Georgina kirjoitti:No ja räsy ei ihan takuulla ole arska joo. Heino, heinompi, heinoin.
Musta menee maku, mutta tunnustan kautta kiven ja kannon etten täällä ole ollut koskaan minään muuna kuin räsynä.
Eikä se tarkoita mitään rättiä. Ja siinä olette olleet oikeassa kun olette epäilleet, koska sen sanan juuri on crazy:ssa. Olen sellainen hullu vaan.
Vaola kirjoitti:Systeri menee huomenna Heinon tukkuun. Ja mä en taaskaan pääse mukaan!!!
Ei se niin hieno paikka kuitenkaan ole
Onpas. Mulla on paljon muistoja sieltä. Oon mm. pussaillut salaa siellä hyllyjen keskellä... *hihi*
Jos kuitenkin unohdetaan nyt Heinot, niin tämmöisen loisto-esityksen löysin arkistoni uumenista, joka mielestäni tuo oikein hyvin esille älyllisen antini tasoa tällä palstalla:
Vaola kirjoitti:
martza kirjoitti:Kyllä se vaatii Oikeaa Miestä, hoitaa kahta lasta YH-roolissa.
Oolsprait! Osaatko sanoa koska mullekin kasvaa kikkeli? (Et tiedän varoittaa ukkoa etukäteen...)
EDIT: Ja vastattakoon vielä nopeasti itse kysymykseenkin: En minä mitään miehistä tiedä. Jos sillä on kikkeli, niin kai se sitten mies on. *sorry, oon pahalla tuulella*
Vaola kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Jos sun tapauksessa riittääkin Henkinen Kikkeli??
Just niin. Se on se k*rpä otsassa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Joo, vois lukea läpi viestiarkistonsa ja samalla kaivaa esiin vanhat päiväkirjansa teiniajoilta ja soittaa mutsille ja muistella aikoja kohdussa.. NOT!
Joka päivä tulee heitettyä niin helmee settii, ettei ole tarvetta moiseen nostoon.