Nythän on? Torstai! Vai tuliko ketjun geneesi reisille?
Hahhaaa! Taas sain tapella, tosin verbaalisesti. 20 min matsin jälkeen meistä tulikin ystäviä, ja sain kuin sainkin hetu: n loppuosan ja yhteistyöhaluisen asiakkaan
Me tehdään valitus tästä keissistä kolmannelle osapuolelle, ja siitähän tää nainen innostui, antoi jopa mielellään sotu:nsa ja sanoi että hänen kaikkia tietojaan saa käyttää tässä "reklamaatiossa". Kjäh, mä osaan kääntää kelkat lumipyryssäkin. Tosin vieläkin on posket ihan tulikuumat ja sydän hakkaa, mutta oli se taistelu sen arvoinen 
Nyt loppusilaukset töissä, Itäkeskukseen parille oluselle ja sitten kotiin. Onnea kaikille joilla on vapaapäivä huomenna; mulla työpäivä on kymmenes

Nyt loppusilaukset töissä, Itäkeskukseen parille oluselle ja sitten kotiin. Onnea kaikille joilla on vapaapäivä huomenna; mulla työpäivä on kymmenes

The great club outshines the individual, always and forever.
Stana ei ois pitänyt selata tätä ketjua kun päätin että käyn vasta huomenna kaupassa/alkossa ja ostan lonkkua tai siideriä. Saisinpa edes yhden pullon/tölkin. Hah muistinpas että olen kätkenyt keittiöön tuliaislonkkua yhden tölkin. *laittaa pakasteeseen jäähtymään*Sheetlord kirjoitti:*sihauttaa siiderin auki*
Joo-o. Kohta nukkumaan. Viime yönä ei tullut nukuttua meinaan silmäystäkään, ja huomenna on sitten kaikki rästihommat nokan edessä.
Tosin. Toinen tytöistä on osoittanut aika vankkoja oksutaudin merkkejä. Sitä on nyt heidän tarhassa liikkeellä. En tiedä, olisiko mahdollinen pikku toipilaan kotiin jääminen huomenna katastrofi vai päinvastoin..?

Tosin. Toinen tytöistä on osoittanut aika vankkoja oksutaudin merkkejä. Sitä on nyt heidän tarhassa liikkeellä. En tiedä, olisiko mahdollinen pikku toipilaan kotiin jääminen huomenna katastrofi vai päinvastoin..?

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- Stadinarska
- Kitisijä
Samaltahan värikkäältä tuo näyttää ja tiheältä lyhyeltä.Suvinen kirjoitti:Mullon uus hieno tukka!Johon ei olis ollut varaa mutta jos nyt 2 kertaa vuodessa jaksaa kampaajalle vääntäytyä niin voi siitä vähän maksaakin.
Muutenkin aika jees päivä, ja illalla vielä idolsit, ja tilipäivä, jeeeee!
Mitä maksoi kampaaja?
paljonko tiliä tilitettiin tilille?
Ai että öykkärimäistä kysyä? Ei kai?
Stadiarska
liian utelias?