Catfight!CandyMan kirjoitti:Ja siinä taas varoittava esimerkki kuinka pariutuminen ja perhe-elämä voi tehdä ihmisestä äreän vanhan miehen jota elämä vain ahdistaa. Ei sultakaan muuta näe kuin vittuuntumista ja äreilyä, mitä nyt välillä ultraväsynyttä "Patzin tizzit"-läppää. Hohhoijaa, vaihda levyä.MGandhi kirjoitti:Nokkela ja hauska vs. nokkela ja tylsä. CB coitti. Sori. Nyt voit poistaa nikkisi.
Mikä vaikuttaa eniten parin valintaan?
Voisitko olla ystävällinen ja noraisit mut välittömästi ja tulisit vielä ilmoittamaan kovaan ääneen asiasta!CandyMan kirjoitti: Ja siinä taas varoittava esimerkki kuinka pariutuminen ja perhe-elämä voi tehdä ihmisestä äreän vanhan miehen jota elämä vain ahdistaa. Ei sultakaan muuta näe kuin vittuuntumista ja äreilyä, mitä nyt välillä ultraväsynyttä "Patzin tizzit"-läppää. Hohhoijaa, vaihda levyä.
Ennen sitä kuitenkin olisin kiitollinen, jos osoittaisit edes pääilmansuunnan jossa perheeni sijaitsee, koska näyttää siltä ettei mulla ole niistä mitään tietoa.
Näyttäisi kuitenkin siltä, että jos (oletettu) perhe-elämä väsyttää miehen, niin läpän taso ei ainakaan parane miehellä, jonka parhaat kaverit ovat samalla exiä. Vaihtaisit levyä. Please.
Taidat sekoittaa minut Crowbariin, se tekee noin.MGandhi kirjoitti:Voisitko olla ystävällinen ja noraisit mut välittömästi ja tulisit vielä ilmoittamaan kovaan ääneen asiasta!
Sinänsä ristiriitainen pyyntö kun kuitenkin kommentoit minun juttujani. Tai no on tuokin yksi tapa jos haluaa kommentoida muiden juttua saamatta vastakaikua, jos se niin kovasti pelottaa.
Mitäs ristiriitaista tuossa on? Ei sun mun noraukset vaikuta mitenkään mun sun nokkeluuksien kommentointeihin.CandyMan kirjoitti:Taidat sekoittaa minut Crowbariin. Sinänsä ristiriitainen pyyntö kun kuitenkin kommentoit minun juttujani.MGandhi kirjoitti:Voisitko olla ystävällinen ja noraisit mut välittömästi ja tulisit vielä ilmoittamaan kovaan ääneen asiasta!
Missä vaiheessa mun pääni ei ole kestänyt takaisin kommentointeja? Varsinkaan sun? Sähän olet harmiton kiusankappale. Taidat mussukka pitää itseäsi jotenkin erikoisen nokkelana.CandyMan kirjoitti:Niin niin sitä mä just tarkoitinkin. Haluat kommentoida muiden juttuja vaikka pääsi ei kestä jos sinun juttujasi kommentoidaan takaisin. Ihan tavanomaista. Sinusta tulisi varmasti hyvä toimittaja tai radiojuontaja. Tai perusta edes blogi.

Hei hei hei. Turha enää yrittää pyyhkiä kun paskat on jo housuissa, ne joudutaan polttamaan joka tapauksessa. Mitäs nuo "voisitko norata minut kiitos?!?" ja "nyt voisit poistua palstalta"-itkut olivat? Ei nyt oikein sovi teoria ja käytäntö yksiin.MGandhi kirjoitti:Missä vaiheessa mun pääni ei ole kestänyt takaisin kommentointeja? Varsinkaan sun? Sähän olet harmiton kiusankappale. Taidat mussukka pitää itseäsi jotenkin erikoisen nokkelana.
CandyMan kirjoitti:Hei hei hei. Turha enää yrittää pyyhkiä kun paskat on jo housuissa, ne joudutaan polttamaan joka tapauksessa. Mitäs nuo "voisitko norata minut kiitos?!?" ja "nyt voisit poistua palstalta"-itkut olivat? Ei nyt oikein sovi teoria ja käytäntö yksiin.MGandhi kirjoitti:Missä vaiheessa mun pääni ei ole kestänyt takaisin kommentointeja? Varsinkaan sun? Sähän olet harmiton kiusankappale. Taidat mussukka pitää itseäsi jotenkin erikoisen nokkelana.
Mitä ihmeen teoriaa sä nyt tästäkin etsit? Teoreettista xättäilyä for dummies? Vielä kun kertoisit mulle, miten mulla on paskat housussa. Sä olet näköjään Kitinän huonoin argumentoija. Susta ei saa mitään selkoa. Ja kaiken hyvän lisäksi sä oot ihan pinnoissas siellä!
*röyh* Hyvää wokkia.
No on se joka tapauksessa hyvä ettei kommentointini tunnu sinussa mitenkään, vaikka juuri pääsit itkemästä kuinka haluaisit minun olevan kommentoimatta viesteihisi ja pitäisi vielä tunnuksetkin poistaa ja lähteä pois palstalta. Turhaan mä tätäkään selitin, tuskin meni vieläkään jakeluun. Plaah.
Kyllä, koska ei tunnu muuten menevän jakeluun. Koko ajan joutuu selittämään ihan päivänselviä juttuja uudestaan ja uudestaan. Ehkä tosiaankin käytän liian hienoja sanoja.MGandhi kirjoitti:Mitä ihmeen teoriaa sä nyt tästäkin etsit? Teoreettista xättäilyä for dummies?
No on se joka tapauksessa hyvä ettei kommentointini tunnu sinussa mitenkään, vaikka juuri pääsit itkemästä kuinka haluaisit minun olevan kommentoimatta viesteihisi ja pitäisi vielä tunnuksetkin poistaa ja lähteä pois palstalta. Turhaan mä tätäkään selitin, tuskin meni vieläkään jakeluun. Plaah.
Hieno homma, pääsimmekin jo tähän "Sinä olet enemmän tosissasi kuin minä"-nokitteluvaiheeseen. Laitan kaiken varalta perään vielä pari :hymiö: :hymiö:. Se kumpi käyttää vähemmän hymiöitä häviää nokittelukisan.Ja kaiken hyvän lisäksi sä oot ihan pinnoissas siellä!
Viimeksi muokannut CandyMan, 30.03.2007 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ensinnäkin: Mun tissit ei ole koskaan ultraväsynyt läppä.CandyMan kirjoitti:ultraväsynyttä "Patzin tizzit"-läppää.
Toiseksi: Niistä puhutaan nykyisin aivan liian harvoin.
Ja kolmanneksi: En löytänyt MG:n viestihistoriasta tämän vuoden puolelta mainintaa mun tisseistä, eli harvoin se niitä hehkuttaa. Toisin kun sinä exiäsi.