Omat ja naapurin työt tehtävänä ja silti mulla on tylsää. Vähän hiljainen päivä. Mä olen kyllä muutenkin jo niin loman tarpeessa, että kadehdin sairastavaa työkaveria.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lolita kirjoitti:Omat ja naapurin työt tehtävänä ja silti mulla on tylsää. Vähän hiljainen päivä. Mä olen kyllä muutenkin jo niin loman tarpeessa, että kadehdin sairastavaa työkaveria.
mutta se kotiloma tyssää / kun paperit ryskää, juu?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Rollo, valitsin Ikiliikkujan (jouduin vielä laittamaan siihen syntymävuoteni perään, koska pelkkä Ikiliikkuja oli varattu). Käy toki lukemassa ilmoni, laitoin loppuun sulle terveisiä!!11
NuoriDaavid kirjoitti:Pandora olisi mielestäni kiinnostava nikki. Kun valitset sen, niin saat selville kuuluuko wanna be deittisi intelligentsiaan, hänen huumorintajunsa ja asenteensa naisiin ja tarvittaessa se helposti luo pohjaa syvällisille keskusteluille.
Ai katos, en huomannut tätä ehdotusta ajoissa. Olisi kyllä aika hyvä testi.
Aito_Johanna kirjoitti:Rollo, valitsin Ikiliikkujan (jouduin vielä laittamaan siihen syntymävuoteni perään, koska pelkkä Ikiliikkuja oli varattu). Käy toki lukemassa ilmoni, laitoin loppuun sulle terveisiä!!11
Mut minneköhä sie sen ilmon jätit?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Aito_Johanna kirjoitti:Rollo, valitsin Ikiliikkujan (jouduin vielä laittamaan siihen syntymävuoteni perään, koska pelkkä Ikiliikkuja oli varattu). Käy toki lukemassa ilmoni, laitoin loppuun sulle terveisiä!!11
No vanhaan kunnon Cityynhän mie. 28 v / Tositarkoituksella
edit: Jahah, hyöhän ovatkii ruvenneet tarkoiksi. Ilmo tarkistetaan ennen kuin se päästetään kaikkien luettavaksi.
Viimeksi muokannut Aito_Johanna, 13.02.2007 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei näkynt viel, jos aamul sit. Nyt nuqquu... eli ööt!
Mitäs teet, jos ilmoosi vastaa "Nikkaroija 50 v Nurmijärveltä"?
Kämppä siivottu, kohta pullat uuniin ko tulee vieraita. 2 ja 5 vee pojat. Varsinainen hulabaloo siis tiedossa.
Ja huomenna tulee serkku 2 ja 0,5 vee tyttöjensä kanssa.
Välillä kyl tipahtelen tuolle meidän ATK-tukikaksikolle; metroseksuaali 25-poikanen ja 4-kymppinen naispygmi... toisaalta ulkonäöllä ole mitään väliä, kun ne hoitavat hommansa hyvin.