Minä laitan. Menen heti tunkemaan kameraa vauvan naamalle - Roope edestä, Roope takaa, Roope istuu, Roope makaa -tyyliin - kunhan saan kutsunIhminen kirjoitti:Laita sitten niitä kuvia siitä vauvasta, kun saat kuvia, jookoskookos?
Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme
-
feliformia
-
Vihtahousu
- RolloTomasi
- Kitisijä
-
Vihtahousu
-
ninnithequeen
*tirsk*elco kirjoitti:Stadinarska = Niba
Vitun vittu kun sataa vettä ton lumen päälle
Mies senkun vaan jeesustelee. Ensin ryypätään seminaariporukassa ja pidetään pari rokulipäivää... sitten kun tää haluis lähteä töiden jälkeen perjantaina yhdelle (= kolmelle), niin "mä meen töihin huomenna". PYH!
Mutta joo.. viikonloppuja vaan onnekkaille
The great club outshines the individual, always and forever.
- irmelianneli
- Kitisijä
Määää olen vapiksella ny! Tarvoin pitkin poikin lievässä laitamyötäisessä, eiku siis lumimyräkässä tuolla, ja kävin salillakin tekemässä pienen mutta intensiivisen treenin. Että mä oonkin sitte aktiivismielinen nuori, vaikka itte sanonkin! Toppahousuja en löytäny, ku niitten pitää olla rendikkäät eikä mitkään junttipussihousut. Ja ihan just lähdenkin tästä hierojalle.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 02.02.2007 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Vihtahousu
Viattomasti mäkin maidenia kuuntelin 6 vuotta sitten, nykyään käyn kaiken maailman festareilla... Luulen kyllä vakaasti että 10 vuoden päästä musamaku taas pehmenee.Kimmen kirjoitti:Argh! Lähtis nyt loputkin ihmisistä pois täältä toimistolta että sais musiikkia kovemmalle ja töitä tehtyä. Menee se perjantai-ilta ylitöissäkin... Jännää miten musiikkimaku on pikkuhiljaa muuttunut raskaampaan suuntaan.
Mulle tuli yhtäkkiä hirveä mielihalu katsoa Frendejä. Weird. No sehän taitaakin tulla tänään, eli ei hätiä mitiä.
Duunipäivä lähenee loppuaan, eli pitäis alkaa sullomaan noita kaikkia tavaroita kaappeihin, et pääsis lähtee kotiin. En vaan jaksa. Apatia. Kooma. (Darra.)
Hyvää yötä ja huomenta kaikille.
Duunipäivä lähenee loppuaan, eli pitäis alkaa sullomaan noita kaikkia tavaroita kaappeihin, et pääsis lähtee kotiin. En vaan jaksa. Apatia. Kooma. (Darra.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
millivanilli
Iso AU!! Niska krampissa.
Mun hieno suunnitelma laiskottelusta vesittyi.. jouduinkin tänään tekemään ahkerasti töitä... ja olen vielä yliaikaa täällä. Tällä kertaa saan onneksi oikeaa palkkaa, ei tarvitse ilmaiseksi täällä olla.
Nyt voisin lähteä kotiin.. harmi vain, kun en taaskaan ole seurannut säätiedotuksia. Kiva lähteä turkki päällä sateeseen. Höh!
Mun hieno suunnitelma laiskottelusta vesittyi.. jouduinkin tänään tekemään ahkerasti töitä... ja olen vielä yliaikaa täällä. Tällä kertaa saan onneksi oikeaa palkkaa, ei tarvitse ilmaiseksi täällä olla.
Nyt voisin lähteä kotiin.. harmi vain, kun en taaskaan ole seurannut säätiedotuksia. Kiva lähteä turkki päällä sateeseen. Höh!
Ootsä varma ettet halua lähteä leikkimään kauniita ja rohkeita perinteiseen perjantain hulabaloohon?sipsi kirjoitti:Mulle tuli yhtäkkiä hirveä mielihalu katsoa Frendejä. Weird. No sehän taitaakin tulla tänään, eli ei hätiä mitiä.![]()
Kolmatta perjantaita mä en ainakaan jaksa sitä menoa katsoa. Jengi kännissä jo klo 18, parisuhderiidat hyvässä vauhdissa ja omat puolisot unohdettu. Uskottomuus kunniaan! Uh.. weird people I say!
Olin eilen.Elppis kirjoitti:
Ootsä varma ettet halua lähteä leikkimään kauniita ja rohkeita perinteiseen perjantain hulabaloohon?
Kolmatta perjantaita mä en ainakaan jaksa sitä menoa katsoa. Jengi kännissä jo klo 18, parisuhderiidat hyvässä vauhdissa ja omat puolisot unohdettu. Uskottomuus kunniaan! Uh.. weird people I say!
Ja mitä muitten parisuhteisiin tulee, ni en mä ainakaan halua niitä mietiskellä. Siis asioita jotka ei mulle kuulu. Ja joista en mitään tiedä. Ite oon kuitenkin sinkku, ja hyvä näin. Tällä hetkellä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
Kid
Kunhan kiusasinsipsi kirjoitti:Ja mitä muitten parisuhteisiin tulee, ni en mä ainakaan halua niitä mietiskellä. Siis asioita jotka ei mulle kuulu. Ja joista en mitään tiedä. Ite oon kuitenkin sinkku, ja hyvä näin. Tällä hetkellä.
Draamaa. Kuka kaipaa telkkaria?!
Meillä kotona on vaihtunut järjestys
Ilmoittelen! Mies on tainnu tehdä jotain omia säätöjä jo ennenkuin ehdin asiasta puhua. Tänään pitäis selvitä. Hauskaa viikonloppua!Kid kirjoitti: Elppa: ilmottele siitä huomisesta katotaanko vai eikö katota. Jos ei katota, niin yritän saada misterin vaikka leffaan mun kaa tai jotain
Mielenkiintoista. Missä tuollaista pääsee näkemään? Nimim. Teen töitä kotona Reinot jalassaElppis kirjoitti:Kolmatta perjantaita mä en ainakaan jaksa sitä menoa katsoa. Jengi kännissä jo klo 18, parisuhderiidat hyvässä vauhdissa ja omat puolisot unohdettu. Uskottomuus kunniaan! Uh.. weird people I say!
Kikkelis kokkelis.
-
Enttu