Miten saada ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa
Miten saada ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Miten_saan ... utusvaltaa
Kirjan neuvot ovat tavallaan itsestään selviä, mutta kyllä noissa ideaa on.
Oletko taas siellä Töölön kirjaston yleisöpäätteillä turaamassa, kun noin nokkelasti preferoit? Varo, myös minä olen kohta mestoilla!Homeboy65 kirjoitti:No preferoin yleensä kaunokirjallisuutta.SikaMika kirjoitti:Et ole oletettavasti itse kyseistä eeposta lukenut?Homeboy65 kirjoitti:Tsekkaa myös: "Kuinka saada piparia, B-rappua ja suihinottoja" (Jouden-za, WSOY 2005)
Tiedät itsekin että tuo ei pidä paikkaansa!AarneAnkka kirjoitti:Sitä saa mitä odottaa?huima kirjoitti:Suurin osa on mulkkuja ja loput totaalisia perseenreikiä.
Jos lähdet piNpaNkiilto silmissäsi radalle, niin ei varmasti irtoa.
edit: hiukka meni tää olikin niitä harvoja ketujuja kityssä, jossa jauheta pippeleistä ja rapuista.
- LillyMunster
- Kitisijä
Itseasiassa ei tarvita kuin rahaa, niin saa myös menestystä ja vaikutusvaltaa, ja "ystäviäkin"...
Ei kun lottoamaan
Pätee tuohon pildeenkin. Jos olet jo varattu, niin kyllä silloin lohkeaisi... Kiusa se on se pienikin kiusa, eikö?
Ei kun lottoamaan
Pätee tuohon pildeenkin. Jos olet jo varattu, niin kyllä silloin lohkeaisi... Kiusa se on se pienikin kiusa, eikö?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Ei piä paikkaansa. Kyllä niitä pitää myös kutsua paikalle, asiasta pitää pröystäillä joka käänteessä ja ostaa jotain kallista joka näkyy ulospäin (esim. mahdollisimman epäkäytännöllinen auto). Silloin sinusta ehkä kiinnostutaan "ihmisenä".LillyMunster kirjoitti:Itseasiassa ei tarvita kuin rahaa, niin saa myös menestystä ja vaikutusvaltaa, ja "ystäviäkin"...
Re: Miten saada ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa
Noin monta neuvoa, mutta silti se tarkein puuttuu.WanhaPervo kirjoitti:http://fi.wikipedia.org/wiki/Miten_saan ... utusvaltaa
Kerro ny!RolloTomasi kirjoitti:Noin monta neuvoa, mutta silti se tarkein puuttuu.WanhaPervo kirjoitti:http://fi.wikipedia.org/wiki/Miten_saan ... utusvaltaa
Kerrokerrokerro!! Älä pidä hulluja jännityksessä! Onko se "Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan"?RolloTomasi kirjoitti: Noin monta neuvoa, mutta silti se tarkein puuttuu.
Pakko sen on olla jotain muuta, sillä tuon kirjan viestihän oli juuri tuo. Ja kuka voi kiistää etteikö Jeesuksella ollut ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa?FatLeilah kirjoitti:Onko se "Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan"?
WanhaPervo kirjoitti: Kerro ny!
Anteeksi, mutta minulla ei kylla ole aavistustakaan siita, mika se voisi olla. Tiedan vain, etta se puuttuu listalta.FatLeilah kirjoitti: Kerrokerrokerro!! Älä pidä hulluja jännityksessä! Onko se "Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan"?
Olet siis tehnyt kaikki kirjan kuvaamat temput ja silti ystävät, menestys ja vaikutusvalta loistavat poissaolollaan?RolloTomasi kirjoitti:WanhaPervo kirjoitti: Kerro ny!Anteeksi, mutta minulla ei kylla ole aavistustakaan siita, mika se voisi olla. Tiedan vain, etta se puuttuu listalta.FatLeilah kirjoitti: Kerrokerrokerro!! Älä pidä hulluja jännityksessä! Onko se "Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan"?