Tänäänhän vasta tasataan voitot, höpö! Näen kristallinkirkkaasti, kuinka illalla Leinoa viedään, tänään muuten tulee nolla suihkukomentoa. Tämänkin näen pallostani. Aamunapit ottamatta.
Geetzu kirjoitti:Tänäänhän vasta tasataan voitot, höpö! Näen kristallinkirkkaasti, kuinka illalla Leinoa viedään, tänään muuten tulee nolla suihkukomentoa. Tämänkin näen pallostani. Aamunapit ottamatta.
Toivottavasti realismi palasi aamunappien jälkeen. Höpö höpö!
Geetzu kirjoitti:Tänäänhän vasta tasataan voitot, höpö! Näen kristallinkirkkaasti, kuinka illalla Leinoa viedään, tänään muuten tulee nolla suihkukomentoa. Tämänkin näen pallostani. Aamunapit ottamatta.
Mitä mä sanoin
Viimeksi muokannut RAM13, 20.03.2007 22:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
En pysty vastaamaan noihin sun fantasioihin, 130%, sorry. Ja vaikka joskus joku ruuvi päästä tippuiskin ja alkaisin hinttapuliksi, niin en mä nyt sentään narrifaneihin sekaantuisi ... joku taso sentään pitää säilyttää.
Tix kirjoitti:En pysty vastaamaan noihin sun fantasioihin, 130%, sorry. Ja vaikka joskus joku ruuvi päästä tippuiskin ja alkaisin hinttapuliksi, niin en mä nyt sentään narrifaneihin sekaantuisi ... joku taso sentään pitää säilyttää.
Vaikka oletkin naisellinen mies, niin se ei sitä tarkoita että pääsisit mun fantasioihin.
RAM13 kirjoitti:Vaikka oletkin naisellinen mies, niin se ei sitä tarkoita että pääsisit mun fantasioihin.
Seli seli. Neitihän juoksee perässä kuin mikäkin munahaukka, ei ehdi edes vetojaan lunastaa kun vahtaat vaseliinipurkki kädessä että mistä saisit anaalista tyydytystä.
RAM13 kirjoitti:Vaikka oletkin naisellinen mies, niin se ei sitä tarkoita että pääsisit mun fantasioihin.
Seli seli. Neitihän juoksee perässä kuin mikäkin munahaukka, ei ehdi edes vetojaan lunastaa kun vahtaat vaseliinipurkki kädessä että mistä saisit anaalista tyydytystä.
'
Mummo! eikö sun elämässä ole mitään tarkoitusta, kun pitää vahtaa muiden tekemisä ja tekemättä jättämisiä. Voi poikaparkaa
RAM13 kirjoitti:Mummo! eikö sun elämässä ole mitään tarkoitusta, kun pitää vahtaa muiden tekemisä ja tekemättä jättämisiä. Voi poikaparkaa
En kyl tiedä mitään akkamaisempaa kuin se, että ensin kerskailee ja lyö vetoja ja sitten yrittää unohtaa ne parhaansa mukaan kun saa pataan. Samat kerskailut on menossa taas, kas kun et oo vetoja lyömässä. Tiedätkö, jos Dumis olis sen vedon hävinny, olisit viskit juonu jo moneen kertaa patologisen mielikuvitushenkselien paukuttelujesi ohella.
Tollanen umpihinttari vässykkä läpitulehtunut suolenmutka joka purskauttelee mätää paskaansa maailmalle aina kun sulkijalihas kroonisen ylivenytyksen vuoksi pettää voisi olla aivan totaalisen hipihiljaa miehekkyydestä, jonka olennaisin osa on - sanansa pitäminen. Siis täällä meillä Suomessa. En tiedä miten teillä esinahkamaan nahkahousuvastaavilla on, siellä miehekkyyden suurin mittari lienee se kuinka suuren meisselin saa rupatuubaansa ilman että tulee tippa linssiin. Epäilemättä siinä sarjassa olet sen luokan mestari, että Juha Föhrkin nostaa lakkia jos kohdalle osuu.
Kummallinen palsta. Saa jopa Hifkifanit näyttämään jaloilta ja fiksuilta narrifanien rinnalla.