Idols 2007

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eiku lämmöllä, ei se oo musta mitenkään hot. Näyttää liian lapselta :P Tai naiselta. :?
Prepare for the worstest.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

nowaysis kirjoitti:Eiku lämmöllä, ei se oo musta mitenkään hot. Näyttää liian lapselta :P Tai naiselta. :?
Mulla meni silloin ekoissa karsinnoissa hetki tajuta, että kyseessä on poikapuolinen ihminen.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Samoin mulla sen yhden mötkyn suhteen, joka siis osottautui naiseksi.
Prepare for the worstest.
RAM13
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

isohaara kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Hirveetä paskaa. Jenkkien idolit hakkaa suomalaiset juntit 10-0, joka kategoriassa. Ja naiset hehkeydessään noin 100-0.
No daa, niinhän ne hakkaa kaikessa muussakin, paitsi sauvakävelyssä ja mäkihypyssä. Mikä pointti tossa nyt oli?
Arin veto oli siis "hirveetä paskaa", loput oli toteamusta.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

RAM13 kirjoitti:
isohaara kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Hirveetä paskaa. Jenkkien idolit hakkaa suomalaiset juntit 10-0, joka kategoriassa. Ja naiset hehkeydessään noin 100-0.
No daa, niinhän ne hakkaa kaikessa muussakin, paitsi sauvakävelyssä ja mäkihypyssä. Mikä pointti tossa nyt oli?
Arin veto oli siis "hirveetä paskaa", loput oli toteamusta.
Sanoisin että erittäin kehityskelpoista. Piisi on kyllä vaativa, toivottavasti esityspuoli olis jotain muutakuin paikallaan seisomista. Saatan jopa katsoa tänään telkasta lähetyksenkin hänen laulamisensa takia.

UP THE IRONS! :twisted:
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

RAM13 kirjoitti:Ja naiset hehkeydessään noin 100-0.
Niin, ja pooli josta ehdokkaat otetaan on 40-50 -kertainen. Jotenka Sou? Kitise sitten jos Islannin tai Norjan Idolseissa on loistokkaampi meisinki.

Kuva

Ja jos tässä on esimerkki niistä ameriikkalaisista Idols-kaunottarista niin aika heavyweight -osastossa mennään :D
bedlam

Annallakin minihame, Asko tukehtuu kuolaansa! Ja ällö-Remu kans!!!111
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:Annallakin minihame
Ja luonnollisesti hattu. Miksiköhän.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mia on taas paljain jaloin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Rouva Pupu kirjoitti:
Miksi?
Rouva Pupu

bedlam kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Miksi?
No eikös sillä Aliciallakin semmonen päässä aina oo.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:Kylläpä veti hienosti Mia..! :D
Joo, ei se tänään tipu.
Rouva Pupu

Suvinen kirjoitti:Kylläpä veti hienosti Mia..! :D
Joo veti. Voi hitsin hitsi. En silti pidä persoonasta. Argh.
bedlam

Mia on IHKU! Vittu ku säkeet kuulosti hyvälle, mutta sit dynamiikka ei oikein toiminu että kertsi ois räjähtäny. Ja sit ne kiemurat meni vähän töksösti. Mutta se on niin IHKUPIHKU!

Toi Remu töräyttää vielä jotain tosi törkeetä jossain välissä, vittu että se on yäk!!!111
Rouva Pupu kirjoitti: No eikös sillä Aliciallakin semmonen päässä aina oo.
Enhän mie heviukko minkään Alicen hatuista tiiä!!!!!
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Noniin,hyvää päivää,tässä Stadinarska!

Stadinarska arvostelee kaikki laulajat tänään, olkaa hyvä.

Permannolla oli erinomainen voimakas ääni ja aika hyvä esiintyminen, eläytyminen. Raikkaus ,siis nuoruuden kaunis raikkaus, puuttui aika tyystin, mutta jos tämän unohtaa niin esityshän oli varsin hyvä.

Ulkonäöllisesti Arska ei (siis) erityisesti pitänyt, mutta toisaalta tyttö ei myöskään myy itseänsä pikkuseksillä. Sukkahousujen väri ja alaosa olivat varsin mauttomat suorastaan ja yläosa tukkineen "ylitavis". Mutta hyvä niin, tyttö ei siis ole kaupan halvasti!

TV kuvaus oli ärsyttävän heikkoa. Itse lavalla värit ja valot ilmeisesti toimivat mutta TV:ssä lopputulos oli, jos ei kammottava,niin huono kuitenkin.

Ja lissää!
bedlam

Mä arvasin että Kristian ei vedä tota biisiä kovin hyvin. Voin sanoa, että ite oisin laulanut paremmin.
Stadinarska
Kitisijä

Kristian Meurman. Tyyppinä itsevarma ja siis aika idoliainesta. Tärkeää hänen esityksessäänon,ettei sitä tarvitse jännittää.Tietää hänen selviävän.
Mutta kappaleen rytmi ja kertosäekulku olivat suorastaan puuduttava. Ei tarvittavaa vaihtelua. Sanoista ei saattanut saada selvää. Voin sen sanoa koska osaan kyllä englantia.
Esitys oli vahva,mutta tällä kertaa ääni oli huonoa tai varsin särkyvää. Odotin valitettavasti että loppuisi.

Ulkonäöllisesti ihan ok,sopii muusikolle tällainen ulkonäkö.
Ikävä kyllä kokonaisuus ja juuri itse lauluosuus oli perin jopa ahdistavaa.

Esittäjä ja itse esitys oli hyvä,jos ääni pienemmälle. Mia oli mielestäni parempi,mutta minäpidän melodisemmasta

lissää
bedlam

Eipä kuulosta Arikaan hääville. Alku suorastaan huonolle. Tytöt jyrää tänään!
Stadinarska
Kitisijä

Ari.

Hänessä on outoa voimaa,sellaista salaperäistä.Hieman nulikkamainen ääni tuo sellaisen hyvänkin äänenvärin.
Hänessä on jotain pelottavaa,joka sopii kuvaan.

Kapeahko ääni kuitenkin ja kappale sinänsä hieman samaa sukua tyksyysdessään kuin Kristianilla. Outo asia sinänsä.Miksi tylsä kappale taas!!!!
Voimakas esiintyjä toki.

Ulkonäöllisesti hieman lapsahtava ja näin sopisi nuorille esimurkuille parhaiten.

Koska ihmisenä ikävä,en haluaisi idoliksi. Ei olisi hyvä asia.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mia veti upeesti, vaikken tyypistä noin sitten muute tykkääkään. Kride ois voinu vetää paremmin ja tupeeraus oli järkyttävä. Ari veti yyberhienosti, kun ajattelee mikä biisi oli kyseessä.
Stadinarska
Kitisijä

Panu.

Stadinarskan "rakastamaa" melodista balladityyliä! Ja aivan kaunis,herkkä esitys! Miellyttävää korville ja laulaa aivan hienosti, kauniit kitarasoolot. Esitykseen nähty vaivaa!

On Stadinarskan mieleen eniten.

Ulkonäöllisesti tavis mutta hyvännäköinen mies tai poika.
bedlam

Onpa jännä finaali. Hevitukat on mun listoilla viimesenä, Mia ja Panu oli parempii.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kyllä se Kristiina vaan tippuu, Anna vetää parastaan ja Mia ja Panu veti aika varmasti. Pitkätukat ei tipu, kaikesta huolimatta.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Upeestihan tuo Anna vetää!

Mä en kuullu, mikä koskettava tarina Panulla oli tai siis kenelle se biisi oli omistettu?
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Joo, mun kaverit kuoli. Äänestäkää mua.

Olispa Taika Jim täällä. Se taikois ton Abreun äänen pois. Jone vois suksia vittuun.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin