Tästä olisi kiva tietää taustat. Tai ehkei sittenkään.
13v tyttö tuli kotiin klo 23 ryntää vanhempiensa huoneeseen huutamaan kadonneesta limustaan ja herättää vanhempansa? Hermonsa menettänyt isäpuoli tuomittiin.
" Mustan bodyn päällä alusvaate tulee kaikkein parhaiten esiin.Silloin ihmiset eivät kiinnitä katsettaan paljaaseen pintaan - ei paljaaseen takapuoleen tai rintaliiveistä pilkottavaan rintaan - vaan itse alusasuun."
Eikö olisi parasta esitellä pelkästään alusasua ilman missejä? Silloin mikään turha ei veisi huomiota itse alusasusta.
Kyllähän alusasukierroksen idea on, että toppatakkiporukka saa tirkistellä alusvaatteissa olevia nuoria naisia. Muun väittäminen on BS:a.
" Mustan bodyn päällä alusvaate tulee kaikkein parhaiten esiin.Silloin ihmiset eivät kiinnitä katsettaan paljaaseen pintaan - ei paljaaseen takapuoleen tai rintaliiveistä pilkottavaan rintaan - vaan itse alusasuun."
Eikö olisi parasta esitellä pelkästään alusasua ilman missejä? Silloin mikään turha ei veisi huomiota itse alusasusta.
Kyllähän alusasukierroksen idea on, että toppatakkiporukka saa tirkistellä alusvaatteissa olevia nuoria naisia. Muun väittäminen on BS:a.
ninnithequeen kirjoitti:Ai niin. Huomasin 100-lehdestä että Kesselin tapauksen puintia jatkettiin tänään. Kieltää edelleen joka syytekohdan.
Ensin Saddam ja nyt Kessel. Veikkaan että taas syytön tuomitaan. Miksi siltä kysellään toistuvasti onko se tehnyt rikosta, miksei vastaus kelpaa ekalla kerralla, hä? Ei on Ei.
Suvinen kirjoitti:Jos tulevaisuudessa vielä oikeasti on missikisoja, en anna tyttäreni sellaisiin osallistua kuin suolleen ruumini yli. Hyi saatana! Vuonna 2007?!
Oikein. Edistyksellisemmissä kulttuureissa kuten Talibanin hallitsemassa Afghanistanissa ei tuollaiseen naista halveksivaan lihasirkukseen lähdetty mukaan. Tai kuten paljasta lannettaan keikutteleva pop-laulaja Pink ilmaisi kappaleessaan "Stupid Girl", ainoastaan luuseritytöt haaveilevat pop-laulajan tai muun turhakkeen urasta sen sijaan että pyrkisivät kaikki Yhdysvaltain Presidentiksi.
Niinpä. Jos Kristiinasta tulisi poppistähti, niin tuollaisiin kommentteihin olisi syytä tottua.
Onko nuori kaunis nainen minihameessa seksikäs? Onko paavilla hassu hattu?
En pidä enää tästä maasta. Siis ei minua haittaa, että näin ajattelevia ihmisiä on. Se haittaa, että nämä pääsevät puhumaan tätä paskaansa valtakunnallisiin medioihin.
Edwin Aseda Opudon tapauksessa on mielenkiintoista mielestäni se, miksi hän raiskasi naiset. Hänhän olisi skorettanut joka tapauksessa, kun oli jo mukavia juttelemalla tullut kutsutuksi naisten kotiin.
Vai mitä näiden naisten päässä oikein aikuisten oikeasti liikkui? Tapaavat kadulla tuntemattoman mukavia juttelevan neekerimiehen ja kutsuvat hänet kotiinsa?
NuoriDaavid kirjoitti:Edwin Aseda Opudon tapauksessa on mielenkiintoista mielestäni se, miksi hän raiskasi naiset. Hänhän olisi skorettanut joka tapauksessa, kun oli jo mukavia juttelemalla tullut kutsutuksi naisten kotiin.
Vai mitä näiden naisten päässä oikein aikuisten oikeasti liikkui? Tapaavat kadulla tuntemattoman mukavia juttelevan neekerimiehen ja kutsuvat hänet kotiinsa?
Ehkä he eivät tienneet, että Phillipsin 28-tuumainen olikin televisio. Idiootit.
NuoriDaavid kirjoitti:Edwin Aseda Opudon tapauksessa on mielenkiintoista mielestäni se, miksi hän raiskasi naiset. Hänhän olisi skorettanut joka tapauksessa, kun oli jo mukavia juttelemalla tullut kutsutuksi naisten kotiin.
Ehkä he eivät tienneet, että Phillipsin 28-tuumainen olikin televisio. Idiootit.
"Uhrien mukaan miehen käytös muuttui kahden kesken "seksuaalisesti uhkaavaksi".
Edwin kenties siirtyi vain liian nopeasti suoraan toimintaan, kun luuli, että homma oli jo selvä. Olisi vain jatkanut muutaman minuutin mukavien juttelua ja juonut kupillisen teetä, niin eiköhän homma olisi ollut sillä selvä.