Samis.Bluntly kirjoitti:Alkoi jo oksettamaan toi Panun veto.
Idols 2007
- irmelianneli
- Kitisijä
Siis niiiijjust! Ihan samaa oon hiljaa mielessäni miettiny alusta asti! Mikä? Mitä? Hä? Ja ihan ku ois henki aina tosi kamalan ahtaalla, älyttömän kovaääninen sisäänhengitys. HuiBettyB. kirjoitti:Miks tää Anna kuulostaa mun korvaan aina ihan epävireiselle ja erittäin epävarmalle? HÄH? Kun kuitenkin sitä aina kaikki kehuu. Onko mun absoluuttinen sävelkorva mennyt rikki?

- Stadinarska
- Kitisijä
MOI Mussukka! Ensinnäkin minä pidin Panun esityksestä myös, mutta hän on jotenkin laskelmoinut tyylinsä...Suvinen kirjoitti:Oikeastaan eniten edelleen otta päähän se Mian tippuminen. Panu nyt ei olis kuitenkaan voittanut. Kristiina silti ihan turha tuolla, ei mitenkään ole yksi parhaista neljästä. Ari, Anna, Kristian - nämä kaikki ymmärrän,eli kunhan nyt ensi viikolla Kristiina tippuu niin sitten on jo ihan sama kuka vie.
Anna oli tehnyt kamalan riskimeikkauksen ja minusta hänen nuoruudenraikkautensa oli nyt tyystin poissa. Oikein paha virhe ja väitän, että silmät ovat kauniimmat ensi viikolla! Sensijaan Kristiina oli tyttömäinen. Nämä ovat melkoisesti ulkonäkökisat myös.
Esityksissähän paljoa ei eroa sinänsä ollut kuin aiemminkaan. Itse en millään haluaisi että Ari pääsisi Idoliksi, koska on täysin ala-arvoinen esimerkki elämäntavoiltaan ja tuottaa paljon otsikoita ja uusia matkivia örveltäjiä. Se, että hän on sikäli hyvä esittäjä, on hiukan harmillistakin.
Kristiina tippuu ensi viikolla jos laittaa liikaa vanhentavaa maskia päälle. Jos meikataan söpöksi pikkutytöksi niin ei hän kyllä tipu.
Minusta tuntuu aika selvältä tuo Arin voitto. Se on ihmeellistä tuo äänestäjien mielihalu. Miksei kukaan arvosta enää nöyryyttä ja sellaista fiksua tyyliä...voih.
Mut onhan sen esittäminen hyvää, kai sen täytyy riittää!
Hyvää yötä sinulle ja muille!

P.S Huomasitteko kuinka Panu kiitteli TUKIJOITAAN!!
Kumma tyyppi puhua noin!!

Stadinarska
Kitinän idoli
Idolikitisijä
Idiootti myös kuulemma
Viimeinen ei ole titteli
Viimeksi muokannut Stadinarska, 16.03.2007 9:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.