Bling blong. Kello ei käy. Kuus ja puoli vielä. Kahvit juotu. Ehkä joutuu tiputteleen vielä toiset tässä yön mittaan. Huomenna kunhan herään ja tokenen, joskus (toivottavasti) iltapäivän puolella, pitäis sit lähtee pienimuotoisesti muka juhlimaan huomista vanhentumistani tekosyynä käyttäen kaverille ja todnäk Lentävään lautaseen oluthuuruissamme päätyen Hevimestan ollessa sulki.
Makasin eilen illalla kello kahdeksan aikaan patjallani tokkurassa. Siinä puoliunessa sitten päätin, että menen ostamaan The Who'n konserttiin lipun. Lähdin juoksemaan samantien bussipysäkille, ja sain lipun kello 20.52!
Sammakot ruokittu ja koirat kusetettu.
Tuolla todellakin on lunta, taas. Ja sitte on seuraavaks jäätä... Onneks ei viel viimeviikonloppuna vaihettu renkaita.
Jos sitä sit vaiks menis ettiin unta...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Täälläkään ei ole satanut mitään. Aurinko paistellut melkein koko päivän. Kolme astetta oli pakkasta kun pyöräilin illalla töihin. Mutta ihanat, kuivat asvaltit joka paikassa ajella.
Kiva lähtee fillaroimaan tonne seittemän asteen pakkaseen kahen tunnin päästä.. Hyi kamala. Hiljaista ollu, totta tosiaan. Noh, hyvähän se vaan on. Oma sänky alkaa jo vilkkua pikkuhiljaa mielessä, ihana paikka.
No nyt mä en saatana pääse täältä pois, ku se yks hemmetin juoppo kollega on menny 'nukkumaan pommiin', ja toinen on sairaana. Ihan kiva. Oon täs laskenu minuutteja koska pääsee kotiin ja odottelin 10min päästä viimeistään polkasevani vittuun täältä. Hedeikkiäkin pukkaa. Yllättäen.
Ei voi kuin toivottaa kaverille hyvää työmatkaa joka joutuu lähtemään Helsingistä Kiinaan, Pekingistä n. 1000 km matka sisämaahan, aamulla koneen laskeutuessa heti palaveriin, illanvietto pidemmän kaavan mukaan ja paluu mahdollisimman pian Suomeen. Ei varmaan jaksa retostella matkakokemuksellaan.
Voisiko päivä enää paremmin alkaa. Näin aivan ihanaa unta. Edelleen tykyttää... Tänään olen ehtinyt uida tunnin ja tein myös reippaan lyhyen kävelylenkin.
Työpäivä ei tule olemaan pitkä, saan eilisen syntymäpäivän kunniaksi lähteä tänään kotiin jo aikaisemmin. Voisin vaikka leipoa (taas).
Täytyy tankata vähän puuroa ja sitten ryhtyä tekemään töitä.