Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Toi Hifki häviö oli kyllä masentava.

Enkä kehtaa sanoa mitä ottelua katsoin. Nyt kun Vastahousu on tullut melkein kaveeeeeeriksi!

S-A mies
terästä muoviosin
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Jumankauta! Ekana tulee Ilves-IFK ja sit perään Liverpool-Barcelona.
Urheiluilta!
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vihtahousu kirjoitti:Jumankauta! Ekana tulee Ilves-IFK ja sit perään Liverpool-Barcelona.
Urheiluilta!
Jes! Tää päivä on sittenkin ihku!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Jumankauta! Ekana tulee Ilves-IFK ja sit perään Liverpool-Barcelona.
Urheiluilta!
Jes! Tää päivä on sittenkin ihku!
Ja loppujen lopuksi Vihtahousu menee katsomaan merkityksettömän JOKERIT-HPK.

Mutta sitä hän ei tunnusta!

Geetzu, tussukka! Vihtahousulla on huumoria ja olen jopa epäillyt häntä tukijakseni! Hän on jo vitsinä sanonut kolme kertaa että katsoo vain mun jutun ja sitten taas noraa. Eikö se ole hauskaakin humor!

Ihqksi en sanoisi mutta JEES-jäbä!

Niinkuin on Geetzukin Supertamma Tussukkainen!

Mitäs me fanit! Love is all around!!
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Vihtahousu kirjoitti:Jumankauta! Ekana tulee Ilves-IFK ja sit perään Liverpool-Barcelona.
Urheiluilta!
Kumpikin kuuluu agendaani. Toisen katson paikanpäällä, en kerro kumman. Tiesittekö, että Hifki on kriisissä?
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Supertammaa kyllä vähän jännittää nyt tää vika kierros. Melkosen tiukille pitää homma vetää perkele! Oon aivan tippunut kaikesta lätkätohinasta kyllä tässä pienoisten murheideni vuoksi, täytyy hieman keskittyä näin työajalla selaamaan juttuja (hippasen muutakin kuin Arska-idolin antia).

Laaaaav!
Dr.Diarrhea kirjoitti:Tiesittekö, että Hifki on kriisissä?
Kerro hani koska Ifk ei olis ollu kriisissä. On siitä muutama tovi. Pikkuhömppäseura daah.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Jumankauta! Ekana tulee Ilves-IFK ja sit perään Liverpool-Barcelona.
Urheiluilta!
Kumpikin kuuluu agendaani. Toisen katson paikanpäällä, en kerro kumman. Tiesittekö, että Hifki on kriisissä?
Njoo, IFK:n ympärillä aina "sattuu ja tapahtuu". Perkeleen Murphy jos meinaa pitkäänkin huilia. Vähän jännää, mut pelasin silti IFK:ta :D
Luulen että Barca voittaa yhdellä maalilla tai peli päättyy tasan.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Oon aivan tippunut kaikesta lätkätohinasta kyllä tässä pienoisten murheideni vuoksi...
Koitahan tussukka piristyä *lähettää halienergyy* Toi kriisijuttu oli puoliksi läppä eli psykologinen sodankäynti on jo alkanut :D

Vihtis, vaikka olenkin ala-asteen ajoilta, joilloin systeri toi kielikurssilta puulin pelipaidan, ollut vannoutunut puulifani, niin toivon barcan jatkavan. Barca pelaa parhaimmillaan maailman hienointa futista ja pelillinen intressi painaa nyt eniten. Haluan nähdä edelleen Ronaldinhon lisäksi mm. Iniestaa ja todistaa Messin nousua takaisin huipulle.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Aina ei parempi voita. Koivisto on muuten ollut viime peleissä aivan tulessa, pääsispä maajoukkueeseen. Pikkasen herkät jalat!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Aina ei parempi voita. Koivisto on muuten ollut viime peleissä aivan tulessa, pääsispä maajoukkueeseen. Pikkasen herkät jalat!
Jummijammi Vihtapemppu ja ripulipehva! PARSA on hyvä. Tulee jännää.

toivoo ystävällisesti poikakollegoille
Stadinkolli
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Viesti Kirjoittaja Think »

Eipä mulla muuta kuin se, että taas saadaan tänäkin vuonna todeta kun HIFK putoaa HPK:lle pleijareissa.

Jos tuntisin empatiaa, niin voisi HIFK:n kannattajia käydä vähän sääliksi. Ihmisiähän hekin ovat, ainakin suurin osa.
Ovela kuin orgasmi
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Think kirjoitti:Eipä mulla muuta kuin se, että taas saadaan tänäkin vuonna todeta kun HIFK putoaa HPK:lle pleijareissa.

Jos tuntisin empatiaa, niin voisi HIFK:n kannattajia käydä vähän sääliksi. Ihmisiähän hekin ovat, ainakin suurin osa.
Mulla taas on ihan perus-odottavaiset ja suht levollisetkin fiilikset. Maalivahtipeli on varmaan aika fiftyfifty ja vaikka hyökkäyspäätä ja -pelittömyyttä juuri nyt niin arvostellaankin, on luottoo maalintekijöihin kyllä riittävästi. Saas nähä, eiköhän tuohon 4 nippanappa-voittoa tartteta.

Mä oon ihminen! Ihkukin joskus!
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Think kirjoitti:Eipä mulla muuta kuin se, että taas saadaan tänäkin vuonna todeta kun HIFK putoaa HPK:lle pleijareissa.

Jos tuntisin empatiaa, niin voisi HIFK:n kannattajia käydä vähän sääliksi. Ihmisiähän hekin ovat, ainakin suurin osa.
Tähän vois lisätä myös sen, että näkee taas Jokereiden voittavan "veronkierto ry:n" 3-0 välierissä.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Näit uhoi on hauska lukea. Muistellaanpas ketkä oli viime vuonna finaalissa. Runkosarjalla oo paskankaan väliä kun tosipelit alkaa. RAM:in paras pitää suukki kiinni kunnes on maksanut edellisten uhoamistensa jälkeiset vetovelat poies.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Maksan heti kun saan julkisen anteeksipyynnön videoituna kotiini Dumarilta. Niin paljon mun henkistä miehisyyttäni on tässä kahden vuoden aikana loukattu. Itseasiassa te kaikki muutkin voisitte lähettää samanlaiset :lol: .

Nimimerkki: En ole loukkaaja, vaan loukattu.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

RAM13 kirjoitti:Maksan heti kun saan julkisen anteeksipyynnön videoituna kotiini Dumarilta. Niin paljon mun henkistä miehisyyttäni on tässä kahden vuoden aikana loukattu. Itseasiassa te kaikki muutkin voisitte lähettää samanlaiset :lol: .

Nimimerkki: En ole loukkaaja, vaan loukattu.
Anteeksipyynnön mistä? Siitä että olet sanaasi pitämätön paskahousu, joka keksii aina uusia tekosyitä? Anteeksi, että olet sellainen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

RAM13 kirjoitti:
Nimimerkki: En ole loukkaaja, vaan loukattu.
Loukattu miten? Homonimittelyt? Etkös ole jossain yhteydessä myöntänyt olevasi homo?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

RAM13 kirjoitti:Maksan heti kun saan julkisen anteeksipyynnön videoituna kotiini Dumarilta.
Nimimerkki: En ole loukkaaja, vaan loukattu.
Öh? Sori että haukuin sua homoks, homo! Nyt voit videioida tämän ja maksaa sen pullon jonka olet velkaa. Aika vammasta alkaa inisemään jostain biisistä ja vedota siihen että nyt itkettää.

Tixi sen sanoikin, niin kauan kun et maksa vetoasi, niin kauan noi sun uhosi on yhtä arvokkaita kuin pullotettu ilma.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Tix kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Maksan heti kun saan julkisen anteeksipyynnön videoituna kotiini Dumarilta. Niin paljon mun henkistä miehisyyttäni on tässä kahden vuoden aikana loukattu. Itseasiassa te kaikki muutkin voisitte lähettää samanlaiset :lol: .

Nimimerkki: En ole loukkaaja, vaan loukattu.
Anteeksipyynnön mistä? Siitä että olet sanaasi pitämätön paskahousu, joka keksii aina uusia tekosyitä? Anteeksi, että olet sellainen.
Ja jälleen se poika loukkaa minua. Luulisi, että sivistynyt ihminen osaisi pitää turpansa kiinni ja keskittyä omiin asioihinsa, eikä puuttua muiden. Taidat olla poikkeus joka vahvistaa säännön.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Homeboy65 kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
Nimimerkki: En ole loukkaaja, vaan loukattu.
Loukattu miten? Homonimittelyt? Etkös ole jossain yhteydessä myöntänyt olevasi homo?
Saat mun parittajana 50% tuloista, kun meen myymän pebaa manskulle jos olen väittänyt olevani tuollainen kuin kysyit.

Haluisin nähdä, että missä olen tuon sanonut.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

RAM13 kirjoitti:Ja jälleen se poika loukkaa minua. Luulisi, että sivistynyt ihminen osaisi pitää turpansa kiinni ja keskittyä omiin asioihinsa, eikä puuttua muiden. Taidat olla poikkeus joka vahvistaa säännön.
Kyllä sä ihan itse hoidat tuon loukkaamisesi. Mä vaan totean tapahtuneet tosiasiat. Jos se lua loukkaa, voi voi.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Vihtahousu kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Maksan heti kun saan julkisen anteeksipyynnön videoituna kotiini Dumarilta.
Nimimerkki: En ole loukkaaja, vaan loukattu.
Öh? Sori että haukuin sua homoks, homo! Nyt voit videioida tämän ja maksaa sen pullon jonka olet velkaa. Aika vammasta alkaa inisemään jostain biisistä ja vedota siihen että nyt itkettää.

Tixi sen sanoikin, niin kauan kun et maksa vetoasi, niin kauan noi sun uhosi on yhtä arvokkaita kuin pullotettu ilma.
Minkä takia maksaisin sulle mitään? häh! Mulla ei ole mitään velvotteita maksaa sulle mitään jos en halua. Voin tietenkin pitää "sanani" ja maksaa, mutta et taida olla mulle sen arvoinen että näin tekisin.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä luulen et Kärpät voittaa. Se jotenki kuuluis asiaan.
Prepare for the worstest.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Tix kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Ja jälleen se poika loukkaa minua. Luulisi, että sivistynyt ihminen osaisi pitää turpansa kiinni ja keskittyä omiin asioihinsa, eikä puuttua muiden. Taidat olla poikkeus joka vahvistaa säännön.
Kyllä sä ihan itse hoidat tuon loukkaamisesi. Mä vaan totean tapahtuneet tosiasiat. Jos se lua loukkaa, voi voi.


Mäkin vain totean tosiasiat. Ei ne muutu mikskään sun vänkäyksestä, poika.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

nowaysis kirjoitti:Mä luulen et Kärpät voittaa. Se jotenki kuuluis asiaan.
Jokerit vie neljännen pelin jaffalla ja voittaa mestaruuden. 8)
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Vastaa Viestiin