Miksi Niba kommentoi kaikkia naisten kuvia? Mitä luulevat kansan syvät ja yönmustat rivit? En tiedä mahtuuko tällainen gallup enää tänne karvapyllyjen paukkeen sekaan, mutta koetetaan vaseliinilla!
Minä luulen, että Niba haluaa ennen kaikkea runkata kuolaten morsiamensa kanssa työntäen dildoa pyllyyn joten tällä hetkellä Niba runkkaa kuolaten työntäen dildoa pyllyyn etsiessään morsianta.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan
«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Mä kuulisin kernaasti tähän palstattarien näkökulmaa, koska haluan aidosti ymmärtää nibaa. Vain kohteen kärsimyksen ja anteeksiannon kautta uskon tähän pystyväni.
Kuva-aiheeseen liittyen, ihanku Geetzun avatariin ois photoshopitettu toi biksujen alaosa/pikkikset? Arska on muuten kommentoinut Suvisen ihan jokaista kuvaa - SE on pelottavaa.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Tix kirjoitti:Miksi Niba kommentoi kaikkia naisten kuvia? Mitä luulevat kansan syvät ja yönmustat rivit? En tiedä mahtuuko tällainen gallup enää tänne karvapyllyjen paukkeen sekaan, mutta koetetaan vaseliinilla!
Tästä puhuttiin aikaisemmin. Iskuyritykset hoidetaan yv:llä.
ONKO TIX NAINEN??
Taas yksi esimerkki kuinka ihminen voi laittaa väärän avattaren.
Ja näin tulee teilattua sun nikkisikin koska ihmistä en tarkoita tai ihmisellä en tarkoita ihmistä, vaan yleensä ihmistä.
Jos en muuten pitkään aikaan ole sanonut tai kukaan muu ihminen niin sinä ihminen olet aikas ärsyttävä noin ihmiseksi,ihminen!
Stadinarska kirjoitti:
Jos en muuten pitkään aikaan ole sanonut tai kukaan muu ihminen niin sinä ihminen olet aikas ärsyttävä noin ihmiseksi,ihminen!
Ai kun kritisoin, että herra Paska ei pysy aiheessa edelleenkään huomautuksista huolimatta? Katsopas nyt itseesi päin. Viikonpäiväketjussa vielä ymmärtäisin kyselyt mutta kun n. 99% kirjoituksistasi turinasi menevät ohi aiheen.
Tuleeko Niba jossain vaiheessa kertomaan mistä on kyse ja voittaako jotain, jos on arvannut oikein?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan
«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net