AJ vain rankkasi sinut itselleen liian korkeatasoiseksi.CandyMan kirjoitti:Mäkin olen!Aito_Johanna kirjoitti:Mä oon kerran käynyt Eurosinkkujen pikatreffeillä!
Öö ää... haukuttiinko minua juuri?Sanotaan nyt tälleen nätisti, että jengi siellä ei ollut ihan minua varten.
Hullunkuriset deitti-ilmot
Koulukaveri oli bongannut samaisesta tapahtumasta wanhan tuttunsa, ja he pariutuivatkin sittemmin.. Ette vaan osanneet!CandyMan kirjoitti:Mäkin olen!Aito_Johanna kirjoitti:Mä oon kerran käynyt Eurosinkkujen pikatreffeillä!
Kävin lukasemassa sen Jossun ilmon. Hyvä, hyvä, hyvä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ai se on nyt vihdoinkin julkaistu! BRAVO, CITY!Ann kirjoitti:Koulukaveri oli bongannut samaisesta tapahtumasta wanhan tuttunsa, ja he pariutuivatkin sittemmin.. Ette vaan osanneet!CandyMan kirjoitti:Mäkin olen!Aito_Johanna kirjoitti:Mä oon kerran käynyt Eurosinkkujen pikatreffeillä!
Kävin lukasemassa sen Jossun ilmon. Hyvä, hyvä, hyvä.
Mä laitoin Eurosinkkujen pikatreffeillä melkein kaikille miinuksen. Viimeiselle tyypille annoin plussan, koska en kehdannut jättää lomaketta, jossa on pelkkiä miinuksia. Onneksi se oli puolestaan antanut miinuksen mulle, joten emme saaneet toistemme yhteystietoja eikä kiusallista tilannetta päässyt syntymään

Sain jostain käteeni uskonnollisen propagandalehdykän. Alla lehti-ilmojen parhaimmistoa.
"Etsin tositarkoituksella ystäväksi 30 - 50-vuotiasta vapaata lapsetonta Taija-nimistä naista. Ota yhteys 50-vuotiaaseen vapaaseen, lapsettomaan, iloiseen, nuorekkaaseen eläkeläissinkkuun. Harrastan radion kuuntelua, valokuvausta, ulkoilua ja koti-iltoja."
Taijat huomio!
"Hei, olen 38-vuotias mies ja melkein täysi idiootti ja etsin kaltaistani sukulaissielua Porin ja Tampereen alueelta. Voit olla 30 - 40-vuotias nainen, etsin elämänkumppania."
Ihailtavaa rehellisyyttä.
Ja lopuksi henkilökohtainen suosikkini:
"Leski Pirkanmaalta, jolla on yksi aikuinen poika, etsii rikasta aviomiestä. Tulen toimeen omillani. Voit olla myös vaikka eläkeläinen, koska itsekin olen eläkkeellä ja säästöjä minulla on. Olen uskossa. Tekisimme avioehdon, jos joku löytyy. Etusija mielisairaanhoitajilla, mutta muutkin otetaan huomioon. Olen rehellinen ja luotettava."
Kyllä kristillisetkin osaavat!
"Etsin tositarkoituksella ystäväksi 30 - 50-vuotiasta vapaata lapsetonta Taija-nimistä naista. Ota yhteys 50-vuotiaaseen vapaaseen, lapsettomaan, iloiseen, nuorekkaaseen eläkeläissinkkuun. Harrastan radion kuuntelua, valokuvausta, ulkoilua ja koti-iltoja."
Taijat huomio!
"Hei, olen 38-vuotias mies ja melkein täysi idiootti ja etsin kaltaistani sukulaissielua Porin ja Tampereen alueelta. Voit olla 30 - 40-vuotias nainen, etsin elämänkumppania."
Ihailtavaa rehellisyyttä.
Ja lopuksi henkilökohtainen suosikkini:
"Leski Pirkanmaalta, jolla on yksi aikuinen poika, etsii rikasta aviomiestä. Tulen toimeen omillani. Voit olla myös vaikka eläkeläinen, koska itsekin olen eläkkeellä ja säästöjä minulla on. Olen uskossa. Tekisimme avioehdon, jos joku löytyy. Etusija mielisairaanhoitajilla, mutta muutkin otetaan huomioon. Olen rehellinen ja luotettava."
Kyllä kristillisetkin osaavat!

Ettei vain olisi 'Taija'-tatuoituna kyrvän varteen...Persikka kirjoitti:
Linja oli huono, pitkä matka junous.Aito_Johanna kirjoitti:Persikka kirjoitti:Sain jostain käteeni uskonnollisen propagandalehdykän. Alla lehti-ilmojen parhaimmistoa.
![]()
Tolle ekalle on ilmeisesti Jumala ilmoittanut unessa, että valittusi nimi on Taija. Ois kertonut puhelinnumeronkin samalla, ettei tarvitsisi nähdä vaivaa ilmoittelemalla lehdessä...
Hyvä huomio. Ehkä mies on tautoinut käteensäkin EeroMGandhi kirjoitti:Ettei vain olisi 'Taija'-tatuoituna kyrvän varteen...Persikka kirjoitti: