Idols 2007

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja mdm »

Oon nyt ihan rikki. Mun suosikit karsiutuu yks kerrallaan. :cry:
fuck me I'm fabulous
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Miksiköhän Ari ei omistanut jotain itkuvirttä kuolleelle siskolleen? Ehkä se olisi voittanut Panun kalastelemat äänet ja paloletkumies olisi lähtenyt idlosia rumentamasta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hitto te otatte tän kisan vakavasti. Mulle on ihan sama kuka voittaa. Hienoista tyydytystä tuottaa, että kyynis-realistinen ennakkoarvioni siitä miten maailma makaa piti kutinsa.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tix kirjoitti:Hitto te otatte tän kisan vakavasti. Mulle on ihan sama kuka voittaa.
Haista paska! Mun kädet tärisee ja haluisin dokata koko yön kuunnellen Mian lauluja YouTubesta, mutta on pakko mennä aamulla töihin. Teen nyt biisin, nimeltä "Mia, ei ollu sun syys" ja poltan ketjussa tupakkaa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tix kirjoitti:Hitto te otatte tän kisan vakavasti. Mulle on ihan sama kuka voittaa. Hienoista tyydytystä tuottaa, että kyynis-realistinen ennakkoarvioni siitä miten maailma makaa piti kutinsa.
Otat itse kuitenkin, et vaan kehtaa myöntää. Kyllä ne oikeasti hyvät kuitenkin sen sopparin saa, voitti tai ei.

Kai sitä pitää käydä ostamassa tallentava digari, koska tulevat finaalit istun fysiikan tunnilla. Halvat on huvit. Not.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:Työntäkää se Panunne nyt jonnekin minne aurinko ei paista.
Voin tulla avuksi siinä hommassa.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Suvinen kirjoitti:Siis mitä helvettiä?! Miten toi MIIA pystyi tippumaan????
Minä koetin selittää tätä jo aiemmin tuolla kolme-neljä sivua sitten.

Teinixit ovat kaikki kaksi karvaa kosteana aina kun näkevät Panun ja pappa betalar puhelinlaskut. Kristiinasta taas pitävät tytöt, joilla ei ole vielä romanttisia (tai muita :) ) tunteita miehiä kohtaa ja jälleen pappa betalar puhelinlaskut.

Kun tämä on fakta eikä näitä kahta saa hevillä :) pois kisasta niin alkaa näitä laulajiakin pudota.

En nähnyt eilen kummankaan retostelemani artistin esityksiä, joten en eilisiä kommentoi. Kristiinasta aloin joka tapauksessa pitämään kun hän lauloi Nordmania alkukarsinnoissa.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Anna lauloi aivan helvetin hienosti.

Remun sanoin "ei ton paremmin voi enää laulaa".
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Miia oli järkky!!! Miten te ette huomaa? Onneks kanssapissikseni huomasivat. Anna ja Panu ihan parasta, molempia on kiva kuunnella silmät kiinni. Ari sai kylmät väreet kahdesti kertseissä, joten äänestettiin toisella puhkalla vähän sitäkin. Tää menee vähän niin ku halusinkin, alan tottua.

(Kride ei ollu niin järkky ku pelkäsin, jes, ja näyttikin hyvältä.)
NuoriDaavid

bedlam kirjoitti:Eräällä musiikkipalstalla oli tästä Anna-antipatiasta keskustelua ja suuri osa tästä yäk-ryhmästä tunnusti pitävänsä tytön laulusta, mutta inhoavansa tyyppiä koska hän muistuttaa kuulemma liikaa niitä yläasteen "suosittuja" tyttöjä.
Oulun suunnalta kuuluu nyt muutakin kuin kohinaa. Näinhän se juuri on. Jos Anna olisi hiukan ylipainoinen ja vähemmän kivan näköinen, niin kaikki olisi suitsuttamassa.

Minkä sille voi, jos on ihQ:n näköinen taskuvenus. Pitäisikö laulaa paperipussi päässä?
NuoriDaavid

Lolita kirjoitti:Siinä kun Kristiina ja mia kaulailivat ja odottivat, että putoajan nimi kerrotaan, näytti siltä kuin Mia olisi aikonut pussata Kristiinaa. Selvää lesboseroottista väreilyä näkyi katseessa.
Täällä gaydar alkoi piipata jo heti karsinnassa kuten Pertti Mäkimaallakin:
05.02.2007:
PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mia Permanto oli hyvä myös. Olisiko lepakko?
Kas kas, kerrankin me WanhatPervot (tm) olemme samaa mieltä. :)
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Eräällä musiikkipalstalla oli tästä Anna-antipatiasta keskustelua ja suuri osa tästä yäk-ryhmästä tunnusti pitävänsä tytön laulusta, mutta inhoavansa tyyppiä koska hän muistuttaa kuulemma liikaa niitä yläasteen "suosittuja" tyttöjä.
Oulun suunnalta kuuluu nyt muutakin kuin kohinaa. Näinhän se juuri on. Jos Anna olisi hiukan ylipainoinen ja vähemmän kivan näköinen, niin kaikki olisi suitsuttamassa.

Minkä sille voi, jos on ihQ:n näköinen taskuvenus. Pitäisikö laulaa paperipussi päässä?
Saitko tuon taskuvenus-sanan mieleen postauksistani?
Mielestäni se ei ole kovin yleinen ja olenko sen jopa itse keksinyt?
En ole varma. Kuvaava se on. Onko se yleinen sana?
Älä naura, mä olen epävarma!

Stadinarska
joskus kus epävarma
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Stadinarska kirjoitti: Saitko tuon taskuvenus-sanan mieleen postauksistani?
Yleinen sana on. Ja tulee mieleen ilman Arskaakin. Valitan.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:
Yleinen sana on. Ja tulee mieleen ilman Arskaakin. Valitan.
Niin se taitaa olla tietenkin...äh.

Katsos kun tiettyjä sanoja on itse vääntänyt tarpeeksi niin ei oo enää varma.

Kiitos Pupu. Nyt hieman olen nolo....

Arska
osittain viemäriinliukeneva nyt
NuoriDaavid

En ole varma. Kuvaava se on. Onko se yleinen sana?
Älä naura, mä olen epävarma!

Stadinarska
joskus kus epävarma
taskuvenus vs. Stadinarska

Ps. yritin lohduttaa sinua lahjoittamalla sinulle uuden sanan, mutta taskuanuskin oli jo keksitty.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kristiina ulos! Mun mielestä toi celine dionin biisi on muutenkin yököttävä, ja se vetäs sen tököti-tököti- menolla.

Mia:ssa oli asennetta, tosin lauluvalinnat on ollut ihan pyllystä.

Jostain kumman syystä Annalla on yksi outo äännähdys mitä se tekee silloin tällöin joka biisin aikana; ärsyttävä whääääää.

Kride (nyt Ninni tappaa) on jotenkin ärsyttävä, sellanen "i'm the man"- tyylinen.

Panu on sellanen söpö pikkutyttöjen idoli perus poikabändiäänellä.

Ari taas on :h: Mä en tiedä mikä siinä äänessä on.. loistava tapaus. Maidenin biisi oli sille liian matala, mutta klaaras se senkin. Tää jätkä voittaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

askohan miettii lähinnä kenelle saisi helpoiten sopivia ja myyviä biisejä levyllä.

kristiina - jotain pikkukivaa lallatusta minkä joka toinen säveltäjä pystyy tekemään yhden työnnön paskallakin. pikkutytöt ostaa.

panu - jotain pikkukivaa söpöstelyä jonka jokatoinen esiteini pystyy kirjoittamaan. pikkutytöt ostaa.

anna - poppia, kaikki jotka ostivat antti tuiskua ostavat tämän.

ari - uusi teräsbetoni? vaatis aika paljon mielenkiintosempaa että kukaan ostais muutakin kuin ekan sinkun.

kristian - myös aikas vaativa. iso riski että saadaan kasaan taas yksi hevyrock bändi joka soittaa juottoloissa kännisille. ja se on aika marginaali ryhmä joka niitä ostaa.

katsotaan vaikka edellisvuosia. jani wikholm (tai jotain sinnepäin) oli hyvä laulaja ja muutenkin musiikillisesti kyvykäs, vaan ei myyvä. levy on kuin lautasellinen pehmeäksi keitettyä parsaa. kuka sen ostaa?

ilkka - söpön ja hauskan pojan imago. lauletaan joko vahvempaa pikkukivasti tai pikkukivaa liikaa yrittäen. flop flop floppander.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

pärsky on aika negana tänään. Kylmähkö narttu. Kyllä mä luulen, että esmes Aria vois porukka tykätä joratakin lavalla, muutkin kuin tähän astiset karaokejortsuajat. Levymyynnistä en sano mittään kun en noista tiedä, radiosoittoon nyt varmaan pääsee ainakin 3 ja ihan menestyksellä.
NuoriDaavid

par-sky kirjoitti: ilkka - söpön ja hauskan pojan imago. lauletaan joko vahvempaa pikkukivasti tai pikkukivaa liikaa yrittäen. flop flop floppander.
Semmoinen teko hah hah väkisinväännetty hauskuus on tosi ärsyttävää. Katsokaa nyt vaikka mua.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

par-sky kirjoitti:ari - uusi teräsbetoni? vaatis aika paljon mielenkiintosempaa että kukaan ostais muutakin kuin ekan sinkun.
Mun mielestä Arilla on kuitenkin paljon melodisempi ääni kuin Teräsbetonin laulajalla, ja tietenkin paljon parempi ;) Dio olis lähempänä.
The great club outshines the individual, always and forever.
par-sky
Kitisijä

Geetzu kirjoitti:pärsky on aika negana tänään. Kylmähkö narttu. Kyllä mä luulen, että esmes Aria vois porukka tykätä joratakin lavalla, muutkin kuin tähän astiset karaokejortsuajat. Levymyynnistä en sano mittään kun en noista tiedä, radiosoittoon nyt varmaan pääsee ainakin 3 ja ihan menestyksellä.
juup, ari on semmonen että varmaan toimis lavalla vaikka vaan piereskelis siellä rytmisesti, mutta epäilyttää että saako sille mitään järkevää levylle niin että se vielä sopis sille. se on vähän näitä rajatapauksia levyllisesti kristianin kanssa. jos onnistutaan onnistutaan helvetin hyvin, jos ei onnistuta menee kaikki päin vittua.
bedlam

par-sky kirjoitti:katsotaan vaikka edellisvuosia. jani wikholm (tai jotain sinnepäin) oli hyvä laulaja ja muutenkin musiikillisesti kyvykäs, vaan ei myyvä. levy on kuin lautasellinen pehmeäksi keitettyä parsaa. kuka sen ostaa?
Mun käsitääkseni Wickholm on radiokanavien soitetuimpia artisteja ja levytkin ovat listalla viihtyneet.
par-sky
Kitisijä

bedlam kirjoitti:
Mun käsitääkseni Wickholm on radiokanavien soitetuimpia artisteja ja levytkin ovat listalla viihtyneet.
onhan tuo mahdollista, mutta perustin tämän siihen että en ole edes kuullut jonkun ostaneen tuon levyn. tai nähnyt sitä levyä kenelläkään.

ehkä olen puusilmä.
bedlam

par-sky kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
onhan tuo mahdollista, mutta perustin tämän siihen että en ole edes kuullut jonkun ostaneen tuon levyn. tai nähnyt sitä levyä kenelläkään.
Ota huomioon, että Janin musiikki on lähinnä iskelmää ja kuulijakunta sen mukaista.
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi hyvä jumala. Olen pöyristynyt nyt. Kuka rehellisin sydämin voi väittää, että Kristiina on parempi laulamaan kuin Mia?? Ei varmasti kukaan. Ja sen englannin lausuminenkin on jotain aivan sanoinkuvailematonta. Enkä ymmärrä ihan sitäkään, että sen ns. nätteys vaikuttaisi.. Mikä nätteys tarkalleen ottaen? Samaan kastiin se menee musta ku Ellenikin.. vahvasti meikattuna näyttää nelikybäseltä drag queeniltä viivahuulineen. Mitä hienoo siinä o? Suututtaa kyl vähä, Mialla on sentään asennetta, mitä tuolla ujolla pimpolla on?
Vastaa Viestiin