Kylläpä huudellaan. On ennenkin huudeltu.Bliss kirjoitti:Toki. Niistä ei tosin huudella palstoilla.Ann kirjoitti:Eikös tämmösissä tapauksissa vois järjestää omat häppärinsä? Ne semmoset joiden kutsuvieraslistan voi ihan itse päättää.Bliss kirjoitti:Joo. Ehkä. Riippuu siitä, ketkä deadlineen mennessä ovat ilmoittautuneiden listalla.
nro. 5 TapioMiitti 14.6.2008 since. 2003 etc.
-
CandyMan
-
Bliss
Puhun vain omasta puolestani. Muut huudelkoon ihan mitä lystäävät.CandyMan kirjoitti: Kylläpä huudellaan. On ennenkin huudeltu.
Näin se pitää tehdä, jos jollain on liikaa mölinää sisässään, onhan se parempi huudella se ulos?Bliss kirjoitti:Puhun vain omasta puolestani. Muut huudelkoon ihan mitä lystäävät.CandyMan kirjoitti: Kylläpä huudellaan. On ennenkin huudeltu.
Perinteisesti itsensäkutsumattomia vierailijoita on tullut päivän mittaan, ovat sitten huudelleet tai ei ilmoittautuneet.
Pyyhin Netikettiin..
-
ninnithequeen
-
ninnithequeen
-
BettyB.
Siis luen rivien välistä että VarjoMiittiin on jo kaksi osallistujaa tulossa. Että mä oon vaan NIIN hyvä ja vetovoimainen! Frostbites!ninnithequeen kirjoitti:Saanksmä olla taas sun viltillä? Saanhan?Lolita kirjoitti:Jos aurinko ei paistakaan Tapsan päivänä? Vai niille, jotka eivät tykkää olla auringossa? Mä ainakin osallistuisin.BettyB. kirjoitti:Pitäskö järkätä VarjoTapioMiitti?
Vitsi, ei sun tarvi tulla paikalle, kuhun tuot ne molemmat vaan mukaan tilaisuuteen.BettyB. kirjoitti:Siis luen rivien välistä että VarjoMiittiin on jo kaksi osallistujaa tulossa. Että mä oon vaan NIIN hyvä ja vetovoimainen! Frostbites!ninnithequeen kirjoitti:Saanksmä olla taas sun viltillä? Saanhan?Lolita kirjoitti:Jos aurinko ei paistakaan Tapsan päivänä? Vai niille, jotka eivät tykkää olla auringossa? Mä ainakin osallistuisin.
Pyyhin Netikettiin..
-
MGandhi
Kyllä nyt ehdottomasti täytyy järkätä TapioMiitin, VarjoTapioMiitin ja VarjoTapioMiitin StalkkausMiitin rinnalle (tai rinnoille) aito PuhutaanPaskaaKaikistaMuistaMiiteistä -miitti, jossa bonuksena siemaillaan sivistyneitä väkijuomia vähäisissä vaatteissa. Ilmot YV:nä Igorille!MGandhi kirjoitti:Mä vähän kaavailin järkkääväni VarjoTapioMiitin StalkkausMiitin. Eli kaikki, jotka eivät halua osallistua TapioMiittiin tai sen varjoon, niin ilmoa mulle YV:nä.BettyB. kirjoitti:Pitäskö järkätä VarjoTapioMiitti?
Don't Panic!
-
MGandhi
-
Vihtahousu
-
Edith