Ei se itse asiassa haukkunut sen pahemmin kuin Suomen tuomaritkaan. Ja aiheestahan tuo aina kritisoi mitä kritisoi. Jos se surettaa niin kauhiasti että joku painaa vääränväristä nappulaa, niin sulje silmät seuraavalla kerralla?PerttiMakimaa kirjoitti:Eli Teistä ketään ei harmittanut se, että hänen mielestään koko kisasta ei löytynyt yhtään "sinistä" artistia vaan kaikki piti haukkua.ninnithequeen kirjoitti:bedlam kirjoitti:Hänhän päinvastoin kehui jokaista esiintyjää joko äänestä tai esiintymisestä, vaikutti jopa vähän vieraskorealle.
Idols 2007
Viimeksi muokannut bedlam, 23.03.2007 11:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
On se niin ihmeellistä, että, kun laulaa oikein hyvin nuotin vierestä niin se vetoaa tiettyyn osaa kansaa. Taitaa nuo Kristiinan kannattajat olla kuuroja tai niillä ei ole sävelkorvaa lainkaan.
Kyllä Kristian on parantantnaut laulutaitojaan kilpailu kilpailulta. Hänellä on todella hyvä taito käyttää laululahjojaan mitä erillaisempien tyylisuuntien esittämiseen. Sääli, että tippui. EHDOTTOMASTI paras laulaja näistä finalisteista.
Kyllä Kristian on parantantnaut laulutaitojaan kilpailu kilpailulta. Hänellä on todella hyvä taito käyttää laululahjojaan mitä erillaisempien tyylisuuntien esittämiseen. Sääli, että tippui. EHDOTTOMASTI paras laulaja näistä finalisteista.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Menestyvä nuori, komea, kansainvälisessä suuryrityksessä työskentelevä sinkku lakimies rakastuu samassa firmassa työskentelevään kaunottareen. Kohta juhlitaankin jo häitä ja perheeseen odotetaan esikoista. Tix törmää kuitenkin yllättäen töissä outoon muistioon, ja alkaa selvittää asiaa. Firma näyttää sekaantuneen laittomaan kansainväliseen asekauppaan. Tix kertoo asiasta esimiehelleen, joka lupaa selvittää asiaa. Tix palaa kotiinsa kertomaan asiasta vaimolleen, mutta vaimo onkin kadonnut...elco kirjoitti:Tix luultavasti ohjaa parhaillaan elokuvaa. Tixic Avenger.bedlam kirjoitti:Kaikki laulo kyllä niin nätisti, että äänestin kaikkia! Jotenkin niin täydellisen kuuloista kaikkinensa. Elämä on niin mahtavaa ja upeeta, itkettää ihan kun korvista kasvaa kukkasia, jotka kutittelevat ihanasti ja kuiskuttelevat sulosointuja stereona!
Jahas, nyt on eiliset finalistit arvosteltu tuubin kautta ja kyllä täytyy sanoa että oikea henkilö putos. En ymmärrä oikeen että miks toi Kristiina koskettaa mun simpukkaa vaikka viilteleekin sävelkorvaa, mutta ehkä se on vaan sen lavakarisma ja niihin biiseihin eläytyminen. Vaikuttaa myös olevan ainoa joka ei jännitä esiintymistä juuri laisinkaan. Arin Hunting High and Low vetäs käsivarret kananlihalle, Anna oli tuttuun tapaan täyttä tuubaa. Ei vaan vetoa muhun tolla todella epäkypsällä äänellään ja totaalisella kyvyttömyydellään ottaa yleisö. Saakeli, jos vetäää lattaria niin käyttäytyis kun lattari! Mimmi tanssinut koko ikänsä niin olis nyt vähän lantiota antanu. Diggailin sitä hurria, kerrankin joku arvosteli just eikä melkein.
Eli jos mielestäni löydän epäkohdan pitää sulkea silmät.bedlam kirjoitti:Ei se itse asiassa haukkunut sen pahemmin kuin Suomen tuomaritkaan. Ja aiheestahan tuo aina kritisoi mitä kritisoi. Jos se surettaa niin kauhiasti että joku painaa vääränväristä nappulaa, niin sulje silmät seuraavalla kerralla?
Ok, minusta se daaniel oli kyllä hyvä jätkä. Panisin.
Martza, martza. Kristiina on paikoitellen nuotin vieressä, mutta tärkeintähän on löytää se oikea nuotti loppujen lopuksi. Ääntään tulee hoitaa eikä oikeata nuottia saa ottaa itsestäänselvyytenä. Idols-ura on kuitenkin aina kahden kauppa, se muodostuu laulutaidosta ja esiintymisestä. Kun oikealla tavalla suhtautuu laulamisensa kehittymiseen sekä aika ajoin piristää Idols-uraa pienillä yllätyksillä lauluvalintojen muodossa, suhde pysyy mielenkiintoisena ja täyttymys ennenpitkää saavutetaan.martza kirjoitti:On se niin ihmeellistä, että, kun laulaa oikein hyvin nuotin vierestä niin se vetoaa tiettyyn osaa kansaa. Taitaa nuo Kristiinan kannattajat olla kuuroja tai niillä ei ole sävelkorvaa lainkaan.
Itse joskus bändissä soittaneena ja nykysin soitan kitaraa ihan vain huvikseni niin kyllä Kristiinalla olisi ollut aikaa parantaa tuota sävelkorvaansa tässä pitkässä juoksussa. Laulutaidot eivät ole hänellä kehittyneet tässä kilpailussa ollenkaan vaan vetää jatkvasti nuotin vierestä, joka käy ainakin mun korvaan ja käy näköjään noitten ammattituomareiden korvaan myös. Mutta kansahan sen päättää kummoisen Idolin haluavat ja luulen, että tätä murkkuikäistä Idolia äänestävät vain hänen ikäisensä sukupolvi.bedlam kirjoitti: Martza, martza. Kristiina on paikoitellen nuotin vieressä, mutta tärkeintähän on löytää se oikea nuotti loppujen lopuksi. Ääntään tulee hoitaa eikä oikeata nuottia saa ottaa itsestäänselvyytenä. Idols-ura on kuitenkin aina kahden kauppa, se muodostuu laulutaidosta ja esiintymisestä. Kun oikealla tavalla suhtautuu laulamisensa kehittymiseen sekä aika ajoin piristää Idols-uraa pienillä yllätyksillä lauluvalintojen muodossa, suhde pysyy mielenkiintoisena ja täyttymys ennenpitkää saavutetaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Ai se oli Krisse kun putosi?! Se uros, ei se narttu. Sinällään sääli, koska hän ilmeisesti oli ainut joka oli sisäistänyt annetun tehtävän, tai ainakin tulkinnut sen niin kuin minä sen käsitän. Eli vedetään niitä omia esikuvia, vaikka se siivu ei nyt oikeen nuolis kenenkään persettä. Helvetin rohkee veto ja siitä syystä hatun nosto. Muiden osalta todella väsynyttä touhua. Todella. Tämä nyt on tosin minulta ensimmäinen tuotantokausi jota seuraan, joten vertailupohjaa aikaisempaan ei ole. Jäin kiinni Arin karsintasuorituksen perusteella. Siis sen jossa se ensin yritti jotain säälittävää hevikiekumista ja veti sen päälle Kirkaan. Kuulkaas hyvät kanssa kärsijät. Eikö teille jo viimeistään Piano Manin kohdalla tullut selväksi, että Arin tulisi laulaa ihan jotain muuta kuin tätä Pertinkin mainitsemaa sukkahousuheviä. Tai ainakin valita biisinsä rohkeammin, eikä varman päälle. Jätkähän puhtaasti pelaa peliä! Pinnat himaan kansalta. Kyllä Zeppeliniltä löytyy biisiä mihin lähtöön vaan – ja merkittävästi haastavampaa kuin tuo R ’n R. Ei se hemmo mikään oman linjan kulkija ole. Fisustelija se on! Vässykkä!! Asko on oikeassa. Mulla ei oo mitään mutta Asko häs!
Anna on kyllä toinen luonnonlahja, mutta kun se ei pysty taas mihinkään muuhun kuin siihen R ’n B:n. No ehkä latinot taipuu. Eniten vitutti että ei osaa edes suomeksi laulaa. Huomasitteko miten se heitteli sitä t:tä sinne. Se on nimittäin ihan tavallinen t täällä suomessa, eikä mikään J Lo thee. Sapettaa!!
Kristiinan mä dissaan tyystiin. Ei vaan lähe, niin ei. Lakkaan katsomasta. Fisustelija voittaa, koska se osaa pelata peliä.
Anna on kyllä toinen luonnonlahja, mutta kun se ei pysty taas mihinkään muuhun kuin siihen R ’n B:n. No ehkä latinot taipuu. Eniten vitutti että ei osaa edes suomeksi laulaa. Huomasitteko miten se heitteli sitä t:tä sinne. Se on nimittäin ihan tavallinen t täällä suomessa, eikä mikään J Lo thee. Sapettaa!!
Kristiinan mä dissaan tyystiin. Ei vaan lähe, niin ei. Lakkaan katsomasta. Fisustelija voittaa, koska se osaa pelata peliä.
Päätin juuri, että jotta ohjelma toimisi paremmin, niin tuomareiden tulisi valita esiintyjien siivut. Tai ainakin määritellä liikkumavara merkittävästi ahtaammaksi kuin nykyisellään. Johan alkaisi jyvät erottumaan akanoista. Nykyisellä konseptilla ohjelma junnaa paikoillaan. Varsinkin nyt kun ainoa varsinaisesti muuttuva tekijä putosi pois. Miettikääpä mitä pakkopullaa ohjelma olisi ollut jos Möörmanni ei olisi päässyt näinkään pitkälle. No niin no. Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä.
- Stadinarska
- Kitisijä
Siis Stadinarska kertoo nyt oman vikansa näin kaikille. Minä tunnen vahvasti sanasta "repesin" sitä että sukupuolielin repeää. En tiedä onko tämä muilla? Tämä ei ole vitsi VAIKKA OLENKIN Sir Kaskuilija.ninnithequeen kirjoitti:Ai hitto että repesinGeetzu kirjoitti:Runkkaan tänään Krideä ajatellen. Yritän välttää ajatukset vieressä itkevästä ninnistä.
Mulla vertauskuvat merkitsee selvästi liikaakin...
Mutta onneksi järki pelaa vielä aina silti herraltamme nimeltä
STADINARSKA
Ninninkomppaaja Kristianin asiassa
perinteinen geetzu-fan kerhon perustajajäsen
järjenomistaja
Mäksi kertoo myös oman mielipiteensä.
Ekan kerran seuraan idolsia.
Yritän nyt hienoa ja paneutua todella syvällisesti aiheeseen.
Aloitan urheilusta. Ihmisten ensimmäinen laji tehdä itsestään kingi.
Länsimaat ei ymmärrä sitä, mutta kehitysmaassa ja slummissa monesti ainut keino päästä nykyään palleille.
Sitten tuli muistaakseni taiteet; maalaus lähinnä.
Sitten tieteet.
Nykyään röyhkeys ja ahneus.
Ja jos on musiikillisesti lahjakas ja valmis siihen, ei piru tarvitse mitään idolsia. Julkista nöyryytystä. Käydä se kova koulu. Olet joko idoli tai et.
Ei se riippuu muista.
Olet joko idoli tai et, ei sitä muut sanele.
Jos sinun karmassas lukee, että susta tulee tähti, susta tulee se. Ei se tarkoita että elämäsi olisi mitään tähteyttä. Se vaan on kohtalosi.
Jos siinä ei lue, ei susta tule, vaikka käyt mitä kisoja.
Antaa mennä vaan elämän virtaa.
On mulla mielipide idolseistakin, mutta ei sillä väliä.
Ekan kerran seuraan idolsia.
Yritän nyt hienoa ja paneutua todella syvällisesti aiheeseen.
Aloitan urheilusta. Ihmisten ensimmäinen laji tehdä itsestään kingi.
Länsimaat ei ymmärrä sitä, mutta kehitysmaassa ja slummissa monesti ainut keino päästä nykyään palleille.
Sitten tuli muistaakseni taiteet; maalaus lähinnä.
Sitten tieteet.
Nykyään röyhkeys ja ahneus.
Ja jos on musiikillisesti lahjakas ja valmis siihen, ei piru tarvitse mitään idolsia. Julkista nöyryytystä. Käydä se kova koulu. Olet joko idoli tai et.
Ei se riippuu muista.
Olet joko idoli tai et, ei sitä muut sanele.
Jos sinun karmassas lukee, että susta tulee tähti, susta tulee se. Ei se tarkoita että elämäsi olisi mitään tähteyttä. Se vaan on kohtalosi.
Jos siinä ei lue, ei susta tule, vaikka käyt mitä kisoja.
Antaa mennä vaan elämän virtaa.
On mulla mielipide idolseistakin, mutta ei sillä väliä.
tolla sun teorialla tälläkin hetkellä kokonainen sukupolvi janis joplineita odottaa löytymistäänNuoriDaavid kirjoitti:Hepoa suoneen ja viskiä kurkkuun niin kyllä lähtee. Hienosti kyllä lauloi.pix kirjoitti:juu itekin oon joskus miettiny että miten niin kuiteski nuori nainen sai biiseihin sen tulkinnan, joka tulee elämänkokemuksen myötä..no ei lie kovin pumpulissa kasvanut hän..HellBell kirjoitti: Janis Joplin

p.s. en osaa lyhentää tuota lainausketjua, en viitti ees yrittää, liian vaivalloista..
Hmm, Bedlam taitaa olla oikeassa. Idolsin tämän porukan taso on lässähtänyt. Toivottavasti seuraavan jakson panostus suomenkieleen piristää tätä kisaa.
TJEU, viime kaudelta.
http://www.youtube.com/watch?v=oo6zIY_PMnQ
TJEU, viime kaudelta.
Hyvinhän Katri tuon kipaleen esitti. Samaa ei voi sanoa kisan voittajasta.PerttiMakimaa kirjoitti:Hmm, Bedlam taitaa olla oikeassa. Idolsin tämän porukan taso on lässähtänyt. Toivottavasti seuraavan jakson panostus suomenkieleen piristää tätä kisaa.
TJEU, viime kaudelta.
http://www.youtube.com/watch?v=atY_sTN8 ... ed&search=
Ainoa hyvä tuossa pätkässä on että Ilkka läimäyttää itseään videon alussa (olisi toki voinut lyödä lujempaakin).
Älä löi! En ole hurrit!
Mun mielestäni on käsittämätöntä, jos olet sitä mieltä, että yksikään tämän vuoden kilpailijoista ansaitsisi suorilta sinistä valoa. Ihan varmasti näillä kaikilla on vielä niiiin paljon parantamisen varaa, ettei sininen valo yksinkertaisesti tule vielä kyseeseen. Nää on kaikki täysin epäkypsiä artisteja ja jokainen näistä laulaa todella keskinkertaisesti.PerttiMakimaa kirjoitti: Eli Teistä ketään ei harmittanut se, että hänen mielestään koko kisasta ei löytynyt yhtään "sinistä" artistia vaan kaikki piti haukkua.
Ari ei todellakaan laula keskinkertaisesti.MGandhi kirjoitti:Mun mielestäni on käsittämätöntä, jos olet sitä mieltä, että yksikään tämän vuoden kilpailijoista ansaitsisi suorilta sinistä valoa. Ihan varmasti näillä kaikilla on vielä niiiin paljon parantamisen varaa, ettei sininen valo yksinkertaisesti tule vielä kyseeseen. Nää on kaikki täysin epäkypsiä artisteja ja jokainen näistä laulaa todella keskinkertaisesti.
Minusta sen tyypin kutsuminen Ruotsista meitä arvostelemaan oli ihan kuin se suomalainen joka eläintarhassa kävellessään mietti mitähän tuo norsu ajattelee minusta.

Sä olet väärässä.PerttiMakimaa kirjoitti:
Ari ei todellakaan laula keskinkertaisesti.
Viime kerralla se ensimmäinen veto oli pelkkää rääkymistä. Ei ainuttakaan puhdasta säveltä.
Jälkimmäinen veto oli ihan jees, mutta IHAN SAMALLA meiningillä kuin kaikki aiemmatkin Arin biisit. Mä alan jo kyllästyä sen ääneen.
Ari jatkaa samalla linjalla. Kristiinan ekasta biisistä ei ole mitään havaintoa, toista en odota innolla.ninnithequeen kirjoitti:No niin, nyt se Kristiina raiskaa sitten mun suosikkikipaleen, Rasmusta.
1. Ari Koivunen
Broadcast: You Break My Heart
Kilpi: Sielut iskee tulta
2. Kristiina Brask
Teleks: Tuulilasin nurkkaan
The Rasmus: Liquid
3. Anna Abreu
Juice Leskinen: Rakkauden haudalla
Irina: Vahva
Innolla en odota myöskään Annan molempia biisejä. Varsinkin ensimmäinen on hyvä, mutta erään kotiseudusta kertovan elokuvan jälkeen sen verran rakas biisi että jos raiskaa sen voi lynkkaumentaliteetti ottaa vallan.