Sun allekirjotus sai repz, nimittäin mun skoraderi just tollanen..heti ja nyt ja täyttä höyryä eteenpäin jne. ja sama pätee esim panemisessa yleensäkin, eli orkku mulle heti ja nyt..hehee mut mä en ookaan skordari vaan kiusauksen mestari ja siis pitkiä essareita..
..eilenkin kun ziikattiin jotain sarjaa niin tottakai piti sitä kullia ruveta kiusimaan ja kohta jo se tuli boxereista ulos ja daamin silmät tuijottaa hallunisaatiossa..no ajattelin et katelkoon..mä kattelin vaan sitä sarjaa. No tulos oli että ei siis ole kiimaa..mä sanoin että ollaan vaan ja nauititaan.
Sitten kun oli sarjat kateltu jne ja hän pillu paljaana ja melkein jo unessa niin menin sitä sitten kiusimaan= panemaan..mii laiks.
Vähän naurattaa kun varpajaisista olemme sujuvasti päässeet joudenin sekstailutottumuksiin.
Kiitos vinkeistä, käyn tsekkaamassa lastenvaatteet. Joku söpö vauvapipo tai jotkut sukat varmaan sopisivat hyvin tilanteeseen. Ja ehkä alkon kautta isille konjakkia.
Tytöt varmaan tietäisi mistä saa semmoista kangasta jota on esim. tarralenkkareiden tarrakiinnityksessä käytetty.
Mun jalkasuojien remmit on juuri tuolla tarrasysteemillä kiinnitettävät ja kiinnitysteho on kadonnut. Sen verran pihi olen etten osta uusia jalkasuojia vaan yrittäisin ensinh korjata/korjauttaa ne.
Bliss kirjoitti:
Tarranauhaa.
Kangaskaupoista ainakin saa, ja käsityöliikkeistä.
Käy hakee Biltemasta. Varmasti halvempaa (mutu) ja sitä saa eri värisinä, pituisina ja levysinä.
Jos en nyt väärin muista niin biltemasta saa tasan yhtä leveyttä (pari senttiä) tarranauhaa ja vain valkoisena.
Itselläni on laatikko mustaa, 50mmx3m. Löytyy myös kelt, pun, sin, vihr ja valk. Tsekkaa vaikka bilteman sivuilla olevalla haulla, hakusanalla "takiaisnauha".
Kimmen kirjoitti:Itselläni on laatikko mustaa, 50mmx3m. Löytyy myös kelt, pun, sin, vihr ja valk. Tsekkaa vaikka bilteman sivuilla olevalla haulla, hakusanalla "takiaisnauha".
Ja kysymys: Onko se muffinssi vai muffini??? Mä sanon, että se on muffinssi. On aina ollut ja tulee aina olemaan. Nousee niskavillat pystyyn kun joku sanoo "ota tyttö yks muffini". Ala-asteelta asti sanottu että muffinssi. Miks se on nyt muutettu
Kid kirjoitti:Ja kysymys: Onko se muffinssi vai muffini??? Mä sanon, että se on muffinssi. On aina ollut ja tulee aina olemaan. Nousee niskavillat pystyyn kun joku sanoo "ota tyttö yks muffini". Ala-asteelta asti sanottu että muffinssi. Miks se on nyt muutettu
Moon miettiny ihan samaa!
Se on muffinssi eikä mikään hiivatin muffini! Vai onko ne vaan melkein samanlaisia mutta kuitenkin eri leivoksia vai siis häh täh? Ei ummarra.
Kid kirjoitti:^ Samoja pullia ne on! Jotkut on vaan päättänyt ruveta kutsumaan niitä muffineiksi. Miksi, oi miksi?!?!
Joku viksumpi vois nyt kyllä valaista asiaa!
Englanniksi muffin, saksaksi muffin, puolaksi muffin, ruåtsiksi muffin eli kai se on ok olla suomeksi muffini.
Kid kirjoitti:^ Samoja pullia ne on! Jotkut on vaan päättänyt ruveta kutsumaan niitä muffineiksi. Miksi, oi miksi?!?!
Englanniksi muffin, saksaksi muffin, puolaksi muffin, ruåtsiksi muffin eli kai se on ok olla suomeksi muffini.
Noku ei ole ok!!!11
Ei niin ole ok! Tästä me misterin kanssa saadaan aina "tappelu" aikaiseksi
Mä arvelen, että toi muffinsi-muoto tulee siitä englannin monikkimuodosta. Vähän sama kuin jostain urheilujoukkueesta vaikka nimeltä Pelicans voidaan puhua myös nimellä Pelicansit tms. Mikä on yhtä näppärää kuin Jokerit -> Jokeritit. Eli vaikka muffinsiin olen minäkin tottunut, niin kyllä, jos sanan syntyhistoria on tuo, sana on järkyttävän typerä. Olen päättänyt kutsua niitä muffineiksi.
Edith kirjoitti:Mä arvelen, että toi muffinsi-muoto tulee siitä englannin monikkimuodosta. Vähän sama kuin jostain urheilujoukkueesta vaikka nimeltä Pelicans voidaan puhua myös nimellä Pelicansit tms. Mikä on yhtä näppärää kuin Jokerit -> Jokeritit. Eli vaikka muffinsiin olen minäkin tottunut, niin kyllä, jos sanan syntyhistoria on tuo, sana on järkyttävän typerä. Olen päättänyt kutsua niitä muffineiksi.
Suomen kielen perussanakirja ei petä koskaan. Ne ovat muffineja.