Ei perse, jäi kisat kattomatta kun olin reissussa. Siis sehän se voitti, jonka äänestin sen ekan pärstäkavalkaadin perusteella parhaaksi. Noi missikuvathan on aina sellasia kanamaisia irvistyksiä, joissa nättikin tyttö näyttää kotkalle. Mutta nätti naamahan sillä esim. tässä kuvassa on, kun ei tartte kameralle kovassa valossa suoraan irvistää.
bedlam kirjoitti:Ei perse, jäi kisat kattomatta kun olin reissussa. Siis sehän se voitti, jonka äänestin sen ekan pärstäkavalkaadin perusteella parhaaksi. Noi missikuvathan on aina sellasia kanamaisia irvistyksiä, joissa nättikin tyttö näyttää kotkalle. Mutta nätti naamahan sillä esim. tässä kuvassa on, kun ei tartte kameralle kovassa valossa suoraan irvistää.
Kumma kun en näe tuostakaan kuvasta kuin paksut reidet ja jenkkakahvat. Kyllähän ne taviksella menee, mutta jos tarkoitus on valita miss Tavis, niin sitten otsikko on väärä.
bedlam kirjoitti:Mutta nätti naamahan sillä esim. tässä kuvassa on, kun ei tartte kameralle kovassa valossa suoraan irvistää.
Kumma kun en näe tuostakaan kuvasta kuin paksut reidet ja jenkkakahvat. Kyllähän ne taviksella menee, mutta jos tarkoitus on valita miss Tavis, niin sitten otsikko on väärä.
Puhuin naamasta. Siitä kun on näemmä kaikenlaisia klonkkuvertailuja tehty.
Tix kirjoitti:
Mä en hahmota jenkkakahvoja, nooh ei ne reidetkään kyllä paksua ole nähnyt, asento tosin niitä korostaa. Enemmän mua vaivaisia se yläkerta, nimittäin ryhti.
Jos tuon tytön vetää viivoittimella kahtia navan kohdalta, niin osat ovat ihan eri paria. Sitä vielä korostaa suhteellinen reitevyys ja persevyys yhdistettynä melkoisen latuskoihin tisseihin.
Ei kyllä tarvi jännittää että saadaanko tänä vuonna miss Universum Suomeen xD