Tix kirjoitti:
Kalja vetoa ettei lähde. Kulumallakaan.
Tuolla on kolme osallistujaa, joista kahden puolesta lyöt vetoa yhtä vastaan: tasaveto olisi, että jos Ari putoaa niin saan kaksi kaljaa ja jos ei niin saat kaljan?
Tix kirjoitti:
Tuolla on kolme osallistujaa, joista kahden puolesta lyöt vetoa yhtä vastaan: tasaveto olisi, että jos Ari putoaa niin saan kaksi kaljaa ja jos ei niin saat kaljan?
Passaa. Saanko mä kaksi jos finaalissa ovat Ari ja Anna?
Tix kirjoitti:
Passaa.
Veto numero 1 on kiinni.
Tix kirjoitti:
Saanko mä kaksi jos finaalissa ovat Ari ja Anna?
Kolme kahden kombinaatiota. Otan vedon 2 kiinni sillä edellytyksellä, että saan yhden, jos finaalissa on joku muu pari kun tuo - ok? Veto kaksi on erillinen eli nämä ykkösen päälle.
elco kirjoitti:
Passaa.
Veto numero 1 on kiinni.
Tix kirjoitti:
Saanko mä kaksi jos finaalissa ovat Ari ja Anna?
Kolme kahden kombinaatiota. Otan vedon 2 kiinni sillä edellytyksellä, että saan yhden, jos finaalissa on joku muu pari kun tuo - ok? Veto kaksi on erillinen eli nämä ykkösen päälle.
No tulihan se sieltä. Jeff Buckley soi jäähyväisten taustalla. Nooh, toisaalta Kristiina näistä paransi eniten finaaleissa. Kai siitä joku uus Anna Eriksson voi tulla.
ninnithequeen kirjoitti:Jos Anna vetää ens viikolla samaa tasoa kuin nyt, Ari voittaa prosentein 99-1.
Se on ihan sama miten perseelleen kumpikaan laulaa, eiköhän se Ari ole voittanu tän jo aikoja sitten. Ikävä kyllä että tää nyt meni tälleen. Sitten siltä kuullaan levyllinen Risto Asikaisen säveltämiä kevytheviballadeja.
Viimeksi muokannut bedlam, 29.03.2007 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen kirjoitti:
Vihdoin honoblondi lähti! Jee!
Jos Anna vetää ens viikolla samaa tasoa kuin nyt, Ari voittaa prosentein 99-1.
Höpönpöppöö. Nyt kun tyttöäänet kasautuu tolle pikkutikkarille, niin kisa on kiinni just siitä millaset vedot tuleepi finaaliin. Tällä hetkellä pistäisin roponi Annan puolesta.