Minä sidon itseni! Ketjuin ja muin relein, ihan mihin vaan

Siis tulen söimään ja joimaan, naimista harkitsen sen hetkisten fiilisten mukaan sitten.
Kuka hoitaa varauksen Acapulcoon?
Laittakaa takaraja sitoville ilmoittautumisille joku ja kertokaa milloin varaus tapahtuu..
Sitten kun varaus tehdään, kannattanee siihen sitoutuneiden lisäksi varata muutama ylipaikka kun melkeen sen tietää että aina masa ja maisa myöhäsiä jostain pusikosta ilmaantuu..
Ja Oulun muutki vahvistukset tekee nyt vaan rohkiasti sitovat ilmoittautumiset, tuutte te kuitenki!!!
Ja toosi kiva olis myös sama tsydeemi ku männä vuonna notta olis se frebar tai muu vastaava omalle porukalle syömisen jälkeen varattuna myös. Soittakaa sinne Frebariin ja kysykää niistä oikeuksista oi te järjestelyistä vastaavat.
Itse ilmaannun sitten kun aika ilmoitetaan sinne söimään vasta, kun olen töissä sinä päivänä ainaki 17 tai 18 asti.. ja jos mitenkään ehdin käyn vielä töiden ja illanvieton välissä vantaalla kääntymässä vaatteiden vaihdossa ja silleen. Minusta olisi hyvä idea ja oma ehdotukseni olisi että söimään menisimme yhdessä esimerkiksi klo 20, tätä voi järjestelytoimikunta sitten vapaan tahtonsa mukaan joko kunnioittaa tai olla kunnioittamatta.
Rakkauvella: KisSandra