Mä olin tänään bussissa ja katsoin paria tyyppiä ja päätin ainaki itse että olivat Kityläisiä. yx Näytti nii lökäpökältä et se oli vissiin vihtapöksy ja sit yx nainen piti pääkalloheijastinta. Se oli Irmelianneli. Yhdellä oli Lolitan seksiä eli se oli Lolita. Sit yx plikka keimaili yhden namupussimiehen kaa, se oli Candyman. Sit yx höpötti itsekseen mitä sattuu. Se oli Niba. Yx hienostotyttö ostanut uudet sexysaapikkaat. Rouva Pupu.
Yhdet kiroili takapenkillä.Olivat St perse, Ihminen ja Think. Yksi koetti pokata naista älykkyydellä: Mäkimaa. Yksi meikkasi jakoetti saada itsensä pamelan näköiseksi: Superior. Yx kaahasi vanhalla Celikalla mun ohi. Selika. Yx tummiin pukeutunut katsoi kalpeana maailmaa takin alta: Rollo.
Yx piti konserttia runoista mummoille: Slam.
Yx vilkuili samaa naista kuin minä: Mustaenkeli.
Yksi koetti saada aviomiestään suostumaan paneelin väriin:Millivaniliini.
Yx meni treenikassin kanssa ohi ja hokiettä nyt on taas kaikki otettu irti: Feliformia.
Yhdellä oli alapäässä lävistys: Elppis (arvaus).
Yx tyttö kuvasi itseään, Xibehän siinä!
Yx mies hyvästeli vaimonsa suudellen ja seuraavalla pysäkillä mies sai nuorta seuraa: Daavid.
Yhdellä penkillä selostettiin viisauksia kuinka pitää elää. Ilmiselvä Kiekaus.
Yhdellä oli söpö kisu mukanaan. Mussukahan siinä!
Yksi poika näytti ihan maalaiselta eli Mulli varmaan.
Yhdeltä pojalta valui kuolaa enemmän kuin laki määrää: Poikuus.
Koska sitten lähdin pois bussista. Bussiin tuli rähisijänainen joka käski miehensä tappaa kuljettajan. Kun mies ei sitä tehnyt , nainen haukkui miehen paskahousuksi ja huusi kuljettajalle "panisin" . Tätä pariskuntaa en tunnistanut. Bussipysäkillä tapasin naisen joka oli hyvin masentunut eikä jaksanut mitään mutta kyllä hän oli toki jo aamulla tiskikaapin tehnyt: Bliss.
Sitten pelästyin että on tulipalo ja tulen vieressä pikkutyttö. Mut tulella oli lakki päässä: Ninni.
McJanne kirjoitti:Pirskatti, eihän Mylwäys&Co ollut eilen kattomassa Apassionataa? Kuvaukseen sopiva rääväsuu istui ainakin nenän edessä mölisemässä.
Uskon täysin että olit nähnyt heidät.
Parahin Mac Janne. Olen pahoillani kun bussini oli niin pieni etten nähnyt sua siellä! Bussit kuten kai Stadinarskakin ovat rajallisia.
Niba kirjoitti:Bluntlyltä vaikuttanut henkilö käveli pahki työmaani pihan ja join kupin kahvia.
Nibalta vaikuttanut tyyppi oli äsken kadulla ja puhui joka suuntaan itsekseen aivan outoja ja sillä oli sepalus auki.
Koska tämä Kitinä on myös päiväkerho, en kerro letkun pituutta.
(Huomio kaikki tosikot: Tämä oli vitsi!, Niballa nimittäin tuskin olisi sepalus auki)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 16.02.2007 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niba kirjoitti:Bluntlyltä vaikuttanut henkilö käveli pahki työmaani pihan ja join kupin kahvia.
Nibalta vaikuttanut tyyppi oli äsken kadulla ja puhui joka suuntaan itsekseen aivan outoja ja sillä oli sepalus auki.
noin kännissä olet jo tähän aikaan?
Siis
a) minulla on tauko
b) minä EN todellakaan ole koskaan ollut varsinaisesti humalassa,
vain päässä on tuntunut alkoholinotto joskus.
c) korjasin postaustani, ennen kommenttiasi,ettet vain loukkaannu.
Itsehän sanoit et mulla jäi auki...se oli vain kosto!
Nettiystävyydellä Arska
Mylwin kirjoitti:swirili melkein heti perään stockmannilla.
Olin edelleen ekstaasissa siitä, että Alkossa kysyivät papereita, kun ostin pullon punkkua, joten hokasin teidän tulleen vastaan vasta kun olin ulostautunut kyseisestä tavaratalosta. Hidas sytytys.
keikaus Lostarissa lauantaina. Oli kuulemma liikkeellä hebulin ja jonkun salaisen kityläisen kanssa.
Itse olin puolestani liikkeellä puolen tusinan viehättävän pommimiehen kanssa ja jotenkin jaloillani villistä shottikikkailusta. Juuri sopiva suojakänni keikauksen tapaamiseen. Ei siinä paljon tarvinnut muuta sanoa kuin että "tässä on ystäviäni".