Avaa ne Acrobat readerissä, eli paina hiiren oikeaa näppäintä ja valitse ohjelma, jolla avaat tiedoston.Georgina kirjoitti:Ne yrittävät avautua wordissa ja siellä sitten näkyy vaan palikoita ja ympyröitä ja sen sellaista.bedlam kirjoitti:Millä tavalla "väärin" ne sitten avautuvat?Georgina kirjoitti:Mikä siinä mättää kun sähköpostiin tulevat pdf tiedostot kieltäytyvät avautumasta oikein?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
The great club outshines the individual, always and forever.
Ennen kuin alan kun alan etsimään oikeasti tietoa ja kysymään ammattilaisilta, niin kysyn nyt teiltä rakkaat kitinäläiset.
Jos työtön menee hakemaan ulkomailta (EU maat) töitä, niin hänhän saa työttömyyskorvausta kolmen kuukauden ajan, jos vaan on mennyt paikalliseen työvoimatoimistoon työnhakijaksi. Mutta jos irtisanoutuu itse, niin saako silloin ko. korvausta vai tuleeko silloinkin karenssi, niin kuin Suomessa.
Eli jos irtisanoutuisin nyt ja lähtisin johonkin EU-maahan hakemaan töitä, niin joutuisinko kärsimään sielläkin karenssin?
Jos työtön menee hakemaan ulkomailta (EU maat) töitä, niin hänhän saa työttömyyskorvausta kolmen kuukauden ajan, jos vaan on mennyt paikalliseen työvoimatoimistoon työnhakijaksi. Mutta jos irtisanoutuu itse, niin saako silloin ko. korvausta vai tuleeko silloinkin karenssi, niin kuin Suomessa.
Eli jos irtisanoutuisin nyt ja lähtisin johonkin EU-maahan hakemaan töitä, niin joutuisinko kärsimään sielläkin karenssin?
Äärimmäisen lämpimästi suosittelen soittamaan työkkäriin ja kysymään asiaa. Kuulostaa sen verran tärkeältä ratkaisulta, että en luottaisi palstaan, jolle itsekin kirjoitan.SaintJohnPerse kirjoitti:
No, niin tekisinkin joka tapauksessa, mutta koska ajattelin, että täällä saattaisi löytyä joku joka on joskus tehnyt sellaisen ratkaisun. Täällä kun löytyy niin monenlaisia ihmisiä. Mutta tästä asiasta taitaa löytyä vaan mutua...NuoriDaavid kirjoitti:Äärimmäisen lämpimästi suosittelen soittamaan työkkäriin ja kysymään asiaa. Kuulostaa sen verran tärkeältä ratkaisulta, että en luottaisi palstaan, jolle itsekin kirjoitan.SaintJohnPerse kirjoitti:
Kuulepas nyt. Et saa lähteä mihinkään ulkomaille duuniin.SaintJohnPerse kirjoitti:lähtisin johonkin EU-maahan
Kenen kanssa mä sitten juon pahoja viinoja?

Tai no toisaaltahan toi on aika hyvä idea. Raportoi heti jos perustat jonku menestyvän yrityksen, ja tarvitset esimerkiks sihteeriä, tai ööö..puhelinvaihdetta?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Nimenomaan.CandyMan kirjoitti: Kannattaa mieluummin vittuilla pomolle että saa potkut eikä karenssia. Tulee parempi mielikin.
Mäkin vittuilin joskus pomolle vaatetuksellani ja se tuli uhkailemaan kirjallisella varotuksella, mutta ei se mitään potkuja uskalla antaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ja vaikkei työsuhteen päättymisen syytä saa/tarvitse työtodistukseen kirjoittaakaan, olen itse saanut kymmeniä puheluita (joo, olen massairtisanoja, buhuu) työkkäristä, joissa udellaan ko. syytä. Ja karenssia, naps!par-sky kirjoitti:paitsi että siellä on muistaakseni kohta, että jos irtisanominen johtuu selkeästi omista teoista saa siitäkin karenssin.
Ja lopuksi voi haastaa työnantajan oikeuteen laittomasta irtisanomisesta ja saa korvauksena vuoden palkan.CandyMan kirjoitti:Kannattaa mieluummin vittuilla pomolle että saa potkut eikä karenssia. Tulee parempi mielikin.Vihtahousu kirjoitti:^No jo on kumma ettei saa edes lopareita ottaa ilman että tulee jotain runtua!
Todellinen win win win suunnitelma.
Otatko mut töihin? Voit sitten irtisanoa mut, kun näytät siitä tykkäävän.BettyB. kirjoitti:Ja vaikkei työsuhteen päättymisen syytä saa/tarvitse työtodistukseen kirjoittaakaan, olen itse saanut kymmeniä puheluita (joo, olen massairtisanoja, buhuu) työkkäristä, joissa udellaan ko. syytä. Ja karenssia, naps!par-sky kirjoitti:paitsi että siellä on muistaakseni kohta, että jos irtisanominen johtuu selkeästi omista teoista saa siitäkin karenssin.

Jos olet kalju könsikäs ja työhaastattelu järjestetään hotellihuoneessa.SaintJohnPerse kirjoitti:Otatko mut töihin? Voit sitten irtisanoa mut, kun näytät siitä tykkäävän.BettyB. kirjoitti:Ja vaikkei työsuhteen päättymisen syytä saa/tarvitse työtodistukseen kirjoittaakaan, olen itse saanut kymmeniä puheluita (joo, olen massairtisanoja, buhuu) työkkäristä, joissa udellaan ko. syytä. Ja karenssia, naps!par-sky kirjoitti:paitsi että siellä on muistaakseni kohta, että jos irtisanominen johtuu selkeästi omista teoista saa siitäkin karenssin.
Yritän avata niitä hotmailin sähköpostista ja se ei anna tehdä noin. Senpä takia olen yrittänyt tallentaa työpöydälle jotta voisin avata haluamassani ohjelmassa mutta silloin ne tallentuvat jonain internetsivuna. (bittikartta tmv.) Ja eivät toimi. Joskus olen jonkun mutkan kautta päässyt valitsemaan ohjelmaa jossa tiedoston haluaisin avata jolloinka vaihtoehdoissa ei näy mitään noista acrobat ohjelmista.Elppis kirjoitti:
Avaa ne Acrobat readerissä, eli paina hiiren oikeaa näppäintä ja valitse ohjelma, jolla avaat tiedoston.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ostaessani ajattelen sitä että siitä olisi hyötyä pidemmäksi aikaa.Kimmen kirjoitti:Mitä olette hankkineet varpajaislahjaksi?
Pieni ongelma keksiä mitään sopivaa lahjaa. Kyseessä on pariskunnan toinen lapsi (poika), joten kaikki hyötyvempaimet löytyy jo talosta. Auttakee!
Muuta en osaa näin äkkiä sanoa.
Mieheni sai 85 kpl kortsuja. Sellasessa nätissä purnukassa. Sopi täydellisesti meidän tilanteeseen.Kimmen kirjoitti:Mitä olette hankkineet varpajaislahjaksi?
Pieni ongelma keksiä mitään sopivaa lahjaa. Kyseessä on pariskunnan toinen lapsi (poika), joten kaikki hyötyvempaimet löytyy jo talosta. Auttakee!
No mitä se niillä tekee, käyttääkö kenties pölynimuripusseina asiakkeilleen tai jotn..Geetzu kirjoitti:Mieheni sai 85 kpl kortsuja. Sellasessa nätissä purnukassa. Sopi täydellisesti meidän tilanteeseen.Kimmen kirjoitti:Mitä olette hankkineet varpajaislahjaksi?
..nussitaanko omiin tarpeisiin vai vieraisiin?
Ollaan vaan ja nautitaan