Jonain päivänä NuoriDaavid jää kiinni. Selainhistoria, satunnainen palstakävijäkollega tms. seikka paljastaa vaimolle että hän ei ole totellut käskyä, vaan salaa näpytellyt tohvelin alta nettipalstalle.
ND kaiketi murtautuu työhuoneensa lääkekaappiin, kähveltää sieltä pameja, istuttaa ne vaimon aamupuuroon, ja toivoo pahinta. Luulee, ettei vaimo ollut ehtinyt muille kertoa, suree vaimoaan hetken ja vaihtaa nuorempaan.
Pyrin kyllä olemaan huolellinen. Rekkaudun kityyn aina googlen kautta. Myöhemmin tyhjennän selaimen historiasta valikoidusti googlen ja kityn ja luonnollisesti tyhjään myös googlen historian.
Aiemmin kityilin vain Linuxin kautta, mutta nyt olen sen verran laiskistunut, että en jaksa buutata linuxia.
NuoriDaavid kirjoitti:Itse en uskalla edes ajatella.
Pyrin kyllä olemaan huolellinen. Rekkaudun kityyn aina googlen kautta. Myöhemmin tyhjennän selaimen historiasta valikoidusti googlen ja kityn ja luonnollisesti tyhjään myös googlen historian.
Aiemmin kityilin vain Linuxin kautta, mutta nyt olen sen verran laiskistunut, että en jaksa buutata linuxia.
Mua kyllä naurattaa ND:n avioliittokuviot. ND on selvästi naimisissa äitinsä kanssa. En kyllä tajua, miksi kohtuullinen (?) kitinä ärsyttää jonkun kumppania.
Keikaus kirjoitti:Mua kyllä naurattaa ND:n avioliittokuviot. ND on selvästi naimisissa äitinsä kanssa. En kyllä tajua, miksi kohtuullinen (?) kitinä ärsyttää jonkun kumppania.
Mulla on kyllä tullut mieleen tämä ennenkin. Kuitenkin, jokainen eläköön miten lystää, millaisessa suhteessa tahansa.
Keikaus kirjoitti: En kyllä tajua, miksi kohtuullinen (?) kitinä ärsyttää jonkun kumppania.
No jos en nyt ihan väärin muista, niin eikös kyseinen herra ollut pannu pipunsa netistä löytämäänsä vieraaseen pipariin. Ehkä siis ihan ymmärrettävää, ettei vaimoke pidä tästä harrastuksesta.
Keikaus kirjoitti: En kyllä tajua, miksi kohtuullinen (?) kitinä ärsyttää jonkun kumppania.
No jos en nyt ihan väärin muista, niin eikös kyseinen herra ollut pannu pipunsa netistä löytämäänsä vieraaseen pipariin. Ehkä siis ihan ymmärrettävää, ettei vaimoke pidä tästä harrastuksesta.
No nyt ymmärrän vaimoakin. Dr. Philiä vapaasti mukaellen voisin sanoa, että ND:lle on selvästi helpompaa netin tarjoamat yksiulotteiset sosiaaliset kuviot ja uuteen tuttavuuteen liittyvät haavemaailma kuin pitkäaikaiseen suhteeseen liittyvät haasteet kuten läheisyys. Silti tsemppaisin ND:tä keskittymään jälkimmäiseen.
Keikaus kirjoitti: Dr. Philiä vapaasti mukaellen voisin sanoa, että ND:lle on selvästi helpompaa netin tarjoamat yksiulotteiset sosiaaliset kuviot ja uuteen tuttavuuteen liittyvät haavemaailma kuin pitkäaikaiseen suhteeseen liittyvät haasteet kuten läheisyys.
Keikaus kirjoitti: Dr. Philiä vapaasti mukaellen voisin sanoa, että ND:lle on selvästi helpompaa netin tarjoamat yksiulotteiset sosiaaliset kuviot ja uuteen tuttavuuteen liittyvät haavemaailma kuin pitkäaikaiseen suhteeseen liittyvät haasteet kuten läheisyys.
Ihanaa! Päivän Dr. Phil totuus.
Ole hyvä! Tunnin viisaudet tiivistettynä yhteen Kitinä-postaukseen.
Keikaus kirjoitti:
Ole hyvä! Tunnin viisaudet tiivistettynä yhteen Kitinä-postaukseen.
En olisi mitenkään ymmärtänyt tuota edellistä asiaa, mutta nyt sinä olet avannut silmäni. Hurraa huudot Keikaukselle ja oraakkeliguru Phil the Jumalalle.
Think kirjoitti:
En olisi mitenkään ymmärtänyt tuota edellistä asiaa, mutta nyt sinä olet avannut silmäni. Hurraa huudot Keikaukselle ja oraakkeliguru Phil the Jumalalle.
Selitän mielelläni näitä hiukan monimutkaisempia asioita niitä ymmärtämättömille.
Asiasta viidenteen. Jokohan käry kävi, kun ND ei ole kirjoittanut mitään klo 12.15 jälkeen.