Ykköspahis
Jos tosielämän puolelle laajennetaan, niin "elokuvissa paha saa palkkansa, mutta tosielämässä paljon käteistä!"Vaola kirjoitti:haluaako pahan saavan lopussa palkkansa vai..?

Kukaan ei ole muuten tainnut mainita Christopher Walkenia. Mieshän on hyytävimpiä valkokangasniljakkeita ikinä. Erityisesti haluasin nostaa "True Romancen" gangsteri Vincenzo Coccottin, jonka kohtaus Dennis Hopperin kanssa - ns. "sisilialaismonologi" on kevyesti kymmenen parhaiten kirjoitetun dialogin joukossa ikinä!
-
- Kitisijä
NuoriDaavid kirjoitti:JR Ewingillä on hieno hehheh heh heh he nauru virnistyksen kera.
Leslie Stewart (P.R. woman): Hello.
J.R.: Well, hello.
Leslie: You look very happy. Wanna tell me about it?
J.R.: How about we talk about how we're gonna change old J.R.'s image.
Leslie: All right. I've got it all right here for you.
J.R.: "Ewing Oil. People before profits." Buahahhaha! You think anybody will buy that?
Leslie: Well I hope they'll believe you have a sense of civic responsibility.
J.R.: Not to mention my sense of humour, haha.
J.R.: "Ewing Oil, the company for tomorrow's world." Hahhahhahhaa.
J.R.: Well it doesn't mean a whole hell of a lot, bu I suppose that's the point, isn't it?
Leslie: Aha.
J.R.: Leslie. Nobody in Dallas is gonna believe this.
J.R. vain toimii ennen kuin joku muu ehtii tuhota hänet. Ei J.R. paha ole.Tsaari kirjoitti:JR Ewing on raskaan sarjan pahis. Synnynnäinen voittaja.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
- RolloTomasi
- Kitisijä
Jos vaimo on kuvissa yli 14, niin ei ole.CandyMan kirjoitti: Hypoteettinen kysymys mitä kenenkään ei tule toteuttaa oikeassa elämässä: onko se pedofiliaa jos runkkaa (avo)vaimonsa teiniaikaisille kuville?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
No mun tytöt taas olivat vasta viisi, kun perustelivat tiheää Labyrinthin katsomistahtiaan sillä, että "kun siinä näkyy niin hyvin sen peikkokuninkaan pippelin muoto".Clay kirjoitti:Iyh!! Vanha likainen setä!1? J. C oli vaan 16-vuotias!Sheetlord kirjoitti:
[img of J. Connelly..
Mitenkähän likaisia he ovat KK:n iässä?!?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Mä muuten muistan lapsena myös kiinnittäneeni siihen huomiota. Toivottavasti sun tytöistä ei silti tällasia kasva!Vaola kirjoitti:No mun tytöt taas olivat vasta viisi, kun perustelivat tiheää Labyrinthin katsomistahtiaan sillä, että "kun siinä näkyy niin hyvin sen peikkokuninkaan pippelin muoto".Clay kirjoitti:Iyh!! Vanha likainen setä!1? J. C oli vaan 16-vuotias!Sheetlord kirjoitti:
[img of J. Connelly..
Nyt penikseni on fantastinen!
Vaola kirjoitti:
No mun tytöt taas olivat vasta viisi, kun perustelivat tiheää Labyrinthin katsomistahtiaan sillä, että "kun siinä näkyy niin hyvin sen peikkokuninkaan pippelin muoto".

Täytyy varmaan katsoa Labyrintti uudestaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.