Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.
Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.
Moi kaikki:
Vaisujen vakkareiden hiljaiselo päättyy taas hetkeksi. Sunnuntaina on ohjelmaa, mutta tarkempi aikataulu on vielä auki. Ehdotan, että tapaamme sunnuntaina keskipäivällä Stokkan kellon alla. Pistä tähän ketjuun viestiä, jos olet tulossa. Samoin tänne voi laittaa viestiä, jos kello on huono tapaamispaikka.
p.
Vaisujen vakkareiden hiljaiselo päättyy taas hetkeksi. Sunnuntaina on ohjelmaa, mutta tarkempi aikataulu on vielä auki. Ehdotan, että tapaamme sunnuntaina keskipäivällä Stokkan kellon alla. Pistä tähän ketjuun viestiä, jos olet tulossa. Samoin tänne voi laittaa viestiä, jos kello on huono tapaamispaikka.
p.
Mä tuun, ehdottomasti. Mutta aika rajua tuo keskipäivällä tapaaminen, mikäli se on tulkittavissa todellakin kello kahdeksitoista.
Mut mua sikäli hirvittää, et mä ehdotin ekana tätä tulevaa/olevaa viikonloppua ja mun luona kyllä ainakin on tällä hetkellä todella oikeesti sen verran sotkusta, että mä en haluais tätä koppia meidän loppusijoituspaikaksi.
Mut mua sikäli hirvittää, et mä ehdotin ekana tätä tulevaa/olevaa viikonloppua ja mun luona kyllä ainakin on tällä hetkellä todella oikeesti sen verran sotkusta, että mä en haluais tätä koppia meidän loppusijoituspaikaksi.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Tavataan silloin viideltä ja päätetään sitten, mitä tehdään.mustaenkeli kirjoitti:Kuulostaa hyvälle. Oisko tää ny Aito_Johannan kotosalla? Vai tarviiko mun alkaa siivoomaan illalla....Edith kirjoitti:Kello 17 on loistava aika. Olisin itsekin ehdottanut sitä.
Niin, ja vaikka ketju saattaa jonkun herkän silmissä vaikuttaa sisäpiirin juttusilta, niin kyllä tämä on ihan julkinen miittikutsu. Tervetuloa siis.
p.
Joo, mä jätän pelit himaan lepäämään. Mulla onkin vähän kuin mielessä yks keskustan baari, jossa olis pelejä, jos nyt tuollaiseen vaihtoehtoon päädytään.
Mut harmittaa kyllä vaisuuden tänpäivänen suosio. Viikonpäiväketjussakin kieltäytyjiä yks toisensa perään.
Jajoo, mä muuten analysoin ne sadut jo. Vähänks mä oon nopee ja taitava!
Mut harmittaa kyllä vaisuuden tänpäivänen suosio. Viikonpäiväketjussakin kieltäytyjiä yks toisensa perään.
Jajoo, mä muuten analysoin ne sadut jo. Vähänks mä oon nopee ja taitava!
No jestas. Tätä menoa koko vaisuus alkaa olla vaakalaudalla. Laitoin juuri kriisiviestit Mustaenkelille ja Pertzille. Onko meitä enää vaisua vähimmäismäärää kasassa? Vastatkaa, ihmiset!Chap kirjoitti: Minäkin joudun kyllä nyt himmaamaan vaisuilut muista kiireistä johtuen. Vaisuilen kotonani maailman parhaassa seurassa.