Kerro vaivasta
Ahdistaa ja pelottaa, löysin eilen oikeasta rinnastani sormenpään kokoisen patin. Tänään kävin terkkarissa sitä näyttämässä, kirjoitti tutkimuksen jälkeen lähetteen naistenklinikalle. Huomenna pitäis tilata aika mammografiaan, samalla otetaan ultraääni ja ohutneulanäyte. Pelkkä ajatus oksettaa. Toivottavasti ajan saa mahdollisimman pian, odottaminen on kidutusta. Taas itkettää.
...
- irmelianneli
- Kitisijä
brona kirjoitti:Ahdistaa ja pelottaa, löysin eilen oikeasta rinnastani sormenpään kokoisen patin. Tänään kävin terkkarissa sitä näyttämässä, kirjoitti tutkimuksen jälkeen lähetteen naistenklinikalle. Huomenna pitäis tilata aika mammografiaan, samalla otetaan ultraääni ja ohutneulanäyte. Pelkkä ajatus oksettaa. Toivottavasti ajan saa mahdollisimman pian, odottaminen on kidutusta. Taas itkettää.

Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Jaksujabrona kirjoitti:Ahdistaa ja pelottaa, löysin eilen oikeasta rinnastani sormenpään kokoisen patin. Tänään kävin terkkarissa sitä näyttämässä, kirjoitti tutkimuksen jälkeen lähetteen naistenklinikalle. Huomenna pitäis tilata aika mammografiaan, samalla otetaan ultraääni ja ohutneulanäyte. Pelkkä ajatus oksettaa. Toivottavasti ajan saa mahdollisimman pian, odottaminen on kidutusta. Taas itkettää.

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
brona kirjoitti:Ahdistaa ja pelottaa, löysin eilen oikeasta rinnastani sormenpään kokoisen patin. Tänään kävin terkkarissa sitä näyttämässä, kirjoitti tutkimuksen jälkeen lähetteen naistenklinikalle. Huomenna pitäis tilata aika mammografiaan, samalla otetaan ultraääni ja ohutneulanäyte. Pelkkä ajatus oksettaa. Toivottavasti ajan saa mahdollisimman pian, odottaminen on kidutusta. Taas itkettää.

Olin eilen juoksemassa kevyen lenkin veljen kanssa. Nilkka kesti hyvin, mutta huolestuttaa turvotus. Miehekäs patti täynnä nestettä edelleen nilkkataipeessa. Ei ole turvotus juuri laskenut. Nilkkaa ei särje rasituksessa, mutta levossa kylläkin. Täytyy ens viikolla käydä näyttämässä lääkärille, vaikka kuvauksissa ei mitään näkynytkään. Aika vammainen olo.
Mihinköhän sitä KKK-hoitoa suositeltiin, voi olla että juuri tuohon.. eli Kylmää, Koholle ja Kompressiota siihen, niin voi auttaa.Dr.Diarrhea kirjoitti:Olin eilen juoksemassa kevyen lenkin veljen kanssa. Nilkka kesti hyvin, mutta huolestuttaa turvotus. Miehekäs patti täynnä nestettä edelleen nilkkataipeessa. Ei ole turvotus juuri laskenut. Nilkkaa ei särje rasituksessa, mutta levossa kylläkin. Täytyy ens viikolla käydä näyttämässä lääkärille, vaikka kuvauksissa ei mitään näkynytkään. Aika vammainen olo.
T: SPR
Mikä helvetti on nilkkataive? Sinuna en kyllä juoksentelisi niin kauan kuin on turvotusta, neste kertoo aina ylirasituksesta (kuten tietänet).
Terv. nilkkansa nyrjäyttänyt (aka monivammainen)
Puh, mulla on huomenna klo 11 mammografia. Yritän olla ajattelematta sitä, muuten en pysty syömään koko päivänä. Terkkarin kautta sain ajan Naistenklinikalle kolmen viikon päähän. Eilen iski kärsimättömyys maksimus ja rykäsin Dextran päivystykseen hakemaan lähetteen ja sain sit tosiaan huomiseksi ajan. Paljon parempi ja lääkärikin lohdutteli, että yleensä nuo patit ovat hyvänlaatuisia.
Terv. nilkkansa nyrjäyttänyt (aka monivammainen)
Puh, mulla on huomenna klo 11 mammografia. Yritän olla ajattelematta sitä, muuten en pysty syömään koko päivänä. Terkkarin kautta sain ajan Naistenklinikalle kolmen viikon päähän. Eilen iski kärsimättömyys maksimus ja rykäsin Dextran päivystykseen hakemaan lähetteen ja sain sit tosiaan huomiseksi ajan. Paljon parempi ja lääkärikin lohdutteli, että yleensä nuo patit ovat hyvänlaatuisia.
...
Paljon voimia sinne edelleenbrona kirjoitti: Puh, mulla on huomenna klo 11 mammografia. Yritän olla ajattelematta sitä, muuten en pysty syömään koko päivänä. Terkkarin kautta sain ajan Naistenklinikalle kolmen viikon päähän. Eilen iski kärsimättömyys maksimus ja rykäsin Dextran päivystykseen hakemaan lähetteen ja sain sit tosiaan huomiseksi ajan. Paljon parempi ja lääkärikin lohdutteli, että yleensä nuo patit ovat hyvänlaatuisia.

bronalle kannustusta. yritä vaan jaksaa uskoa että hyvin se menee äläkä vaivu apatiaan.
mä olen ruvennut näkemään taas vihajaisia. siis vähän niinkuin painajainen, mutta en herää peloissani tai ahdistuneena vaan raivoissani. voi suorastaan nähdä kuinka höyry nousee korvista. ärsyttävää on ettei sen jälkeen saa unta moneen tuntiin.
mä olen ruvennut näkemään taas vihajaisia. siis vähän niinkuin painajainen, mutta en herää peloissani tai ahdistuneena vaan raivoissani. voi suorastaan nähdä kuinka höyry nousee korvista. ärsyttävää on ettei sen jälkeen saa unta moneen tuntiin.

Me transmitte sursum, Caledoni!
- Stadinarska
- Kitisijä
OLE JUOKSEMATTA! Ei ole pakko juosta. Lepää. Nivelsiteet venähtäneet. Kuntouta! MIKSI JUOKSET, hassu!!! JUOKSE VASTA KUN ei ole levossa kipeä. Hoida kipugeelillä sitä nilkkaan hieroen!Dr.Diarrhea kirjoitti:Olin eilen juoksemassa kevyen lenkin veljen kanssa. Nilkka kesti hyvin, mutta huolestuttaa turvotus. Miehekäs patti täynnä nestettä edelleen nilkkataipeessa. Ei ole turvotus juuri laskenut. Nilkkaa ei särje rasituksessa, mutta levossa kylläkin. Täytyy ens viikolla käydä näyttämässä lääkärille, vaikka kuvauksissa ei mitään näkynytkään. Aika vammainen olo.
Arska
totuus
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti: