Mitä jos kukan haltijan jalat ja kädet sidotaan sängypäätyihin? Sillon mentäis vaan ja nautittais pölytyksestä ja maisemista. Kukkakin olisi tyytyväinen mielen tavoin.HellBell kirjoitti:Luulen että kukka pistäis hyrskyn myrskyn pölyttäjän.RAM13 kirjoitti: Kukkasi kaipaa selvästi pölytystä
StadinArskan muistomaanantai
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Nostetaan vaikka takajalkaa..!Niba kirjoitti: Nyt kun sanoit, niin pakko nostaa kulmakarvaa?
Mitäs jos Ramilta ratkeisvat housut ja auringonpaiste tuikkaisi suoraan sinne..RAM13 kirjoitti: Mitä jos kukan haltijan jalat ja kädet sidotaan sängypäätyihin? Sillon mentäis vaan ja nautittais pölytyksestä ja maisemista. Kukkakin olisi tyytyväinen mielen tavoin.
Mulla on aurinkoallergia, en voi paistatella auringossa mielin määrin. Kuu on kiva..RAM13 kirjoitti:..Älä ota sitä liian vakavasti, vaan nauti auringosta ja sillei tyttö
Mulla nousee kyllä. Hoplaa vaan ja koipi liikkuu kuin Vanhasen charmivaihde.Niba kirjoitti: En ole koira. Takajalka ei siksi nouse.
Se on nykyisin eightpack. Niin se aika lentää.Niba kirjoitti:Meitä väkisinhauskoja on täällä muutamia, Candykin tekee itseänsä tykö vaikka vakaa sixpack onkin..
Mun täytyisi varmaan pitää nettikommunikoinnin pikakurssi yksityisopetuksena sulle ja StadinArskalle niin loppuisi itku markkinoilla. En kestä katsoa kuinka joku on kateellinen minun (of all people!) kirjoituksilleni. Silloin ovat asiat kyllä todella huonosti. Voin antaa vähintään vertaistukea.
Kevät on ihmisen parasta aikaa. Yritän kovasti piiskata itseäni fiiliksiin. Lapsena se oli niin paljon helpompaa. Uudet tarralenkkarit ja ekat hyppynarusetit pihalla, niistä riitti riemua pitkään. Nyt ei oikein tiedä.. Pääsiäistä odotellessa.
EDIT: Vitun hemuli, poistelit postaukses.
EDIT: Vitun hemuli, poistelit postaukses.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ja Ann.. Muistatko viime pääsiäisen munakeskustelumme..!
Mulla on hemmetti sentään yhä se sormus, olen pitänyt sitä siitä munasta löytämisestä lähtien.
Nyt yritän löytää toista samanlaista, koska pelkään että tää menee jssk vaiheessa rikki. . mulla alkaa olla jo pientä kokoelmaa niistä suklaamunien sisällöistä..
Mulla on hemmetti sentään yhä se sormus, olen pitänyt sitä siitä munasta löytämisestä lähtien.
Nyt yritän löytää toista samanlaista, koska pelkään että tää menee jssk vaiheessa rikki. . mulla alkaa olla jo pientä kokoelmaa niistä suklaamunien sisällöistä..
A man's gotta do what a man's gotta do.
Piti tänään tehdä yksi koulutehtävä. Vaikka olin valmistautunut viikonloppuna tosi hyvin, ei mikään sitten mennytkään niinkuin piti. Tuloksena kauheeta paskaa. No, painelin takaisin kotiin ja nyt olen siitä asti pakertanut uuden tehtävän kimpussa.
Eli hyvin alkoi paluu koulunpenkille.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Kun käynnistät ruohonleikkurin, ole valmis ajamaan koko nurmikko. Kuka tämä minimistandardiasteikon silmäätekevä on? Eikä sit mitään alakouluarvuuttelua. Puheeksi ottaminen (kuukletin, voittosuhde on 376/25200) velvoittaa myös raportoimaan jatkosuoritteista.Bliss kirjoitti:Oskari Katajisto??Aito_Johanna kirjoitti:Kappas, hotmailiini kopsahti deittivastaus eräältä julkkikselta, tai vähintäänkin semitunnetulta näyttelijältä.
Mikko Leppilampi! Salaista seuraa???Aito_Johanna kirjoitti:Kappas, hotmailiini kopsahti deittivastaus eräältä julkkikselta, tai vähintäänkin semitunnetulta näyttelijältä.
Jos se Mikko olis, olisin jo soittanut Iltalehteen. Eikä oo Oskarikaan. Seiskasta näette sitten!Bliss kirjoitti:
Oskari Katajisto??
Tänään on ollut polvet taas niin kipeät että ei tiedä kuinka paljon lopulta ees vituttaa. Kävin Prismassakin just ennen ysiä ja parkkihalliin ajellessa näin lauman teinejä heilumassa parkkiksella. Tuli setämäinen fiiwis käydä jotain niille sanomassa... Täällä Haagassa en kyllä ole paljoa mitään jengejä nähnyt, enkä kyllä nähnyt Rastilassakaan, Pasila oli rauhattomampi paikka asua.
Suvisen tekstejä lukiessa tuli semmoinen fiiwis että pitäisköhän ittelläkin olla jokin suunnitelma tulevaisuutta varten, viimeiset pari vuotta ennen liikuntakyvyn häviämistä en oikeastaan enää "taistellutkaan joka päiväisestä selviämisestä"... nyt on tainnut taantuma iskeä kostoksi.
Suvisen tekstejä lukiessa tuli semmoinen fiiwis että pitäisköhän ittelläkin olla jokin suunnitelma tulevaisuutta varten, viimeiset pari vuotta ennen liikuntakyvyn häviämistä en oikeastaan enää "taistellutkaan joka päiväisestä selviämisestä"... nyt on tainnut taantuma iskeä kostoksi.