CandyMan kirjoitti:Odottelen jonkun (Geetzun) kertomusta kuinka hän nukahtaa vasta kun saa pippelin suuhunsa.
Voi, ei nyt ihan näin...
Olenhan muistanut kertoa, että joskus hyvin kauan sitten (ei ees viime vuonna, jolloin vietin suurimman osan ajastani selvinpäin rouvana) nukahdin - sammuin - kyllä kesken suihinoton? Ei siinäkään vielä mitään, siis mikäs siinä pannessa suuta kunhan pysyy auki (ja jos ei pysy niin nenästä kiinni?) mutta oksensin sitten ihan kunnolla kesken torkkujen. Siihen kauniin pippelin päälle mutta toki enimmäkseen suuhuni.
Tänään viikon ainoa ilta, kun mies ei ole mun luona hipelöimässä tissejä, joten tietty tää keskustelu aiheutti kutinaa liiveissä. Onneksi on poncho päällä niin voi hipelöidä salaa itse työn ohessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sanctus kirjoitti:Mikäs sen parempi tapa on nukahtaa, kuin mehevä pakara kämmenen alla. Peppua voi täten hivellä ja muuten vaan völlätä, ilman taka-ajatuksia. Olen peppufriikki muutenkin ja nautin hyväillä sitä aina, kun siihen on tilaisuus ja niitä tilaisuuksia piisaa todella paljon!
Tuosta voi pistää vaan paremmaksi ottamalla toiseen käteen tissin. Pakara-tissi -yhdistelmä on hyväksi havaittu.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Mun mies tossa kertoi puristelleensa "unissaan" yhden kaverin tissejä sen vieressä nukkuessaan...
Nyt se onkin sitten virallisesti kähminy mun jokaista kaveria!
SmartAss kirjoitti:
Oikea käsi kauhoo tissiä menemällä rennosti hartian yli - pitäen naista söpösti sylissä, vasen käsi rennosti pakaralla. Toimii.
Myös blondin aivoissa on tämän asennon mentävä aukko. Siis kauhooko oikea käsi naisen tissiä jostain tyynyn puolelta lähestyen? Eikö käsi/naisen niska puudu? Jos lähestymissuunta taas on kyljellään olevan naisen ylemmän hartian yli, niin miten sinne pyllylle yltää käden menemistä kummalliseen ja kourimiskelvottomaan asentoon? Vai onko kyseessä ns. ylipitkät apinakädet?
nexie kirjoitti:
Myös blondin aivoissa on tämän asennon mentävä aukko. Siis kauhooko oikea käsi naisen tissiä jostain tyynyn puolelta lähestyen? Eikö käsi/naisen niska puudu? Jos lähestymissuunta taas on kyljellään olevan naisen ylemmän hartian yli, niin miten sinne pyllylle yltää käden menemistä kummalliseen ja kourimiskelvottomaan asentoon? Vai onko kyseessä ns. ylipitkät apinakädet?
Eli:
Lusikka-asento ja kauhoen oikealla kädellä juurikin tyynyn puolelta lähestyen. Miehekäs käsi ei puudu, sillä se hiplaa tissiä koko ajan - ja ketä edes kiinnostaa se naisen niska? Tässä puhutaan nyt tisseistä ja pakaroista.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Geetzu kirjoitti:Olenhan muistanut kertoa, että joskus hyvin kauan sitten (ei ees viime vuonna, jolloin vietin suurimman osan ajastani selvinpäin rouvana) nukahdin - sammuin - kyllä kesken suihinoton? Ei siinäkään vielä mitään, siis mikäs siinä pannessa suuta kunhan pysyy auki (ja jos ei pysy niin nenästä kiinni?) mutta oksensin sitten ihan kunnolla kesken torkkujen. Siihen kauniin pippelin päälle mutta toki enimmäkseen suuhuni.
Joutuiko miehesi hoitamaan sitten itse itsensä loppuun asti, vai mitä häh?