Kerro vaivasta
- irmelianneli
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
Voivoi. Otan osaa. Huono tuuri sulla. Se hampaanpala on varmaan ollut rasituksen kohteena tai heikkona paikan kohdalla. Jos ei ole hermossa asti niin ei kipua oo.Suvinen kirjoitti:Siis multa irtos äsken pala joko hampaasta tai paikasta![]()
Hampaita pestessä ihmettelin mikä terävä pala suussa kiertää ja sylkäisin. Sinne kilahti pala alahampaasta, ja kieleen tuntuu terävä kolo, näkyykin kun kurkin peilistä. Vähän ällöä!!! Kummallista ettei satu kuitenkaan, siksi epäilen palaa paikasta kun hammas oli paikattu.
Ottaa päähän kun tällaista sattuu just sunnuntai-iltana ja ylläri just hiihtolomaviikon alussa ja pomo matkalla enkä voi oikein saikkuakaan ottaa hampilääkäriä varten. Hitto. Soitan aamulla että minähän tulen, sanovat mitä sanovat. Vähän ilkeeltä tuntuu tuo risainen reuna! Itku!! Mikähän moisen aiheutti?
Stadinarska lähettää lämpimiä terveisiä Mussukalle!
Mullakin on niska/hartiaseutu ihan kivuton. IHME. Johtuiskohan siitä, että en oo kahteen, kohta kolmeen viikkoon harrastanu minkäänlaista liikuntaa
Tietty sitä perusliikuntaa, muksun kantamista bussipysäkille ja muutenkin tulee käveltyä paljon. Mutta siis liikunnallista liikuntaa, tarkoitan.
Voi johtua myös paremmasta repusta, näin uskon. Kyllähän tuo area päätä pyöritellessä narisee entiseen malliin, mutta kipu ja jumitus on poissa. Ehkä ensi viikolla uskaltaisi taas jumppimaankin..On muuten kauhee morkkis ja taloudellinen tappio tosta jumppatauosta. Se on tuo stressi ja kiire kun vie ruokahalut eikä ole oikein voimia jumppailla. Kylä tää tästä. Nainen ei voi olla koskaan liian laiha, köyhä tai kiireinen.
*tais mennä vähän ot, mut halusin avautua teille aiheesta*

Voi johtua myös paremmasta repusta, näin uskon. Kyllähän tuo area päätä pyöritellessä narisee entiseen malliin, mutta kipu ja jumitus on poissa. Ehkä ensi viikolla uskaltaisi taas jumppimaankin..On muuten kauhee morkkis ja taloudellinen tappio tosta jumppatauosta. Se on tuo stressi ja kiire kun vie ruokahalut eikä ole oikein voimia jumppailla. Kylä tää tästä. Nainen ei voi olla koskaan liian laiha, köyhä tai kiireinen.
*tais mennä vähän ot, mut halusin avautua teille aiheesta*
Prepare for the worstest.
Ihan suotta. Jo suuret kuntogurut kertovat totuuden sanoina, että viikossa on hyvä pitää vähintään yksi täydellinen lepopäivä, kuukaudessa yksi löysempi viikko ja vuodessa yksi lepäilykuukausi.nowaysis kirjoitti:
Ehkä ensi viikolla uskaltaisi taas jumppimaankin..On muuten kauhee morkkis ja taloudellinen tappio tosta jumppatauosta.
Don't Panic!
- Stadinarska
- Kitisijä
Miljoona kiloa vaniliinisokeria ei ole kertonut miten VOI.millivanilli kirjoitti:Nyt on hurja päänsärky. Ettei vain migreeni olisi tulossa kun on myös suht paha olo. Vielä reilut kolme tuntia töitä.
Toivomme hänelle tietenkin nyt hyvää oloa ja kenties AA-AA-AApeli, mutta minulla on nyt hyvin selkeä vaiva.
Se on ankara väsymys.
Väsymys on vaiva silloin kun se on "kipeää" yliväsymystä.
Minulla on oireet siitä ja siihen auttaa...
Aivan...ei pullo vaan pallo - johon laitetaan noin muutama litra unta.
Terveisin Stadinarska
Terveysarska
Jo varmaan kolmas päivä lämpötila koholla. Lieneekö plastiikkakirurgisesta toimeenpiteestä johtuvaa vai mitä. Ottaa pannuun, koska käyn hiukan ylikierroksilla ja haluaisin lähteä juoksemaan. No, ehkä käyn yhden työn kimppuun, vaikka mieluummin ehkä kirmaisin auringossa Töölönlahden rannalla.
Kikkelis kokkelis.
Sama hedari täällä, joskin alkaa jostain kumman syystä helpottamaan!Vihtahousu kirjoitti:Njoo, mulla on pääkipeä ainoastaan kahdessa tapauksessa:
1. Olen krapulassa
2. Olen tulossa kipiäksi
Koska viimeiset tipat alkoholia join sunnuntaina n. klo 04.00, niin tästä päätellen olen kohta taudissa. Nousispa oikeen kova cuume.
Nyt saatiin iltavuoroonkin tuuraaja; jota tosin en uskalla yksin jättää kuin pariksi tunniksi, ettei toisen tarvitse yhtäkkiä tehdä urotöitä

The great club outshines the individual, always and forever.
Sulla on varmaan luupiikki?Kid kirjoitti:Ja nyt on kantapää kipee. Eilen ihan ykskaks huomasin etten kärsi astua normaalista. Luulin et yön levolla helpottais mut paskanmarjat. On tää nyt.. Vaivaa vaivan perään kerpele
Mun pää on kipeä, yllätys. Tekis mieli vaan käpertyä peiton alle kuumavesipullojen kera, kylmäkin meinaan on. On tää elämä niin vaikeeta

The great club outshines the individual, always and forever.
Taas hampaassa tulehdus ja lämpö koholla. Ei viimeisestä ole kuin alle kaksi viikkoa. Syynä on tietysti ienpussi, onneksi on lääkkeet siihen tungettavana. Kyllä jo varoiteltiin, että siitä tulee pysyvä vaiva. Miksiköhän se ei ole ennen vaivannut (hammas on siis jo vuosikausia suussa ollut), voiko semmonen "pussi" vaan tulla yhtäkkiä sinne?
Vihdoin, neljän viikon jumppatauon jälkeen, olisin sisäisesti tarpeeksi hyvässä kunnossa jatkamaan treenaamista. Flunssa siis selätetty, eikä migreenikään tänään tunnu vaivaavan(toisin kuin eilen). Pienen parisuhdeaccidentin seurauksena kärsin kuitenkin alcantara-sohvan ja polveni välisen ah, niin herkän mutta friktiollisen(ihanan paheellinen sana) tuokion seurauksena rakosta. Polvilumpiossa siis, vaikeuttaa koko jalan liikuttamista, kirvelee ja kiristää. Polvea siis. Laitoin Compeediä, josko se siitä tokenisi.
Prepare for the worstest.