Perskuta. Tänään on siitä poikkeuksellinen perjantai, että väsyneet virkamiehetkin ovat suunnitelleet ulkoistavansa maallisen tomumajansa kaupungille. Yritin ottaa nokoset, jottei noutaja veisi tuhkimoa ennen yön tunteja (tai siis, ensimmäisen drinksun jälkeen), mutta epäonnistuin. Täytyy turvautua piristeisiin, jotta eikä
Toivotan ja itse kullikin kaikille oikein hyvää terveellistä yötä. Tietenkin myös mahdollisille arvostelijoilleni. Olen hyväsydäminen.
Erityisesti olen iloinen että on KEVÄTaika ja siis toivon aika. Tämä olkoon nyt tällainen tasaannuttava lause kaikille. laitoin äsken VILJALTI erilaisia viestejä, joista toivottavasti saatte iloa. Jos surua niin älkää moratko.
Stadinarska lähtee nyt Kitisemästä iltahommiin. En avaa seuraavan päivän postausta. Sen on tehtävä jonkun muun. Odotan että avaus on korkeatasoinen.
Stadinarska
korkeatasoista avausta jo puoli vuotta
miesenergian pohjaton tyhjä kaivo
mukavuuden RUUMIS
Dr.Diarrhea kirjoitti:Vittu, voin sieluni silmin kuvitella kun äijä kämmentää saman tien niin monta kertaa, kun tulee enää lämmin tusahdus ja siitepölyä. Eikä tämäkään riitä, koska lisää, lisää, lisää...
Mä en ees kuvittele. Jos tommosia kuvittelis ei päivät yksinkertasesti sujuis. Mehän vaan sovittiin, että sitten kun sitä huomiota haluan niin Niban on sitä annettava. Galleriaketjussa. Niba vain tekee työtään, relaa sinä senkin höpönassu.
Geetzu kirjoitti: Niba vain tekee työtään, relaa sinä senkin höpönassu.
Kesäinen olo, kiitos Ifk!
Olin jo sängyssä ja lapparitoppari kiinni. Kovat säryt päällä enkä pystynyt nukkumaan. Jos en saa unta lähden Hatanpäälle.
Niba tietää, että se tilaa palautetta jutuillaan. Niba on henkinen sahara. Turha sääli loitolle. Älä ole liian kiltti, oot kivempi kun sussa on luonnetta