Office 2000 -kys

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Sheetlord

Office 2000 -kys

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Miten saa Office-dokut avautumaan samaan ikkunaan sen sijaan että jokainen vaikkapa Word-dokkari avautuu omaksi nappulakseen tehtäväpalkkiin?

Olen joskus tiennyt tämän mutta autuaasti unhoittanut eikä Googlekaan tunnu auttavan.
Sleazoid
Elämätön Kitisijä

Re: Office 2000 -kys

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Sheetlord kirjoitti:Miten saa Office-dokut avautumaan samaan ikkunaan sen sijaan että jokainen vaikkapa Word-dokkari avautuu omaksi nappulakseen tehtäväpalkkiin?
Kiitokseksi hyvästä DVD-softa-vinkistä ojennan auttavan käteni:

Tools -> Options -> View-välilehti, siitä (ylin) kohta Show -> täppä pois Windows in Taskbarista -> OK. Tämä toimii ainakin Word 2002:ssa, kaikki avoimena olevat dokut löytyy Window-valikon kautta. Excelit, Powerpointit yms. Office-softat varmaan saman kaavan mukaan.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Sheetlord

Ummm.. kiitos mutta 2000:n ASETUKSET... NÄKYMÄ -välilehdeltä ei tuommoista löydy..
Sleazoid
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

No auttaisko tämä? Ton sivun mukaan toi mun edellä kuvailema tapa toimii Office 2000:ssa kaikkien muiden softien paitsi juuri Wordin osalta, "hieno" homma... Word tarttee hackin, linkki on tossa jutussa. En voi testata kun mulla on vaan Office XP.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Sheetlord

Kiitos, perehdyn tähän.
Vittu että vituttaa nämä Mikkisoftat...
Vastaa Viestiin