaa
- ykkösolut
- 1 piskuinen katajantapainen
- 3 violettia orvokkia
- 3 violettivalkoista orvokkia
- 1 keltainen orvokki (Nitskun oli pakko saada se)
- multaa
Orvokkeja ois lähteny mukaan enemmänkin mutta oikeanväriset loppu kesken.
Alepasta:
- salaattia
- metsämansikkajugurttia
- kaninruokaa
- kissanruokaa
- mansikkatuutti
- minttupuffetti
- tupakkaa
- ykkösolut
Myö käytiin! Mukaan tarttui kaksi komiaa lasituoppia. Mä taisin missata ne olutvibraständit.HellBell kirjoitti:Mua kiinnostaisi kanssa joskus käydä niillä messuilla, en ole koskaan aiemmin käynyt ja meni nytkin ohi.didi kirjoitti:Messuilta tarttui eilen matkaan risti, vibra ja geishakuulat..
Uteliaisuudesta yms. Jotain hauskuutta olisi varmaan mukaan tarttunut.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Mä olen parina vuotena yrittänyt puhua avokkia lähtemään tuonne messuille mun kanssa. Jostain minulle vielä epäselvästä syystä hän ei ole ollut innostunut ajatuksesta.HellBell kirjoitti:Mua kiinnostaisi kanssa joskus käydä niillä messuilla, en ole koskaan aiemmin käynyt ja meni nytkin ohi.
Uteliaisuudesta yms. Jotain hauskuutta olisi varmaan mukaan tarttunut.
Olishan sieltä varmaan tarttunut lisääkin juttuja mukaan, mutta jotenkin häiritsi se pomo siinä niskan takana. Se tuntui olevan ihan pihalla noista jutuista (oli 19v saman naisen kanssa pennusta pitäen). Joutui alkaa selittämään mitä on geishakuulat, penisrenkaat ja vastaavat.