Bileseura vai ryyppykaveri?
Bileseura vai ryyppykaveri?
Niin, onko noilla kahdella jotain eroa? Tai onko niillä edes mitään väliä? Jos oon hyvää bileseuraa, niin voinko olla silti huono ryyppykaveri?
P.S. Oikea asiani oli tietenkin kysyä, ketkä haluaa mua!!!
EDIT: Mutta siis eihän sellaista voi otsikkoon laittaa.
P.S. Oikea asiani oli tietenkin kysyä, ketkä haluaa mua!!!
EDIT: Mutta siis eihän sellaista voi otsikkoon laittaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Tix kirjoitti:On niillä eroa. Hyvä ryyppykaveri ei välttämättä ole hyvää bileseuraa, mutta hyvä bileseura on lähes poikkeuksetta myös hyvä ryyppykaveri. Kaikki sua haluu. Erityisesti ne, jotka ei myönnä.
Äh, no kiitti vaan kaverit. Nyt kukaan ei sit tietenkään vastaa mitään, eikä aiheesta voida keskustella syvällisesti!Vihtahousu kirjoitti:Njees, tixu osui heti ekalla.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Mut huonoa bileseuraa ja koskaan en oo mitään ryypännyt.Tix kirjoitti:Ei sille voi mitään että mä oon niin viisas ja sä niin haluttava.Vaola kirjoitti:Äh, no kiitti vaan kaverit. Nyt kukaan ei sit tietenkään vastaa mitään, eikä aiheesta voida keskustella syvällisesti!

Re: Bileseura vai ryyppykaveri?
Jos jaksat juoda viikon putkeen, olet hyvää mitä-tahansa-seuraa. Tai jos tykkäät tarjota ilmasta viinaa.Vaola kirjoitti:Niin, onko noilla kahdella jotain eroa? Tai onko niillä edes mitään väliä? Jos oon hyvää bileseuraa, niin voinko olla silti huono ryyppykaveri?
Nyt penikseni on fantastinen!
Täti selittää. Mä oon hyvää bileseuraa, koska oon hyvä tanssiin ja sillai hot. Oon kuitenkin äärimmäisen huono ryyppykaveri, koska a) en useinkaan tykkää alkoholijuomien mausta, siis olen nirso b) turnauskestävyyteni on surkea, harjoituksesta huolimatta =( tietyn humalatason saavutettuani siirryn vesilinjalle, jonka jälkeen siirryn kotiin nukkumaan. Lisäksi usein väsähdän kesken ryypiskelyn. En vaan osaa. Olutta voin juoda desin, punkkua ehkä ruokalusikallisen.
Olen kyllä yrittänyt opetella, mutta no can do. I'm a bitch an then I die.
Olen kyllä yrittänyt opetella, mutta no can do. I'm a bitch an then I die.

Prepare for the worstest.
Mäkin olen kovasti yrittänyt. Oppia tanssimaan. Niin ja olemaan hot siinä samalla. Yleensä se onnistuu muutaman ryypyn jälkeen. Silloin olen mielestäni erinomainen tanssija ja tosi hot. Mut kuten varmaan muistat miten silloin kävi? Olisi pitänyt olla tyyny takamuksen alla kyllä silloin. Ja se ei olisi ollut hot.nowaysis kirjoitti:Olen kyllä yrittänyt opetella, mutta no can do. I'm a bitch an then I die.
No sitten se toinen kerta, muistat varmaan senkin? Sama homma. Silloin olisi pitänyt olla tyynyjä vähän joka paikassa. Siis, jossain muuallakin kuin tissiliiveissä junous! Pahinta tässä kaikessa on edelleen se epätietoisuus siitä, että näkyivätkö mun alkkarit sen voltin ja sitä seuranneen ilmalennon aikana. Ainakaan se partneri ei enää sen jälkeen halunnut tanssittaa mua.
Tää on nyt tiukka juttu mulle kuule.
Noi on hauskoja juttuja. Muistuu mieleen ensimmäinen baarireissu kotihomoni kanssa, kun intouduttiin eroottiseen (?) tanssiin, jonka seurauksena kävelin baarissa muutamat minuutit hameen takahelma selässä. Onneksi oli kuitenkin håtit stringit ja vielä håtiNpi arse.Vaola kirjoitti: Tää on nyt tiukka juttu mulle kuule.
Kerran taas kävelin jonkin aikaa palava tupakka pystyssä tizzien välissä. Hieman hötkyin tupakkapaikalla ja tipautin käsistäni sauhuavan L&M:n. En löytänyt mistään, joten ajattelin sen tippuneen lattialle. Eikun tanssilattialle, jossa kaverini poikaystävä kohteliaasti ilmoitti savuavista tizzeistäni.
ninnithequeen kirjoitti:Bilekaverista tulee mieleen semmonen tyyppi, jonka kanssa mennään tanssimaan ja naukkailemaan hienoja drinksuja yökerhoihin.
Ryyppyseurasta taas semmonen, jonka kanssa istutaan aamuseitsemään savuisessa, paskaisessa kämpässä ja juodaan kirkkaita suoraan pullon suusta.

Prepare for the worstest.
- Stadinarska
- Kitisijä
Jos näistä kahdesta pitää valita, niin mielummin oksentavaa.Lilo kirjoitti:Preferoit siis oksentavaa seuralaista vesilinjalle siirtyneen sijaan?NuoriDaavid kirjoitti:
Toi on just aivan perseestä, jos ollaan ryyppäämässä, niin silloin ryypätään ja nimenomaan ei vettä.
Mikään ei ole tylsempää, kuin ryyppykaveri, joka siirtyy vesilinjalle.
Tilannehan pitää etukäteen suunnitella siten että tietää onko mukaan lähtenyt kaveri bile- vai ryyppyseuraa. Bilekaverille vesilinja liian monen drinkin jälkeen on sallittua, mutta jos sen tekee ryyppykaveri niin silloin on sallittua sekä suositeltavaa etsiä uutta suraa.NuoriDaavid kirjoitti:Jos näistä kahdesta pitää valita, niin mielummin oksentavaa.
Mikään ei ole tylsempää, kuin ryyppykaveri, joka siirtyy vesilinjalle.
Toisaalta olen itse mallikas poikkeus säännöstä, sillä ryyppykaverina olen höyhensarjaa, ja mulle monasti on seura lykännytkin vettä naaman eteen. Eivät sentäs ole hyljänneet.